Officielt: Ancelotti er træner

11 år 5 måneder siden #49 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Officielt: Ancelotti er træner
Når der så endelig kommer et spørgsmål og et svar på engelsk, så skal de absolut oversætte det til spansk imens der bliver talt!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 5 måneder siden #50 af El_Juan

rezamadridista skrev:

"Isco is a great player with a lot of quality, but I can't say if he will be a Real Madrid player," says Carlo.

Ved ikke hvordan jeg har det med det.

Forventede du, at han ville indrømme, at Isco er en kommende Real Madrid-spiller, når det ikke er offentliggjort endnu? Han svarer egentlig blot det man kan forvente til det spørgsmål. Hvordan det så end lige kan komme bag på dig :-))

11 år 5 måneder siden #51 af anes
Besvaret af anes på emne Officielt: Ancelotti er træner
Reza han ville ikke nævne noget om indkøb, det ville han snakke med klubben om de næste par dage. Han sagde om Isco at han kun ville snakke om spillerens kvalitet, og at han var en fantastisk ung spiller ligesom resten af det spanske landshold var fantastisk ikke noget negativt omkring et køb af Isco.

11 år 5 måneder siden #52 af rezamadridista
I har ret, jeg kan ikke forvente at han siger andet. Jeg er bare bange for at hans udtalelse om Kaka kan tyde på at han dropper Isco og beholder Kaka. Det er også derfor jeg skrev "ved ikke hvordan jeg har det med det".

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 11 år 5 måneder siden ved rezamadridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

11 år 5 måneder siden #53 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Officielt: Ancelotti er træner
Det ser ud til at han vil beholde kaka.. fedt.. håber han kommer på bedre tanker, når han har set ham træne.

11 år 5 måneder siden #54 af rezamadridista
Jeg kan godt lide hvad Ancelotti sagde om Modric:

"Modric is more dynamic [than Pirlo]." Praise indeed from Ancelotti, who hailed the Croatian last year during Euro 2012, saying he was one of the world's best. Now they will work together,

- Ingen svæver på banen som Zizou!

11 år 5 måneder siden #55 af Dios
Besvaret af Dios på emne Officielt: Ancelotti er træner
Var ikke hans største fortaler, men kan jeg få kuldegysninger af de mange gode ting han talte om, så er han måske den helt perfekte træner for Real Madrid. Var specielt begejstret for måden han sagde vi ville spille på, den store ros til Modric, og vores ungdomsspillere.

Jeg glæder mig som et lille barn nu :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 11 år 5 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #56 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Officielt: Ancelotti er træner

Bismo skrev: Det ser ud til at han vil beholde kaka.. fedt.. håber han kommer på bedre tanker, når han har set ham træne.

Måske er det ligesom Ailton Almeida i FCK, der ifølge Ståle Solbakken scorede masser af mål til træning...

Jeg glæder mig til at se de flotte ord omsat til lige så flot spil på Bernabéu - og i resten af verden.

11 år 5 måneder siden #57 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Officielt: Ancelotti er træner

Dios skrev: Var ikke hans største fortaler, men kan jeg få kuldegysninger af de mange gode ting han talte om, så er han måske den helt perfekte træner for Real Madrid. Var specielt begejstret for måden han sagde vi ville spille på, den store ros til Modric, og vores ungdomsspillere.

Hvad sagde han om ungdomsspillerne?

11 år 5 måneder siden #58 af Real Madrid

Bismo skrev:

Dios skrev: Var ikke hans største fortaler, men kan jeg få kuldegysninger af de mange gode ting han talte om, så er han måske den helt perfekte træner for Real Madrid. Var specielt begejstret for måden han sagde vi ville spille på, den store ros til Modric, og vores ungdomsspillere.

Hvad sagde han om ungdomsspillerne?

- Vi har været i Valdebebas (hvor RM’s træningsanlæg ligger, red.), og det er fantastisk. Alt, vi har brug for, er der. Jeg har klubbens, præsidentens og fansenes støtte, så jeg tror, det bliver en lykkelig sæson for Real Madrid.

Vi vil bruge de næste dage på at snakke om det. Holdet er rigtigt godt. Det har mange unge fra la cantera, hvilket er godt. At have unge fra ungdomsafdelingen er godt, fordi de har ambition og entusiasme. Jeg er glad for at arbejde med de unge.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Leveret af Kunena Forum