Cristiano Ronaldo-forlængelse koster 166 mill. €

13 år 1 måned siden #25 af DarioGomez
Du misser jo fuldstændig pointen Jesper. Igen.

Sagen er ikke, hvad Cristiano Ronaldo siger, men derimod at du regner det som en selvfølge, at han bliver i klubben.

Men nu skal jeg så prøve at omformulere mit særdeles svære spørgsmål, så du fanger, hvad jeg mener:

Hvordan ved (ikke tror!) du, at Cristiano Ronaldo fortsætter i Real Madrid?

Personligt ser jeg ingen beviser her på, og jeg kan fint leve med, at han bliver solgt, hvis prisen for ham bliver så høj.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren, Hugol

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #26 af M_linding

Vildfaren skrev: Jeg har været chef et par gange nu og drevet egen forretning.
Derfra kan jeg fortælle, at mine bedste medarbejder klart har været dem jeg kunne stole på og ikke nødvendigvis dem der gav mig de bedste resultater.

Det er sådan jeg ser på Ronaldo-situationen. Jeg vil hellere satste nogen der med sikkerhed vil satse ALT på Real og ikke lægge alle pengene hos en der flirter med Man U. Vil han til Man U, så fred være med det, afsted med ham. Specielt til den pris.

Hold nu op med at se spøgelser;)

Ronaldo har jo ikke flirtet med nogen som helst.

Jeg gentager:

Hvor mange gange har Ronaldo ikke sagt: "Hvis jeg får tilbudet, vil jeg underskrive en kontrakt gældende for resten af min karriere, med Real Madrid!"

Det er hvad Ronaldo har sagt på åben skærm. Alt snak om eventuelle klubskift er startet af medierne, fordi det sælger, og folk æder det råt.

Jeg er helt enig med Siempre i, at få at så Real Madrid-dedikerede som Ronaldo - Og jeg synes ikke, at Ronaldo kræver, at få for meget igen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid 7, andreashn

13 år 1 måned siden #27 af DarioGomez

CristianoRonaldo skrev: Der er ikke nogen problemer. Hvorfor ikke diskutere noget relevant? Cristiano sagde dette, her den anden dag: "I know that we will soon reach an agreement. I am feeling very well. I'm calm and not too worried about it." Man skal jo være idiot, for ikke at kunne forstå denne sætning, og hvis ikke så sæt jer ned og lav en lang analyse af den. Det kan jo være nyttigt, selvom det står så fucking klokkeklart. Han levere på banen, tror sagtens i overlever en smule drama.

Men han sagde netop 'agreement', og det også betyde en aftale om, at han forlader klubben i god ro og orden. Ikke et sted i interviewet sagde han noget om forlængelse, 2018 eller Real Madrid.
Ikke at jeg tror, at det er det - men en hurtig analyse viser jo blot, at den udtalelse kan gradbøjes ift. konteksten.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

13 år 1 måned siden #28 af Real Madrid 7

DarioGomez skrev: Du misser jo fuldstændig pointen Jesper. Igen.

Sagen er ikke, hvad Cristiano Ronaldo siger, men derimod at du regner det som en selvfølge, at han bliver i klubben.

Men nu skal jeg så prøve at omformulere mit særdeles svære spørgsmål, så du fanger, hvad jeg mener:

Hvordan ved (ikke tror!) du, at Cristiano Ronaldo fortsætter i Real Madrid?

Personligt ser jeg ingen beviser her på, og jeg kan fint leve med, at han bliver solgt, hvis prisen for ham bliver så høj.

Rolig nu Ronaldo sagde selv det ikke handler om penge Jeg tror han bliver Real Madrid uden Ronaldo idag ville ikke vinde noget som helst så det er vigtigt han bliver der er ikke nogle spiller i verden som kan erstatte ham.

13 år 1 måned siden #29 af Siempre Madrid
Det har ikke været nødvendigt med en skræmme-kampagne, for Barcelona har kun et i hovedet og det er at holde Messi glad. Nu skal Real Madrid vise at de vil belønne Cristiano Ronaldos præstationer på banen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 1 måned siden #30 af Real Madrid 7

M_linding skrev:

Vildfaren skrev: Jeg har været chef et par gange nu og drevet egen forretning.
Derfra kan jeg fortælle, at mine bedste medarbejder klart har været dem jeg kunne stole på og ikke nødvendigvis dem der gav mig de bedste resultater.

