Zlatan vil til Real Madrid
13 år 1 uge siden #37
af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Zlatan vil til Real Madrid
Lol @ Eto'o
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Fernando M.
- Ekspert bruger
-
13 år 1 uge siden #38
af Fernando M.
Besvaret af Fernando M. på emne Zlatan vil til Real Madrid
Listen uden Messi og Ronaldo (som jeg betragter som de to bedste angribere, hvis man definerer på antal mål). Men jeg betragter heller ingen af dem som klassiske angribere.
1. Falcao
2. Cavani
3. Zlatan
4. Lewandowski
5. Van Persie
6. Herefter følger en række spillere, som er sværere at rangere: Mario Gomez, Higuain, Benzema, Balotelli, Suarez, Neymar etc.
Per definition synes jeg, at vi skal have de bedste spillere, og hverken Benzema eller Pipita har leveret varen i den seneste sæson, men Falcao, Cavani og Lewandowski er ude af billedet, så Zlatan vil være en glimrende substitut og kan sagtens levere varen i tre sæsoner. Konklusion: Jeg er klar til en svensk balkantønde. Nu har vi jo heller ikke Mou mere, så det må heller ikke blive for kedeligt.
1. Falcao
2. Cavani
3. Zlatan
4. Lewandowski
5. Van Persie
6. Herefter følger en række spillere, som er sværere at rangere: Mario Gomez, Higuain, Benzema, Balotelli, Suarez, Neymar etc.
Per definition synes jeg, at vi skal have de bedste spillere, og hverken Benzema eller Pipita har leveret varen i den seneste sæson, men Falcao, Cavani og Lewandowski er ude af billedet, så Zlatan vil være en glimrende substitut og kan sagtens levere varen i tre sæsoner. Konklusion: Jeg er klar til en svensk balkantønde. Nu har vi jo heller ikke Mou mere, så det må heller ikke blive for kedeligt.
- Redondo
- Gæst
-
13 år 1 uge siden #39
af Redondo
Hvordan havde du det forresten med Ronaldo da han kom til klubben? Formoder at du også syntes at hans attitude var uacceptabel, og at du derfor heller ikke ønskede ham? Suarez kan rettes op, og han vil give alt for Real. Han har jo selv prøvet at sælge sig til klubben, så jeg tror han ville være en god signing.
Besvaret af Redondo på emne Zlatan vil til Real Madrid
Han har fået sine chancer og er ikke god nok til Real. Han har en fin attitude, men er desværre ikke god nok længere.9. Higuain (håber at han bliver, men vil ikke have utilfredse spillere i truppen. Og hvis han fik mere spilletid, så ville han kunne rykke et par pladser op)
Hvordan havde du det forresten med Ronaldo da han kom til klubben? Formoder at du også syntes at hans attitude var uacceptabel, og at du derfor heller ikke ønskede ham? Suarez kan rettes op, og han vil give alt for Real. Han har jo selv prøvet at sælge sig til klubben, så jeg tror han ville være en god signing.
- R9CR7
- Gæst
-
13 år 1 uge siden #40
af R9CR7
Besvaret af R9CR7 på emne Zlatan vil til Real Madrid
Forskellen på Zlatan/Cavani/Suaraz og Benzema/Higuain, er mesterskaber og titler... Real har brug for en boksspiller, der scorer på sine chancer og er i feltet når han skal være der. Higauin har til dels været det, men efter hans skade i ryggen har han manglet det sidste. Benzema har aldrig udviklet sig til den R9 klon man havde håbet... Han har simpelthen ikke det der skal til foran mål og i boksen for at blive top 5 i verden, desværre - havde ellers stor tiltro med ham.
- BossMakaay
- Gæst
-
13 år 1 uge siden #41
af BossMakaay
Besvaret af BossMakaay på emne Zlatan vil til Real Madrid
Det kunne være fed nok at have Zlatan på banen, men jeg mener ikke han vil passe godt ind med Ronaldo, også vi vil miste benz helt.
Desuden synes jeg han er ved at være gammel og alt for dyr.
Hvis RM skal absolut hente en stjerne, så syntes jeg bestemt det skal være Bale. Ellers skal man bare nøjes med de unge.
Desuden synes jeg han er ved at være gammel og alt for dyr.
Hvis RM skal absolut hente en stjerne, så syntes jeg bestemt det skal være Bale. Ellers skal man bare nøjes med de unge.
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-
13 år 1 uge siden #42
af IL Capitano
Besvaret af IL Capitano på emne Zlatan vil til Real Madrid
Det jeg er mest overrasket over er, at der ikke er nogle, som har skrevet Morata på deres top 10 :p.
Spøg til side. Jeg forstår ik folk kan nævne spillere som Soldado. Der ska spillere fra øverste hylde, hvis chancen for at vinde CL ska være der.
Håber efterhånden på Suarez. Tror Ibra er ønske tænkning. Lønnen er simpelthen for høj.
Spøg til side. Jeg forstår ik folk kan nævne spillere som Soldado. Der ska spillere fra øverste hylde, hvis chancen for at vinde CL ska være der.
Håber efterhånden på Suarez. Tror Ibra er ønske tænkning. Lønnen er simpelthen for høj.
- Madridfan7
- Gæst
-
13 år 1 uge siden #43
af Madridfan7
Besvaret af Madridfan7 på emne Zlatan vil til Real Madrid
Kan blive en realitet..
Higuain ud - Zlatan ind
Ibrahimovic wants to follow Ancelotti to Real Madrid
as.com/diarioas/2013/07/17/english/1374075811_495232.html
CLUB PRESIDENT AURELIO DE LAURENTIIS CONFIRMS IT ON TWITTER
Napoli admits chase for Higuaín
www.marca.com/2013/07/17/en/football/rea...drid/1374076615.html
samt har City fået Negredo, hvilket betyder, at de måske ikke er efter Zlatan alligevel
Higuain ud - Zlatan ind
Ibrahimovic wants to follow Ancelotti to Real Madrid
as.com/diarioas/2013/07/17/english/1374075811_495232.html
CLUB PRESIDENT AURELIO DE LAURENTIIS CONFIRMS IT ON TWITTER
Napoli admits chase for Higuaín
www.marca.com/2013/07/17/en/football/rea...drid/1374076615.html
samt har City fået Negredo, hvilket betyder, at de måske ikke er efter Zlatan alligevel
- Kash
- Gæst
-
13 år 1 uge siden #44
af Kash
Besvaret af Kash på emne Zlatan vil til Real Madrid
Jeg synes personligt at det kunne være fedt nok at hente Zlatan. Det kunne da være fedt at have Bale/ Ronaldo på kanterne samt Øzil i mellem de 2 og Zlatan helt oppe foran målet.