Leverkusen vil have Jesé

13 år 1 måned siden #25 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Leverkusen vil have Jesé
Nej blot at mou brugte callejon som venstre back fordi han ik troede paa nacho. Callejon gjorde det glimrende sidste aar. I aar har han blot blevet brugt som back.

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #26 af Siempre fiel

Hugol skrev: Nej blot at mou brugte callejon som venstre back fordi han ik troede paa nacho. Callejon gjorde det glimrende sidste aar. I aar har han blot blevet brugt som back.

Så vidt jeg husker blev Callejon brygt på venstre back i kampe hvor vi sku smide alt frem fordi det gik ad helvede til (bl.a. pga Callejons tilstedeværelse på banen) og derfor valgte man ik at bruge en udskiftning på at sætte en back på banen som ik ka noget offensivt, men i stedet sætte den mest tandløse offensivspiller ned på backen, da modstanderne alligevel var gravet helt ned under græstæppet og fordi Callejon problemfrit ku stå på vestre back og gå med frem for at støtte offensivt. Husker ik rigtigt at Callejon startede på venstre backi nogle kampe.

Og mht at Callejon gjorde det "glimrende" sidste år, så er det alt sammen afhængigt af øjnene der ser - jeg ved at folk var helt på halen over at en tidligere canterano ku score nogle mål i CL og det er da helt sikkert at han mange gange udfyldte sin rolle helt fint. MEN jeg var altså aldrig nogensinde imponeret over hans niveau og jeg har kigget grundigt efter i samtlige kampe Callejon har deltaget i og jeg har endnu ik set ham sætte en spiller af med en dribling - ik ÉN gang! Jeg ka ik finde at han har nogen som helst kvaliteter som Rommedahl ik har - måske at han kæmper mere, men det er vel ik helt nok til at gøre ham god nok til Real Madrid.

Hvis vi ska tilbage til emnet, så ser jeg Jese som en perfekt substitut for Callejon og med meget større mulighed for at slå igennem - selv hvis han som udgangspunkt ikke er førstevalg

13 år 1 måned siden #27 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Leverkusen vil have Jesé
Jamen jeg er ik uenig i for baggrunden til at Callejon blev sendt derned. Det ved vi alle jo, men hvis du var Callejón så tror jeg heller ikke at du tænker at du har meget at gøre dernede. Real Madrid var elendige i denne her sæson, men det skal Callejón ikke betale prisen for.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 1 måned siden #28 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Leverkusen vil have Jesé
@Daniel

Du nævner i en af dine andre indlæg, at vi (igen) står i en opbyggende fase. Det er dette jeg mener med en ny opstart. De seneste 10 år har vi købt 10 forskellige hold uden en canterano har haft chancen til at slå i gennem. Skulle vi ikke bare denne ene gang prøve at bygge holdet op om nogle af vores egne kombineret med de stjerner vi allere har? 10 års fiasko må vel betyde at man snart prøver noget nyt eller hvad?

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

Leveret af Kunena Forum