Cristiano Ronaldo-forlængelse koster 166 mill. €

13 år 1 måned siden #13 af Siempre Madrid
Det er ikke nødvendigt at sælge Cristiano Ronaldo for at kunne købe for 100 millioner euro.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #14 af Dios
Det er jo fuldstændig vanvittigt, og er det sandt, så håber jeg så sandelig han smutter tilbage til England.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 1 måned siden #15 af Vildfaren
Så længe han ikke vil comitte sig 100%, så kan vi ikke betale den pris. Han kommer til at spærre for budgettet for spillere der vil.
Så længe der er så mange historier om ham og han ikke gør noget for at stoppe dem, så syntes jeg det er hovedløst at smide de penge.
Og vi ryger ikke 3-4-5 år tilbage, vi får nok bare en anden stil med flere tangenter at spille på.

Jeg vil dog med glæde gøre det, hvis han committede sig og aflivede ALLE historier om andre potentielle klubber.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...

13 år 1 måned siden #16 af Siempre Madrid

Vildfaren skrev: Så længe han ikke vil comitte sig 100%, så kan vi ikke betale den pris. Han kommer til at spærre for budgettet for spillere der vil.
Så længe der er så mange historier om ham og han ikke gør noget for at stoppe dem, så syntes jeg det er hovedløst at smide de penge.
Og vi ryger ikke 3-4-5 år tilbage, vi får nok bare en anden stil med flere tangenter at spille på.

Jeg vil dog med glæde gøre det, hvis han committede sig og aflivede ALLE historier om andre potentielle klubber.

Er det dig, der har oprettet hjemmesiden Jegernaiv.dk?

Går du ind til en lønsamtale med din chef efter at have postuleret, at du under ingen omstændigheder kunne forestille dig selv andre steder og at du vil gøre ALT for virksomheden?

Der er ganske få spillere i Real Madrid-truppen - hvis overhovedet nogen - som comitter sig mere til holdet end netop Cristiano Ronaldo og hvorfor skulle han ikke udnytte det i en kontrakt-situation. Han har om nogen fortjent den kontrakt, og hvis ikke Florentino Pérez får lukket den aftale, er han mere idiotisk end jeg lige havde skudt ham til at være.

Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real Madrid, Real HWL, andreashn

13 år 1 måned siden #17 af DarioGomez
Siempre - jeg vil gerne vide, hvad du bygger dit postulat om, at Cristiano Ronaldo gerne vil fortsætte i Real Madrid på?

For mig at se gør han da ikke for at gøre sig selv særligt elsket i klubben. Tvært i mod faktisk.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: icomeinpeace

• CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #18 af CristianoRonaldo
Besvaret af CristianoRonaldo på emne Cristiano Ronaldo-forlængelse koster 166 mill. €
Cristiano er og bliver i Real Madrid.
(Hør ved 0,57)

13 år 1 måned siden #19 af Vildfaren
@Siempre
Er det dig der bruger Mill-forkortelsen, selvom du ved den ikke holder? Godmorgen admin.

Er han ikke lige kommet med den "officielle" udtalelse om, at alt om hans forlængelse er falsk?
Han gør stort set intet for, at fansne bevarer tiltro til ham.

Jeg hader at bruge Messi som målestok, men det er da lykkedes fint for ham, at få lidt mere i løn. Og jeg husker ikke alle de historier om ham. Og har der været det mindste, har han aflivet tvivl med det samme. Det ville klæde CR7, når vi er ved hive 166mio ecu op af foret.¨

EDIT:
@CristianoRonaldo det er da dejligt, at du i din krystalkugle(youtube) kan høre kontrakten blive underskrevet.

Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Vildfaren. Begrundelse: Jeg havde lidt mere på hjerte, end først antaget.

13 år 1 måned siden #20 af Real Madrid 7

DarioGomez skrev: Siempre - jeg vil gerne vide, hvad du bygger dit postulat om, at Cristiano Ronaldo gerne vil fortsætte i Real Madrid på?

For mig at se gør han da ikke for at gøre sig selv særligt elsket i klubben. Tvært i mod faktisk.

Rent faktisk har klubben ikke beskytte Ronaldo derimod beskytter Barca Messi, Ronaldo vil gerne have at klubben beskytter ham. Tror jeg,
Det handler ikke om penge, så var han væk forlængst så det er sikker noget sportligt problemer

13 år 1 måned siden #21 af Vildfaren
Jeg har været chef et par gange nu og drevet egen forretning.
Derfra kan jeg fortælle, at mine bedste medarbejder klart har været dem jeg kunne stole på og ikke nødvendigvis dem der gav mig de bedste resultater.

Det er sådan jeg ser på Ronaldo-situationen. Jeg vil hellere satste nogen der med sikkerhed vil satse ALT på Real og ikke lægge alle pengene hos en der flirter med Man U. Vil han til Man U, så fred være med det, afsted med ham. Specielt til den pris.

Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Vildfaren. Begrundelse: gramatisk utilstrækkelighed

13 år 1 måned siden #22 af Siempre Madrid
Cristiano Ronaldo gør sig elsket på banen via hans præstationer.

Det er sgu kun 14-årige piger med bøjle på tænderne, som har behov for at høre en spiller sige: Ih, jeg er bare så glad for Real Madrid, at jeg ikke tænker på andet.

Kom nu for helvede ind i kampen.

Lionel Messi har år efter år fået forlænget og forbedret sin kontrakt i Barcelona. Cristiano Ronaldo har stille accepteret sin kontrakt og nu står han foran at skulle underskrive sin sidste kontrakt (Florentino Pérez vil gerne have ham til at blive i klubben til 2018) og hvorfor skulle han så ikke gøre det bedste for sig selv i den situation.

Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Real Madrid 7, andreashn, CristianoRonaldo

• CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #23 af CristianoRonaldo
Besvaret af CristianoRonaldo på emne Cristiano Ronaldo-forlængelse koster 166 mill. €
Der er ikke nogen problemer. Hvorfor ikke diskutere noget relevant? Cristiano sagde dette, her den anden dag: "I know that we will soon reach an agreement. I am feeling very well. I'm calm and not too worried about it." Man skal jo være idiot, for ikke at kunne forstå denne sætning, og hvis ikke så sæt jer ned og lav en lang analyse af den. Det kan jo være nyttigt, selvom det står så fucking klokkeklart. Han levere på banen, tror sagtens i overlever en smule drama.

13 år 1 måned siden #24 af Vildfaren
Hvis du mener at kontraktforhandling skal handle om, hvilke andre klubber der vil have ham eller frygten for at klubben skal miste sin bedste spiller.
Ja så er du sgu mere forskruet end jeg regnede med ;)

Og som du selv skriver, så har Messi opnået det samme UDEN en skræmmekampagne.

Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Vildfaren. Begrundelse: gramatisk utilstrækkelighed

Leveret af Kunena Forum