RAC1: Real Madrid snakker med Thiago

13 år 1 måned siden #25 af JesperA
Kup ligefrem, han koster trods alt det dobbelte af hvad vi gav for Özil ;)

Brasilianske medier spekulerede i at muligheden for at få trøje nummer 11 spillede ind i Neymars klubvalg, det var jo nok en and når det var Carvalho der havde det her, men han skal nu nok få det alligevel i Barca, ligesom Fabregas også fik Thiagos tidligere trøjenummer, nr. 4 :)

Jeg har svært ved at se det lysende talent han skulle besidde, der berettiger ham til at spille fast for Barca eller Real Madrid, jeg mener han er ekstremt overvurderet. Og man må ligeledes formode at det Real Madrid på nuværende tidspunkt har brug for primært er spillere som Verratti og Gündogan, med udgangspunkt længere tilbage i banen. At hente Thiago virker i mine øjne ikke særlig rationelt, når man har Özil, Modric og evt. Bale og Isco der alle kan spille pladsen som offensiv midtbane bedre end Thiago.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved JesperA.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #26 af Dios
JesperA skrev:

Undskyld mig, men det er tilladt og følge lidt med. I øvrigt forstår jeg ikke hvad du mener med, at Thiago koster det dobbelte af Özil? Mig bekendt, så kostede Özil 15 mil. Euro, og Thiago ville koste 18 mil. Euro, som godt nok er steget til 90 mil. Euro, og derfor ikke længere er en realitet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

13 år 1 måned siden #27 af DarioGomez
Jeg har endnu ikke hørt noget, der entydigt tyder på, at Thiagos pris nu er 90 millioner!

Anyone??

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

13 år 1 måned siden #28 af JesperA

Dios skrev: JesperA skrev:

Undskyld mig, men det er tilladt og følge lidt med. I øvrigt forstår jeg ikke hvad du mener med, at Thiago koster det dobbelte af Özil? Mig bekendt, så kostede Özil 15 mil. Euro, og Thiago ville koste 18 mil. Euro, som godt nok er steget til 90 mil. Euro, og derfor ikke længere er en realitet.

Jeg læste priser omkring 9-10 millioner euro, pga kontraktudløb, men det kan være der var nogle klausuler der er blevet udløst derudover. Uanset, så var prisen på Özil lav, og jeg vil våge at påstå han på daværende tidspunkt havde bevist en del mere end Thiago har på nuværende tidspunkt, ved EM og VM, samt som fast mand i Bundesligaen for først Schalke og sidenhen Bremen.

Tilladt at følge lidt med, den må du lige uddybe? Mener du virkelig at Thiago er det Real Madrid mangler? Han er jo hverken bedre end Özil, Modric eller Isco. I øvrigt har Khedira vist sig fremragende i en lidt mere offensiv rolle på det tyske landshold,hvilket blot giver endnu mere incitament for at købe en spiller der er mere defensiv end Thiago og de andre. En 4-3-3, 4-2-3-1 lignende opstilling med Alonso eller hans erstatning, Khedira i en lidt mere fri rolle/Modric, og så Isco/Özil/Modric/Bale må vel være det optimale med det nuværende spillermateriale, samt de spillere der rygtes til klubben.

Leveret af Kunena Forum