Higuaín: Jeg vil væk
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Gonzalo Higuaín er som ventet ikke at finde i Real Madrid i den kommende sæson.
Efter dagens kamp mod Osasuna fortalte han de fremmødte journalister, at hans tid i Real Madrid er forbi:
- Jeg føler at min tid i Real Madrid er forbi, jeg har brug for luftforandring. Det var syv intense år, med hårde og glade perioder. Beslutningen var truffet. Det er hårdt, det var ikke let, men jeg tror at jeg har brug for at komme til en anden klub, få nye målsætninger. Min familie lider også under det. Det er en beslutning, der er truffet, jeg håber, at klubben vil hjælpe mig. Jeg forventer, at klubben vil gøre sit yderste. Det er ikke på grund af piftekoncerterne. I de syv år jeg har været her, er det første gang jeg hører det (i hjemmekampen mod Dortmund i CL-semifinalen, red.). Det er af andre grunde, som jeg ikke vil fortælle. Jeg var her i syv år og det er der en grund til. Jeg udlignede en legende som Juanito og blev den 11. mest scorende spiller i klubbens historie. Sidste år var der episoder, men træneren overbeviste mig og det samme gjorde mine holdkammerater. Jeg fik aldrig foræret noget, jeg arbejdede altid til det sidste.
Gonzalo Higuaín ville dog ikke fortælle om sine fremtidsmuligheder, men betonede dog, at han vil til et sted, hvor man virkelig ønsker ham.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Selvom jeg foretrækker Benzema på toppen, mener jeg higuain har givet ham rigtig god konkurrence, hvor de har suppleret hinanden fint, bortset fra denne sæson.
Det er en skam han ikke er mere værdsat.
Har valgt at takke af på forum!
Af de udenlandske spillere, så er han den jeg ser som værende mest spansk. Jeg ærgrer mig stadig over at vi smed 300 mio efter Benzema, når vi havde Higuain.
Hvis klubben ikke overbeviser ham om andet, så ved jeg ikke hvem jeg håber på, men stærk angriber, der både kan med hoved og fødder ville være det optimale - både grundet spillet, men også fordi jeg i endnu mindre grad vil kunne holde ud at se på Benzema efter at Higuain har 'tabt' den duel. Desværre er Falcao allerede skiftet.
Han har ikke nævnt noget i den dur. Overhovedet.Hugol skrev: Viser at Real Madrid ik længere er en klub hvor spillere ser sig slutte sin karriere eller som det største.
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
baggins skrev: Jeg håber at Higuain bliver af hele hjertet - selvom det ser svært ud. Han har været garant for mål igennem alle årene og så er han en af de mest sympatiske spillere. Jeg ved godt at Higuain er faldet i niveau i denne sæson, men det er rimlig normalt for en angriber/spillere generelt. Samtidig "frygter" jeg at det bliver en ny Sneijder/Robben-sag, hvor han blomstre efter et salg - især når han er 25 år og stadig har de bedste år foran sig.
Jeg er enige jeg vil græder for ham jeg er så ked af det jeg håber inderligt han ikke skifter :(
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
En angriber skal have tillid og ikke udskiftes efter 60 minutter. Jeg tror Higuain havde været en af de bedste angriber, hvis han havde spillet konstant.
- Raúl Madrid
-
- Ekspert bruger
-
Dog er han meget sympatisk, og jeg forstår egentlig godt hvorfor han vil væk.
Hvornår har han været værdsat og været sikker mand på holdkortet udover 08/09 sæsonen?
Raúl Madrid skrev: Jeg må indrømme, at jeg ALDRIG har været en Higuain fan, pga hans mange brændte kæmpe chancer.
Dog er han meget sympatisk, og jeg forstår egentlig godt hvorfor han vil væk.
Hvornår har han været værdsat og været sikker mand på holdkortet udover 08/09 sæsonen?
10/11 til han blev skadet.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Higuain har gennem sin karriere i madrid kun været vanvittig i én sæson (08/09), resten har han bare været god mod middelmådige eller dårlige hold.
Jeg kan også huske da Mourinho udtalte sig og spillede lidt på følelserne, så fik alle ligepludselig en lyst til at beholde ham. Igen, er det så indtil at han hoster op med noget kontroversielt ;)
Hold fast ved jeres meninger.
At sælge Higuain er en god løsning, for begge parter endda.
- Ingen svæver på banen som Zizou!