Real Madrid og Cristiano Ronaldo forhandler
De 2 nævnte superhelte har så også flere gange på Real Madrids hjemmeside fået ros for bla. deres mange assist.
Jeg er glad for mit nye profil billede.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
NDR skrev: Man vil bygge et hold op omkring Ronaldo???...ærlig talt, forklar mig hvis i mener at jeg er forkert på den hvis jeg er ved at brække mig over disse ord.....vil det så sige at Benzema og Øzil i fremtiden vil få som mission at sikre Ronaldo så mange kasser som muligt så han kan forsætte hans kamp mod Messi om at blive kåret som verdens bedste fodboldspiller, for hvis det er meningen at det hele skal dreje sig om en spiller, så håber jeg sørme at vi i fremtiden her på siden når vi kåre dagens mand efter en kamp lader titlen gå til den spiller som har laver flest assist og ikke flest mål.
De 2 nævnte superhelte har så også flere gange på Real Madrids hjemmeside fået ros for bla. deres mange assist.
Jeg er glad for mit nye profil billede.
Ja, og de bliver vist oven i købet trukket i løn, hvis de forsøger selv i en situation, hvor Cristiano Ronaldo er på modstanderens banehalvdel ;-)
Mon ikke "bygges op omkring" hentyder til, at Cristiano Ronaldo får en mere ansvarsfuld rolle på holdet og i truppen. Med Higuaín ude ryger han jo pludselig ind omkring anfører-teamet. Ligesom Barcelonas Xbox-Christian ikke kan klare alting selv, så skal Cristiano Ronaldo også fortsat have kompetente folk omkring sig.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Cristiano Ronaldo has said he is confident he will reach a deal to renew his contract with Real Madrid.
Speaking after Portugal's 1-0 World Cup qualifying win over Russia in Lisbon on Friday, Ronaldo said: "I am well, calm and not worried about it. I know we will reach a deal."
www.guardian.co.uk/football/2013/jun/08/...real-madrid-contract