Real Madrid og Cristiano Ronaldo forhandler
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge spansk presse fortsætter Florentino Pérez og Cristiano Ronaldo forhandlingerne om en ny kontrakt og det er hårde forhandlinger, idet der er tale om store pengebeløb til den portugisiske stjernespiller, som sidder med det trumfkort på hånden, at flere klubber er interesseret i ham, mens en enkelt klub skal være villig til at vente til han har kontrakt-udløb i 2015 og her vil betale ham 60 mill. € i sign-on fee.
I Real Madrid ved man dog, at Cristiano Ronaldo er tilfreds med tilværelsen og derfor vil man arbejde med at give ham en større andel af hans marketing-rettigheder, som kommer oven i en højere løn, samt ekstra bonusser i forhold til at opnå diverse mål, både på det personlige plan og på det klubmæssige plan.
Lønnen skal angiveligt stige fra 10 mill. € til 14 mill. €, men herudover kigger man altså også på marketing-rettighederne, hvor Cristiano Ronaldo i dag har 60%, mens Real Madrid har 40% og eftersom portugiseren ifølge Forbes var god for 16 mill. € sidste sæson, så er der altså store summer at hente her også.
Den nye aftale vil gøre Cristiano Ronaldo til en af de absolut bedst betalte spillere og samtidig vil Florentino Pérez bygge det nye hold op omkring ham.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Mohammed186
- Gæst
-
- sodhi
- Gæst
-
Mohammed186 skrev: Hvis han virkelig elsker real madrid og vil blive, så havde han underskrevet kontrakten fra starten. Synes det er irreterende at han skal spille så kostbar, ingen over klubben...
Sikke dog en omgang fis. Ronaldo er først og fremmest en medarbejder, og som enhver anden medarbejder har han krav på at blive betalt som han gør sig fortjent til. Man kan sagtens holde af sin arbejdsplads selvom man forhandler løn.
- Mohammed186
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Selv om man er 100% dedikeret til klubben, så er det jo ikke ensbetydende med, at man ikke skal ønske det absolut bedste for sig selv i en forhandlings-situation og når man har de trumfer på ærmet, som Cristiano Ronaldo har i øjeblikket, så har han dælentæskeme en forpligtigelse til at bruge dem.
Jeg forestiller mig, at Di Stéfano, Juanito, Hierro, Sanchís og Raúl har gjort præcis det samme eller også er de da dummere end kold havregrød.
Kom nu! Hvis Cristiano Ronaldo kan presse 14 mill. € ud af Real Madrid, hvorfor så nøjes med 12 mill. €? Det giver ingen mening!
Giv manden hvad han fortjener og lad os så komme igang med at planlægge til næste sæson.
- Halamadrid1990
- Gæst
-
Jeg ved det er nemt, men havde jeg stået i samme situation, så ville jeg til hver en tid spare klubben pengene. Om han har fortjent det eller ej, så synes jeg stadig det er en smule klamt, at kontrakten ikke er skrevet under, hvis grunden er penge.
Men nu er mit forhold til penge nok også lidt anderledes end andre.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Ser man udelukkende på det som en forretning eller et arbejde, om man vil, så forstår jeg til dels Ronaldo. Men come on. Hvad fanden skal han bruge de flere penge til?
Det er jo bare forfærdeligt at høre på Dios.
Jeg ser ikke det her som en "mere vil have mere", jeg mener helt seriøst at manden fortjener at blive en af verdens bedst betalte spillere.
Det er hverken tarveligt eller forkert at kræve hvad man fortjener.
Jeg er her stadig XOXO
Har valgt at takke af på forum!
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Hugol skrev: Der er da ikke nogen der fortjener en årsløn på 14 millioner euro for at spille fodbold.
Hvis nogen vil give Cristiano Ronaldo 14 mill. € for at spille fodbold, så vil det være en meget stor fejl at sige, at han ikke har fortjent det. Man er lige præcis den sum værd, som en klub vil betale.