Det er sådan jeg ser på Ronaldo-situationen. Jeg vil hellere satste nogen der med sikkerhed vil satse ALT på Real og ikke lægge alle pengene hos en der flirter med Man U. Vil han til Man U, så fred være med det, afsted med ham. Specielt til den pris.

Hold nu op med at se spøgelser;)

Ronaldo har jo ikke flirtet med nogen som helst.

Jeg gentager:

Hvor mange gange har Ronaldo ikke sagt: "Hvis jeg får tilbudet, vil jeg underskrive en kontrakt gældende for resten af min karriere, med Real Madrid!"

Det er hvad Ronaldo har sagt på åben skærm. Alt snak om eventuelle klubskift er startet af medierne, fordi det sælger, og folk æder det råt.

Jeg er helt enig med Siempre i, at få at så Real Madrid-dedikerede som Ronaldo - Og jeg synes ikke, at Ronaldo kræver, at få for meget igen.

Er helt enige med "M_linding og siempre

13 år 1 måned siden #31 af Vildfaren
Det er netop som DG udtrykker det, at han udtrykker sig ofte, på en måde så pressen kan skrive om ham på.
Og han lukker ikke mulighederne.
Det var det samme i Man , hvor hans holdkammerater måtte gå en hel sæson igennem vel vidende om, at han hellere ville spille i Real.

Men Siempre hvis han er så vigtig for os, hvorfor har vi så ikke gjort det samme som med Messi.

Off-topic: Jeg håber fandme stilen bliver lagt om i klubben efter Cirkus Mourinho har forladt byen.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Vildfaren. Begrundelse: Jeg havde lidt mere på hjerte, end først antaget.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

13 år 1 måned siden #32 af Real Madrid 7

Vildfaren skrev: Det er netop som DG udtrykker det, at han udtrykker sig ofte, på en måde så pressen kan skrive om ham på.
Det var det samme i Man , hvor hans holdkammerater måtte gå en hel sæson igennem vel vidende om, at han hellere ville spille i Real.

Men Siempre hvis han er så vigtig for os, hvorfor har vi så ikke gjort det samme som med Messi.

Off-topic: Jeg håber fandme stilen bliver lagt om i klubben efter Cirkus Mourinho har forladt byen.

Seriøst drop det lige Ronaldo er vigtig for klubben vi ved jo ikke hvad der forgår så vi må nu bare vente og se hvad der sker.

13 år 1 måned siden #33 af Siempre Madrid
Jeg har ikke set antydningen af, at Cristiano Ronaldo vil væk, så jeg synes at det er helt hen i skoven at dramatisere på hans opslag og jeg tror faktisk at man er tættere på end vi lige regner med. Ellers er det i hvert fald urutineret af Perez at postulere så åbenlyst at han vil gøre Cristiano Ronaldo til den bedst betalte spiller.

13 år 1 måned siden #34 af DarioGomez
Urutineret yes.
Florentino excellerer jo altså også ved at have medietække som et lille barn!

Følgende bruger(e) sagde tak: icomeinpeace, Vildfaren

13 år 1 måned siden #35 af Vildfaren
Seriøst Real Madrid 7 drop det lige. ;)

Du har ret til at have din holdning og jeg min. De er forskellige og det er fint. Jeg ved bare det er en holdsport og verdens 2 bedste spillere uden sammenligning, blev smidt ud af CHL af bedre spillende hold. Fodbold er en holdsport, hvor selv ikke CR7 og Messi kan redde sit respektive hold.

Men ja han er vigtig og jeg skrev tidligere, at hvis jeg ikke tvivlede på ham, så smed jeg gerne pengene.
Tillid lærer du nok mere om, når du er færdig med at være teenager...

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, icomeinpeace, Hugol, MMM

13 år 1 måned siden #36 af Siempre Madrid

Vildfaren skrev: Det er netop som DG udtrykker det, at han udtrykker sig ofte, på en måde så pressen kan skrive om ham på.

Jeg er faktisk ikke specielt tilhænger af at én spiller har den magt og indflydelse, men jeg er stor tilhænger af at man belønner spillere, som har præsteret på så højt niveau som portugiseren.

Leveret af Kunena Forum