Higuaín: Jeg vil væk
rezamadridista skrev: Hvorfor er det at hver gang der er en spiller/træner der udtrykker sine følelser, så får alle ligepludselig medlidenhed, men når han så brænder utallige af chancer, eksempelvis mod Barca, så begynder man at hade ham igen.
Higuain har gennem sin karriere i madrid kun været vanvittig i én sæson (08/09), resten har han bare været god mod middelmådige eller dårlige hold.
Jeg kan også huske da Mourinho udtalte sig og spillede lidt på følelserne, så fik alle ligepludselig en lyst til at beholde ham. Igen, er det så indtil at han hoster op med noget kontroversielt ;)
Hold fast ved jeres meninger.
At sælge Higuain er en god løsning, for begge parter endda.
Jeg ved ikke med de andre, men jeg har givet udtryk for min kærlighed til Higuain mange gange, samt ofte forsvaret ham. Hvordan kan du med sikkerhed sige, at det ikke blot er de personer, der rent faktisk er vilde med ham, som kommenterer nu?
Efter di María skulle Higuain være min næste trøje - jeg regnede med at Higuain ville holde længere end di María.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- rezamadridista
- Platin bruger
BBB skrev:
rezamadridista skrev: Hvorfor er det at hver gang der er en spiller/træner der udtrykker sine følelser, så får alle ligepludselig medlidenhed, men når han så brænder utallige af chancer, eksempelvis mod Barca, så begynder man at hade ham igen.
Higuain har gennem sin karriere i madrid kun været vanvittig i én sæson (08/09), resten har han bare været god mod middelmådige eller dårlige hold.
Jeg kan også huske da Mourinho udtalte sig og spillede lidt på følelserne, så fik alle ligepludselig en lyst til at beholde ham. Igen, er det så indtil at han hoster op med noget kontroversielt ;)
Hold fast ved jeres meninger.
At sælge Higuain er en god løsning, for begge parter endda.
Jeg ved ikke med de andre, men jeg har givet udtryk for min kærlighed til Higuain mange gange, samt ofte forsvaret ham. Hvordan kan du med sikkerhed sige, at det ikke blot er de personer, der rent faktisk er vilde med ham, som kommenterer nu?
Efter di María skulle Higuain være min næste trøje - jeg regnede med at Higuain ville holde længere end di María.
Nu gælder det vel ikke kun forummet. Det sker blandt andet også på Facebook.
Og jeg kan måske ikke sige det med 100 procent i forummet, da jeg ikke kan huske hvem der sagde dit og dat, og hvis jeg gjorde, så ville jeg hellere ikke have nævnt navne. Jeg finder det dog bizart når der bliver spillet lidt på følelserne og hele forummet blomstrer med folk der taler for en spiller/træner, de talte negativt om i sidste uge.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Det er bare ikke godt nok at garne mod Osasuna, Levante og Mallorca, når man gang på gang underpræsterer i de store kampe. Jeg anerkender at han har lavet en del mål i Clasicos, men han har dælme også brændt mange chancer i disse, og Real har sådan set tabt ret mange af de kampe på trods af at han har scoret i dem.
Han har været en god mand for klubben, men hans skade gjorde at han ikke kunne løfte sit spil til verdenseliten, og det er tid til at tage afsked nu. Det er muligvis med vemod, men det er nødvendigt for både hans karrieres, og klubbens skyld. Det er ikke holdbart for Higuaín at være andenviolin uden fansenes tillid, så en luftforandring er sund for begge parter.
Farvel og tak for denne gang, jeg ønsker ham alt det bedste fremover, og vil stadig bære #20-trøjen med stolthed, men tiden er inde til at tage afsked.
JesperA skrev: Jeg var meget imod Higuaín i starten, men hans alder gjorde at man kunne se lidt gennem fingre med de mange brændte chancer. Kærligheden til ham var så småt begyndt at blusse, men kampen mod Lyon hvor han var kraftig medskyldig til vores CL-exit var svær at sluge. Men fra det tidspunkt og indtil rygskaden var han jo faktisk en fantastisk angriber, men han har slet ikke været den samme siden dengang. Hans speed og kynisme har ikke været intakt, især ikke i de store kampe. Kampen mod Dortmund var vel hans til dato dårligste præstation i den hvide trøje, og havde Benzema startet den kamp havde Real vel været i finalen.
