Zlatan vil til Real Madrid

13 år 1 uge siden #25 af BBB
Besvaret af BBB på emne Zlatan vil til Real Madrid

Mathiaska skrev:

BBB skrev: Zlatan er stærk, sparker godt med begge ben, men desværre scorer han ikke ret meget i knockoutdelen af CL.

Det gør Benz og Morata heller ikke.

... og er pointen ikke at vi skal forstærke os der hvor vi har mest brug for det? Selvom Benzema (og Higuain) er elendig i CL, så bliver vi ikke bedre af at hente en på samme (CL-)niveau.

Sebberg skrev: Altså, jeg har blot fravalgt Messi da jeg på trods af hans position, ikke anser ham som værende en ordinær angriber. Men det er han vel egentligt talt. Hvis han var medregnet, ville han selvfølgelig være nr. 1.

... Ronaldo? Selvom han spiller på fløjen bliver han de fleste steder regnet som angriber, bl.a. i RM's præsentationer af kamptruppen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 uge siden #26 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Zlatan vil til Real Madrid

BBB skrev:

Mathiaska skrev:

BBB skrev: Zlatan er stærk, sparker godt med begge ben, men desværre scorer han ikke ret meget i knockoutdelen af CL.

Det gør Benz og Morata heller ikke.

... og er pointen ikke at vi skal forstærke os der hvor vi har mest brug for det? Selvom Benzema (og Higuain) er elendig i CL, så bliver vi ikke bedre af at hente en på samme (CL-)niveau

I mine øjne er Zlatan klart bedre end Benzema. Det er uanset om man spiller i La Liga, PrL, Ligue1, Serie A eller ChL :)
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved Mathiaska.

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #27 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Zlatan vil til Real Madrid

Forniftigt. Men Soldado?

VAlget stod mellem ham og Rooney (min optik selvfølgelig). Og der mener jeg at Soldado er i bedre målform. Synes han er meget overset. Men skulle jeg vælge en nederst på listen så er det klart ham.

13 år 1 uge siden #28 af Mathiaska

Redondo skrev:

Forniftigt. Men Soldado?

VAlget stod mellem ham og Rooney (min optik selvfølgelig). Og der mener jeg at Soldado er i bedre målform. Synes han er meget overset. Men skulle jeg vælge en nederst på listen så er det klart ham.

Har det på nøjagtig samme måde med Torres, og ville elske at se ham i Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sebberg

13 år 1 uge siden #29 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Zlatan vil til Real Madrid

Sebberg skrev: Altså, jeg har blot fravalgt Messi da jeg på trods af hans position, ikke anser ham som værende en ordinær angriber. Men det er han vel egentligt talt. Hvis han var medregnet, ville han selvfølgelig være nr. 1.

... Ronaldo? Selvom han spiller på fløjen bliver han de fleste steder regnet som angriber, bl.a. i RM's præsentationer af kamptruppen.[/quote]

Kunne gå med til at tage Messi med, fordi han reelt set spiller frontangriber. Sagen er dog en anden med Ronaldo, der spiller på en decideret venstrekant. Hvis han skal med, så skal Bale også med.

Nu holder vi ved Messi. Og han er nummer ét. Havde Ronaldo været med, havde han naturligvis også været i toppen.

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #30 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Zlatan vil til Real Madrid

Har det på nøjagtig samme måde med Torres, og ville elske at se ham i Real Madrid.

Præcis. Man ved at de har det i sig (Torres, og for mit vedkommende i hvert fald også Rooney).

13 år 1 uge siden #31 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Zlatan vil til Real Madrid

Mathiaska skrev:

Redondo skrev:

Forniftigt. Men Soldado?

Troller du?

13 år 1 uge siden #32 af Mathiaska

Sebberg skrev:

Mathiaska skrev:

Redondo skrev:

Forniftigt. Men Soldado?

Troller du?

Nope, kan godt lide manden. Hvis man ser bort fra hans første tid i Chelsea har han haft en imponerende karriere og har vist glimt af fordums styrke denne sæson. Jeg er fan!

13 år 1 uge siden #33 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Zlatan vil til Real Madrid
Top ti:

1. Falcao
2. Van Persie
3. Zlatan
4. Suarez
5. Aguero
6.Cavani
7. Lewandowski
8. Rooney
9. Benzema
10. Higuain/Mandzukic

13 år 1 uge siden #34 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Zlatan vil til Real Madrid

Mathiaska skrev:

Sebberg skrev:

Mathiaska skrev:

Redondo skrev:

Forniftigt. Men Soldado?

Troller du?

Nope, kan godt lide manden. Hvis man ser bort fra hans første tid i Chelsea har han haft en imponerende karriere og har vist glimt af fordums styrke denne sæson. Jeg er fan!

Han har flere gange sagt han hellere ville brække begge ben og stoppe med fodbold end skifte til Real, så nej tak....

13 år 1 uge siden #35 af baggins
Besvaret af baggins på emne Zlatan vil til Real Madrid
Top ti - uden messi, da han er falsk ni'er
1. Van Persie (kan ikke købes)
2. Falcao (kan ikke købes)
3. Zlatan (skal vi ikke købe, da han er for gammel)
4. Cavani (Kan ikke købes)
5. Aguero (kan i princippet købes, men er alt for dyr, da City ikke er tvunget til at sælge)
6. Suarez (god spiller, men skal ikke købes pga. sin personlighed)
7. Lewandowski (skal til Bayern næste år, så kan ikke købes)
8. Rooney (score ikke nok, men er arbejdsom - kan dog købes)
9. Higuain (håber at han bliver, men vil ikke have utilfredse spillere i truppen. Og hvis han fik mere spilletid, så ville han kunne rykke et par pladser op)
10. Gomez (kan ikke købes, arbejder for lidt, men han er skarp).
- 11. Benzema (placering, da han er mere uden for feltet end inden i feltet og det skal en angriber ikke...)

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

• R9CR7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #36 af R9CR7
Besvaret af R9CR7 på emne Zlatan vil til Real Madrid
Nu stopper det simpelthen på denne side, at man ikke kan se Zlatan og Suarez er i top ti i verden... så burde man finde noget andet end at interessere sig for.

Lad os nu få en der kan putte de bolde i kasse, nu har vi det seneste år set Higuain og Benzema brænde og brænde.
Higuain kæmper for det hårdt, men brænder for mange.
Benzema ligner en der ikke gider når han er på banen, og brænder chancer på samlebånd.
Ingen af de to spillere kæmper nok i boksen, deres indløb især Benzema er slet ikke godt nok til en klub som Real Madrid. En mand som Raul og Nistelrooy, der ikke var de store sprintere, var der altid i boksen og puttede bolden ind, de sloges for det i boksen. Som jeg ikke mener Benzema gør., kan ikke se han kan forsvares som top ti i verden? Han laver ingen mål for Frankrig og få for Real, når man ser hvad chancer han har.
Derudover skal det sige at Morata slet ikke er klar endnu, han viste flere gange sidste sæson at han ikke var klar. Lej ham ud ala Carajaval - er han god nok skal han nok komme tilbage.

Kom så Zlatan og Bale, så lugter det er verdensklasse...

Top 10:

1. Messi
2. Zlatan
3. Van Persie
4. Falcao
5. Cavani
6. Lewandowski
7. Suarez
8. Eto'o
9. Aguero
10. Rooney