Referat: Bale i særklasse
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
rezamadridista skrev:
Association Football has also extended the term to include the phrase perfect hat-trick, achieved when a player scores one right footed goal, one left footed goal and one headed goal within one match.
Det er fra Wiki.
Og mht. bedømmelserne, så ser det godt ud, men nu hvor i giver et firtal til størstedelen, hvorfor så ik til Carvajal?
Jeg havde faktisk to 3'ere til Marcelo og Carvajal, indtil Marcelo smed en assist til Bale og dermed trak jeg også Marcelo op.
Genrelt stod holdet ekstremt godt centralt i banen og jeg overvejede også 5 til Xabi Alonso, Isco og særligt Modric, da de tre var virkelig stærke i dag. Defensiven var også god, men jeg synes backsene udeblev lidt for ofte til at give det sidste. Som sat trak jeg Marcelo op pga. sin assist.
Ramos var faktisk den eneste jeg overvejede en lavere karakter til, men i sidste ende gjorde han det godt, bortset fra én situation.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Isco Disco dribler for meget til tider. Han er måske god, men han har hverken Guti's eller Özil's evne til at lægge assists.
Iøvrigt er jeres karakter skala eller i hvertfald de "terms" som i har klistret til tallene en anelse upassende...
3 - Godkendt
4- Fin præstation
5- Fantastisk
Efter min mening er betydning mellem Fin og Fantastisk meget større end blot 1 tal.
Det vil være bedre med:
3 - Fin Præstation
4 - Rigtig god præstation
5- Fantastisk
- Manse
- Gæst
-
Perfekt hattrick, er et hattrick hvor man scorer med hovedet, højreben og venstreben.Mlarco skrev: 3 mål i træk plejer at være et perfekt hatttick. Men hva fanden, lad os bare smide Bale's hattrick ind under kategorien ;-)
Et vaskeægte hattrick derimod, er et hattrick hvor man scorer 3 mål i samme halvleg uden mellemliggende scoringer.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
- RasmusKring
- Gæst
-
Med Ancelottis rotationsprincip ser vi den formentlig ikke igen før februar ;) Det er en skam.
Bale gør det udemærket, score 3 mål og laver et flot flot assist, forventer dog stadig mere af ham, altså at han kommer til flere skudmuligheder, og bare generelt er lidt farligere, men er ret sikker på at det kommer inden længe. Alt i alt ligner vi et stækt velspillende hold, det har jeg savnet rigtigt meget.
Der var dog en spiller der irriterede mig idag, og det var Di Maria - han var godt nok meget selvisk idag, der var flere situationer hvor han vælger at skyde selv fra de mest mærkelige vinkler, i stedet for at spille den til en fri Bale [kunne have noget med konkurrencen og gøre?], også mister han bare bolden alt for tit. Han er dog en fighter, som kan bruges som udskifter, men han har ikke klassen til hverken at slå Isco eller Bale af.
Florentino Pérez
- Juanito
- Gæst
-
Jeg vil have Modric i Hall of fame i Real Madrid. Han er ligesom Gerrard var det, enormt undervurderet, men i mine øjne nogle af de 2 mest komplette midtbanespillere verden har set, og på stående fod kun overgået af kongen ham selv Redondo! :)
Jeg har ikke været så glad for at se Real Madrid spille siden 2003, så forstå min glæde :) Det er bare en fornøjelse og følge holdet udvikle sig, og jeg mener allerede nu, at holdet kan vinde store titler denne sæson. Vores hold bliver bedre og bedre, og kun fantasien sætter grænser.
Jeg er en meget glad Real Madrid fan ihvertfald :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Juanito skrev: Luka og Xabi lagde til sammen 223 succesfulde afleveringer igår. Hvad skeeer der.
Hvad siger tallene hvis man smider Iscos afleveringer oveni? :-)
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Dem som så Bale i Tottenham. Har hans løbemønster ændret sig? Måske er det fordi han ikke er i topform endnu, men det er trods alt over 3 måneder siden sæsonen startede. Hans løbemønster er voldsomt underligt. Nu siger jeg ikke han spiller dårligt, men han virkede meget mere eksplosiv i Tottenham, af de kampe jeg så. Anyone enlighten me? :)
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Realmadrid94 skrev: Isco? Spiller han bolden? Haha ej, har et spørgsmål.
Dem som så Bale i Tottenham. Har hans løbemønster ændret sig? Måske er det fordi han ikke er i topform endnu, men det er trods alt over 3 måneder siden sæsonen startede. Hans løbemønster er voldsomt underligt. Nu siger jeg ikke han spiller dårligt, men han virkede meget mere eksplosiv i Tottenham, af de kampe jeg så. Anyone enlighten me? :)
Han spiller på højre og ikke venstre, derfor. Real Madrid vil gerne bruge som en Ronaldo, men bare på højre side og det kommer til at take tid. Han er ikke så god på højre, men heller ikke en Di Maria.