Det er bare ikke godt nok at garne mod Osasuna, Levante og Mallorca, når man gang på gang underpræsterer i de store kampe. Jeg anerkender at han har lavet en del mål i Clasicos, men han har dælme også brændt mange chancer i disse, og Real har sådan set tabt ret mange af de kampe på trods af at han har scoret i dem.
Han har været en god mand for klubben, men hans skade gjorde at han ikke kunne løfte sit spil til verdenseliten, og det er tid til at tage afsked nu. Det er muligvis med vemod, men det er nødvendigt for både hans karrieres, og klubbens skyld. Det er ikke holdbart for Higuaín at være andenviolin uden fansenes tillid, så en luftforandring er sund for begge parter.
Farvel og tak for denne gang, jeg ønsker ham alt det bedste fremover, og vil stadig bære #20-trøjen med stolthed, men tiden er inde til at tage afsked.
Virkelig enig i dit indlæg. Det er svært at sige farvel til en spiller, som jo rent faktisk leverer mål. Man kan så bare spørge sig selv, om ikke de fleste andre angribere i topeliten, vil kunne smide 20 mål af sig for et hold der scorer 140 på en sæson.
Off-topic: Er det også dig JesperA, som florerer rundt på Pokernet :)?
Sebberg skrev: Off-topic: Er det også dig JesperA, som florerer rundt på Pokernet :)?
Det er det :)
- nickerreal
- Gæst
Jeg skal da lige nå at købe en trøje med ham alligevel!
1. Det største Pipita øjeblik for mig. Her blomstrede han for alvor op. 2-2 i en vanvittig kamp, og så trækker han den der op.
2. Endnu et fantastisk mål. God tæmning, og vanvittigt lagt ind. Denne sæson lavede han flere fantastiske mål.
3. Måske min største favorit. Igen fra ovenstående sæson. Fuldstændig vanvittig nedtagning, og iskoldt eksekveret.
Fælles for disse mål er at han skaber dem selv. Desværre har vi ikke set mål som disse i længere tid. Der var lige den flyvende flugter mod Levante, men ellers har det været fattigt med gode mål, desværre. Tak for alt. Håbede og troede ikke det ville ende sådan her.
9 mål i 48 kampe i CL fortæller også en del.
Higuain er fantastisk når han er i topform, men det kommer han aldrig til at blive igen her. Et miljø skifte ville være godt for ham, og jeg kunne sagtens se ham brillere på dette Juve hold. Han er en fighter, han kom til klubben i en meget ung alder men har alligevel vundet vores hjerter med fight og spirit, og han har altid kæmpet sig tilbage, uanset hvem hans angrebskollegaer har været eller pga. en diskusprolaps. Vi må takke ham for hans tid i klubben, og ønske ham held og lykke fremover.
- Rubæk
- Gæst
Er det ikke en selvmodsigelse når du siger du ikke kan huske hvem der sagde dit og dat, men alligevel postulerer at folk ændrer holdning fra uge til uge?rezamadridista skrev:
Nu gælder det vel ikke kun forummet. Det sker blandt andet også på Facebook.
Og jeg kan måske ikke sige det med 100 procent i forummet, da jeg ikke kan huske hvem der sagde dit og dat, og hvis jeg gjorde, så ville jeg hellere ikke have nævnt navne. Jeg finder det dog bizart når der bliver spillet lidt på følelserne og hele forummet blomstrer med folk der taler for en spiller/træner, de talte negativt om i sidste uge.
Så blev det trods alt enden for Pipita. Han ønskes al mulig held og lykke. Især hans periode under pellegrini og frem til hans skade vil jeg altid huske ham for.
Jeg synes det her er så synd han burde have været vores angriber. Men han var ikke en stor nok stjerne desværre, så der blev altid hentet flere ind. Held og lykke Higuain!
- Madridismo
- Forum begynder
Så mange fantastiske stunder med denne mand.