Zlatan vil til Real Madrid

11 år 3 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spanske medier vil Zlatan Ibrahimovic arbejde for at følge Carlo Ancelotti fra Paris SG til Real Madrid.

Den svenske stjernespiller skal angiveligt være utilfreds med købet af Edinson Cavani og for første gang i sin karriere skal Zlatan være indstillet på at gå ned i løn for at få skiftet gennemført. Det vil sandsynligvis også være nødvendigt, idet han får 14 mill. € netto i Paris.

Og Zlatan skal angiveligt ikke være den eneste, som gerne ser ham i Madrid. Carlo Ancelotti har nemlig bedt Real Madrids ledelse om at overveje at købe den 31-årige angriber, som menes at koste i omegnen af 20 mill. €.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #2 af NDR
Besvaret af NDR på emne Zlatan vil til Real Madrid
Jeg håber ikke Zlatan bliver købt, for det første fordi han er for dyr, og mest af alt fordi jeg ikke ser hans personlighed som en fordel for Real Madrid, at få Zlatan ind vil kun give problemer imellem de foreste spillere....jeg nægter at tro på at Ronaldo og Benzema vil have kemi med den vildmand,

Jeg er personligt glad for den atitude som Benzema samt flere andre har ( desværre ikke alle ) hvor man ikke er et svin på banen over for modspillerene, det klær de hvide, og jeg vil også gerne bytte nogle point i La Liga væk med fair play hvis det er det der skal til, så derfor, find en anden hvis Higuain stopper istedet for Zlatan....vi har brug for en sæson med harmoni og sammenspil, samt sammenhold imellem spillere, trænere og ledelse...

11 år 3 måneder siden #3 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Zlatan vil til Real Madrid
Reposter lige video fra anden tråd.

Jeg vil meget gerne have Zlatan. Jeg synes han er verdens bedste angriber, og klart den der kan mest på egen hånd.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

11 år 3 måneder siden #4 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Zlatan vil til Real Madrid
Zlatan vinder mesterskaber. Det burde være hvad alle fokuserer på.

11 år 3 måneder siden #5 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Zlatan vil til Real Madrid
Zlatan kommer ikke til Madrid.

Vi har Ronaldo, han er holdets ubetinget største stjerne. Det skal han blive ved at være og sådan fungerer han bedst.

Jeg tvivler også på, at Zidane synes det er en god ide, når nu han håber at få Benzema i sit livs form, ikke mindst mentalt.

Derudover vil Zlatan skubbe Morata tilbage i køen, at kan ligeså godt lade sig udleje eller sælge.

Bale virker som den helt rette galactico for Perez. Han er ung, sulten, professionel, ydmyg og har potentialet til at blive verdens bedste.
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Elkrimi.

11 år 3 måneder siden #6 af BBB
Besvaret af BBB på emne Zlatan vil til Real Madrid
Zlatan er stærk, sparker godt med begge ben, men desværre scorer han ikke ret meget i knockoutdelen af CL.

Jeg ville elske en stærk 9'er, som kan skubber to modstandere væk og sparke med begge ben, men det bliver ikke Zlatan vi får.

Real Madrid har også afvist det.

• Benzema09
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #7 af Benzema09
Besvaret af Benzema09 på emne Zlatan vil til Real Madrid

Mathiaska skrev: Zlatan vinder mesterskaber. Det burde være hvad alle fokuserer på.

Præcis. Og så har Zlatan aldrig vundet Champions League, hvilket jeg tror han vil gøre alt for at vinde.

11 år 3 måneder siden #8 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Zlatan vil til Real Madrid
Jeg kan faktisk godt se en idé med at hente Zlatan, men det skal være på en lejeaftale! Og ja, jeg sagde lejeaftale!

For det første, så er det ingen hemmelighed, at Zlatan gerne vil tilbage til sit andet hjemland, Italien, men det synes ikke at være muligt lige nu. For det andet, så skal en aftale kun ske på den betingelse, at PSG stadig betaler en del af hans løn. For det tredje, så kan jeg godt se en fidus i det, hvis Bale først kommer til næste sommer i stedet for denne sommer. Indtil da vil Zlatan være en fin spiller at få ind.

Bale er spilleren man vil have. Og jeg er ikke i tvivl om, at han kommer, men jeg tror først det bliver næste sommer. Indtil da vil Zlatan være en fin 'overgang' med 'Galácticos'-status. Skulle det ske, at Benzema ikke præsterer, så har man trods alt et alternativ i verdensklasse.

Umiddelbart kan jeg godt stille mig tilfreds med Benzema, Morata og Jesé, men det ville ikke skade, at have Zlatan ombord i en enkelt sæson. Men det skal også kun være for en enkelt sæson - med mindre Benzema falder helt igennem - ellers kan jeg godt undvære. Og det skal kun være med den forudsætning, at Bale ikke kommer denne sommer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

11 år 3 måneder siden #9 af Il Duce
Besvaret af Il Duce på emne Zlatan vil til Real Madrid
Zlatan.. Spændende! Manden er en klassespiller, og han har siden EM2004 været en af de bedste spidsangribere i verden (i min verden). Men han er jo 31 år, og det er altså en rigtig høj alder, og samtidig har vi stadigvæk Morata (ung talent), Benz & Higuain er begge næsten lige gode. Jeg synes (desværre) ikke at timing er god i forhold til at hente Zlatan. Det skulle have været sidste år, Real skulle have hentet ham.
Bare for at slutte af med et godt Zlatan citat:

"Hør lige her: Hvis jeg har lyst til at parkere bilen i omklædningsrummet, så parkerer jeg bilen i omklædningsrummet."

"Hvis du ikke er nørd inden for et eller andet i livet, så er der noget galt med dig"
- En spansk barejer og glødende Real Madrid fan.

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #10 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Zlatan vil til Real Madrid

Elkrimi skrev: Zlatan kommer ikke til Madrid.

Vi har Ronaldo, han er holdets ubetinget største stjerne. Det skal han blive ved at være og sådan fungerer han bedst.

Så man kan kun have en stor stjerne på holdet?

Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Redondo.

11 år 3 måneder siden #11 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Zlatan vil til Real Madrid

BBB skrev: Zlatan er stærk, sparker godt med begge ben, men desværre scorer han ikke ret meget i knockoutdelen af CL.

Det gør Benz og Morata heller ikke.

11 år 3 måneder siden #12 af bitmonx
Besvaret af bitmonx på emne Zlatan vil til Real Madrid
Det er jo pinelig læsning for tiden. Suarez og nu Zlatan. Er vi virkelig nået dertil, hvor Madrid ikke længere kan tiltrække de bedste spillere i verden ? Skal vi virkelig nøjes med noget så middelmådigt og ligegyldigt som Zlatan ? Hverken Suarez eller Zlatan er top10 i verden, og de kommer aldrig i nærheden. De topper derimod begge listen over de mest usympatiske spillere verden har set...
Vi burde ha' sikret os Falcao, Cavani eller Lewandowski, som jeg ser det....

Leveret af Kunena Forum