RAC1: Real Madrid snakker med Thiago

13 år 1 måned siden #13 af Real Madrid

rezamadridista skrev: Jeg har læst mig frem til at Thiagos frikøbs-klausul falder fra 90 mil euro til 18 mil euro, hvis han ikke har spillet (minimum) 60 procent af Barcas kampe.

Og i følge nogle Barca-fans, så når han akkurat at spille lidt over 60 procent, hvis han spiller mod Malaga idag.

Ret mig hvis jeg tager fejl :)

Vedrørende Thiago, så er han en yderst fantastisk spiller med masser af potentiale til at være så ligeså succesfuld som Xavi og Iniesta. Nogle siger endda at han er en blanding af de to spillere, hvilket er noget alle hold kunne bruge, selv Real Madrid.
Jeg håber ærlig talt at vi tager ham for næsen af Barcelona... 18 mil er intet mindre end et kup, hvis overstående ikke passer.

Det har du helt ret i, efter i dag har Barcelona sammenlagt spillet 60 kampe i løbet af sæsonen, hvor Thiago - med regnet kampen i dag - vil have spillet 36 kampe (præcis 60 procent af Barcelona's kampe)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #14 af Steen
Jeg kunne sagtens se os hente ham. Vi har tidligere været kædet sammen med ham, og dengang udtalte hans far offentligt at vi var en af mulighederne, og dermed ikke udelukkede os.

Man kan se hans far er brasilianer, Thiago er krydret med fantastiske driblinger. Han slår nogen gode afleveringer, men om han har niveauet til at tage over for Xabi Alonso skal jeg ikke kunne sige.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Steen.

13 år 1 måned siden #15 af Dios
Synes faktisk han ville være en fantastisk signing. Han er utrolig dygtig, men han er oppe imod 2 af verdens absolut bedste midtbanespillere Xavi og Iniesta, og når han endelig får spilletid, så er det i stedet for 1 af de 2, og derfor aldrig rigtig spiller helt optimalt.

Vi så lidt det samme med Modric, hvor han altid skulle præstere uden de bedste i klubben. Jeg har stor tiltro til ham faktisk.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 1 måned siden #16 af Lars1991
Hvem ville i have han skulle spille istedet for?

13 år 1 måned siden #17 af Dios

Lars1991 skrev: Hvem ville i have han skulle spille istedet for?

Alonso bla.?

13 år 1 måned siden #18 af Lars1991

Dios skrev:

Alonso bla.?

Jeg tænker bare at han ikke vil skifte til Real Madrid for så at få samme rolle som han har i Barca. Altså ikke en del af ideal opstillingen. Og jeg havde da også en fornemmelse af at folk herinde både var glade for Modric og Khedira. Er det ikke sådan vores midtbane skal se ud? Eller skal Modric ud? Eller skal der en helt ny formation på banen?

13 år 1 måned siden #19 af Dios

Lars1991 skrev:

Dios skrev:

Alonso bla.?

Jeg tænker bare at han ikke vil skifte til Real Madrid for så at få samme rolle som han har i Barca. Altså ikke en del af ideal opstillingen. Og jeg havde da også en fornemmelse af at folk herinde både var glade for Modric og Khedira. Er det ikke sådan vores midtbane skal se ud? Eller skal Modric ud? Eller skal der en helt ny formation på banen?

Nu skrev jeg jo også, at han skulle spille i stedet for Alonso. Og jo jeg foretrækker Modric - Khedira konstellationen, men al det er uden og kende systemet og træneren. Kan man få Thiago få 18 mil. Euro, så skal man slå til, for det vil garanteret blive et køb á la Khedira og Özil handlerne. Man får utrolig meget kvalitet for små penge.

13 år 1 måned siden #20 af Lars1991
Ved godt du skrev Alonso, men nu var det arvetageren jeg hentydede til og der er Modric jo oplagt. Hvis vi bevarer sammen formation ville det nok ligne Ozil, Modric, Khedira, på den centrale del yea? Hvem skal han så erstatte der? Det kan være vi skifter formation, men tvivler på vi får en ekstra midtbane af det, tror ikke vi kommer til at spille uden "fløje".

Men, indrømmet, jeg provokerer også lidt. Ville bare have en af jer til at sige hvem der skulle ud, for jeg er heller ikke helt afvisende overfor Thiago. Problemet er bare at jeg også utroligt godt kan lide de 3 før nævnte midtbane spillere og det ville jo nok være på en af deres bekostning at Thiago skulle komme.

13 år 1 måned siden #21 af DarioGomez
Men Thiago er jo ikke en Alonso-type; knægten har sit udgangspunkt længere fremme, og skal dermed slås med Özil om fast spilletid. Alternativt kan han smides ind i stedet for Modric, men det er jo ikke realistisk, at han slår ham af.

Næh tak. Ok talent, men ikke Real Madrid potentiale.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

13 år 1 måned siden #22 af røg

DarioGomez skrev: Men Thiago er jo ikke en Alonso-type; knægten har sit udgangspunkt længere fremme, og skal dermed slås med Özil om fast spilletid. Alternativt kan han smides ind i stedet for Modric, men det er jo ikke realistisk, at han slår ham af.

Det ville jeg ikke være så sikker på. Han kan helt sikkert ikke slå Modric af på nuværende tidspunkt, men han er også en meget ung spiller. Han er klart pengene værd, og de gode chancer der er, for at han stiger (meget) i værdi gør det til et fornuftigt køb i mine øjne.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, rezamadridista

13 år 1 måned siden #23 af Dios

DarioGomez skrev: Men Thiago er jo ikke en Alonso-type; knægten har sit udgangspunkt længere fremme, og skal dermed slås med Özil om fast spilletid. Alternativt kan han smides ind i stedet for Modric, men det er jo ikke realistisk, at han slår ham af.

Så kan jeg ikke forstå hvorfor de i Barcelona kalder ham Xavi's efterfølger? Mange af de kampe jeg har set ham i, så har det været i stedet for Xavi, og spillet samme position, men vil da give dig ret i, at Thiago er mere offensiv end Xavi og Alonso for den sags skyld.

Nu er jeg personligt også stor modstander af, og erstatte Alonso med en Alonso type. Langsome stationære typer, er jo den diagonale modsætning til, hvad du selv søger ifølge dit ellers glimrende syn på tingene.
Vidal er om nu, heller ikke manden som minder specielt meget om Alonso, så forstår egentlig ikke hvorfor du ser det som et problem?.
Vores kreative spil, skal ikke gå igennem 1 mand, men hele offensiven. Ligesom vores mål heller ikke kun skal scores af Ronaldo, og det er netop vores 2 eneste problemer i offensiven, som jeg ser det.

Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista, røg

13 år 1 måned siden #24 af Real Madrid
Men Thiago fik desværre spilletid i går, og derfor er denne transfer definitivt droppet.

(Han har derfor spillet minimum 60 procent af Barcelona's kampe)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Leveret af Kunena Forum