Higuaín: Jeg vil væk

13 år 1 måned siden #25 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Higuaín: Jeg vil væk

Rubæk skrev:

rezamadridista skrev:
Nu gælder det vel ikke kun forummet. Det sker blandt andet også på Facebook.
Og jeg kan måske ikke sige det med 100 procent i forummet, da jeg ikke kan huske hvem der sagde dit og dat, og hvis jeg gjorde, så ville jeg hellere ikke have nævnt navne. Jeg finder det dog bizart når der bliver spillet lidt på følelserne og hele forummet blomstrer med folk der taler for en spiller/træner, de talte negativt om i sidste uge.

Er det ikke en selvmodsigelse når du siger du ikke kan huske hvem der sagde dit og dat, men alligevel postulerer at folk ændrer holdning fra uge til uge?

Så blev det trods alt enden for Pipita. Han ønskes al mulig held og lykke. Især hans periode under pellegrini og frem til hans skade vil jeg altid huske ham for.

Jo det var en modsigelse, men det var ikke det jeg mente, jeg formulerede mig bare dårligt.
Jeg mente, at jeg finder det underligt når hele forummet bliver fyldt med folk som er pro-mourinho og pro-higuain, når forummet for noget tid siden var fyldt med folk imod Higauin og imod Mourinho.
Og da jeg ikke kan nævne hvem har sagt hvad, så kan jeg ikke sige det med 100 procent for dette forum.

Men som sagt, jeg ser det ske i min facebook, så hvorfor skal forummet være en undtagelse.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #26 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Higuaín: Jeg vil væk
Der er en kæmpe forskel på facebook-siden og dette forum. Jeg bevæger mig aldrig ind på facebook-siden, da det er rent kaos. Det er ikke nødvendigvis de samme mennesker der skriver herinde som derinde - jeg gør i hvert fald ikke. Udover det, så ved jeg ikke hvor mange der har været anti-Higuain, det tror jeg ikke mange har været. Der er immervæk en forskel på, ikke at bryde sig om manden og ønske ham langt pokker i vold og så at have stor sympati for ham, men stadig indse at det er bedst for begge parter at skilles.

On-topic: Jeg har det utrolig skidt med at sige farvel til Higuain. Han er uden tvivl min yndlngsangriber i denne lille verden. Jeg mindes eksempelvis et interview, hvor Mourinho bliver spurgt hvem den mindst forfængelige spiller var i truppen, hvortil han uden den mindste tøven svarer: Higuain. Det er bare en af de mange grunde til at Higuain altid vil have en stor stjerne hos mig.

Jeg ønsker ham al held og lykke i sin fremtidige klub og jeg håber at det bliver Juventus. De har et stærkt hold og er en stærk og stolt klub, hvor jeg ser Higuain passede rigtig godt ind. Det ville være dejlig tilfredsstillende at se ham vælge en anden traditionsrig klub og ikke endnu en ny-rig og sjæleløs klub...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

13 år 1 måned siden #27 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Higuaín: Jeg vil væk

Jaken skrev: Der er en kæmpe forskel på facebook-siden og dette forum. Jeg bevæger mig aldrig ind på facebook-siden, da det er rent kaos. Det er ikke nødvendigvis de samme mennesker der skriver herinde som derinde - jeg gør i hvert fald ikke. Udover det, så ved jeg ikke hvor mange der har været anti-Higuain, det tror jeg ikke mange har været. Der er immervæk en forskel på, ikke at bryde sig om manden og ønske ham langt pokker i vold og så at have stor sympati for ham, men stadig indse at det er bedst for begge parter at skilles.

Jeg mente ikke Facebook siden (madridista.dk), jeg mente facebook i det hele tager. Altså Madridistaer der skriver statusser som jeg er venner med.
Og ja, måske har der ikke været anti-higuainer, hvis der har, så har der været få. Jeg vidste bare ikke hvad jeg skulle kalde det. Da jeg sagde "imod Higauin", så mente jeg at man ville have ham væk på den pæne måde, og ikke nødvendigvis på en hård måde.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved rezamadridista.

13 år 1 måned siden #28 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Higuaín: Jeg vil væk

rezamadridista skrev: Jeg mente ikke Facebook siden (madridista.dk), jeg mente facebook i det hele tager. Altså Madridistaer der skriver statusser som jeg er venner med.
Og ja, måske har der ikke været anti-higuainer, hvis der har, så har der været få. Jeg vidste bare ikke hvad jeg skulle kalde det, når jeg sagde "imod Higauin", så mente jeg at man ville have ham væk på den pæne måde, og ikke nødvendigvis på en hård måde.

Nåå okay, så forstår jeg :) Men så må jeg også gå under den kategori der hedder "imod Higuain", for jeg ser desværre også bedre alternativer rent sportsligt for klubben og jeg ønsker også Higuain den bedste mulige fortsættelse på karrieren.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

13 år 1 måned siden #29 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Higuaín: Jeg vil væk

Lars1991 skrev: Har været en stor fan af ham længe og jeg forsvarede ham også efter Dortmund kampen - jeg synes ikke han var så dårlig som mange gør ham til.

Jeg synes det her er så synd han burde have været vores angriber. Men han var ikke en stor nok stjerne desværre, så der blev altid hentet flere ind. Held og lykke Higuain!

Hvilke stjerner er det der er hentet ind til angrebspositionen? Benzema blev hentet for 4 år siden, Adebayor blev lånt som 3. angriber i en enkelt sæson, men ellers har Real Madrid ikke hentet en eneste angriber siden Huntelaar..

13 år 1 måned siden #30 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Higuaín: Jeg vil væk
Jeg har besluttet mig for, at ligegyldigt og Pipita ryger til Juventus, PSG eller en engelsk klub, så vil jeg smide et portion penge på ham som topscorer i den respektive liga.

Jeg har en følelse af, at han bliver en målscorer uden lige i enhver anden klub. Hvis han ryger til Juventus, kunne jeg sagtens se ham klappe 25-30+ mål ind i Serie A.

13 år 1 måned siden #31 af BBB
Besvaret af BBB på emne Higuaín: Jeg vil væk

Madridismo skrev:

Så mange fantastiske stunder med denne mand.

Nu fik jeg tårer i øjnene igen. :'(

Leveret af Kunena Forum