Cristiano Ronaldo stærkere end nogensinde
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Cristiano Ronaldo er tilbage på træningsbanen i Real Madrid og det virker som om, at han slet ikke har været på ferie.
Den portugisiske superstjerne er nemlig mødt op i Ciudad Real Madrid efter 34 dages ferie i en forrygende form, hvor han ikke har taget så meget som et gram på og hvor han allerede nu er foran sine kolleger, når det kommer til styrke og hurtighed.
Carlo Ancelotti har med det samme indført en træningsform, som hovedsageligt består af boldspil og det bekommer Cristiano Ronaldo vel og portugiseren synes da også allerede nu fokuseret på den kommende sæsons store mål.
Og det er ellers ikke fordi Cristiano Ronaldo har haft lejlighed til at slappe af i sin ferie, for den har bragt ham jorden rundt til diverse velgørenheds-opgaver, som den sympatiske portugiser aldrig sigernej til. Således har han været i både USA, Bali, Singapore, Frankrig og Georgien, eller en sammenlagt rejse på 43.924 km.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Således har han været i både USA, Bali, Singapore, Frankrig og Georgien, eller en sammenlagt rejse på 43.924 km.
Hold da op hvor er det vildt. Det minder mig om historien om den døende amerikanske dreng fra da han spillede i United. Jeg er så vild med det - uden at vide hvad han har lavet på turen.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Mathiaska skrev: Han er en legende.
Uden CHL i Real Madrid.
Lad os sige at Ronaldo var blevet solgt i sommerens transfer vindue til Man U. Skulle jeg vælge mellem hans 4 sæsoner i Real Madrid og Anelkas ene sæson, hvor han sender Bayern ud af CHL og at vi så senere vinder, så vælger jeg Anelkas.
jeg er så utrolig glad for at han har lavet velgørenheds arbejde. Det betyder meget for klubben og vores omdømme.
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev:
Mathiaska skrev: Han er en legende.
Uden CHL i Real Madrid.
Lad os sige at Ronaldo var blevet solgt i sommerens transfer vindue til Man U. Skulle jeg vælge mellem hans 4 sæsoner i Real Madrid og Anelkas ene sæson, hvor han sender Bayern ud af CHL og at vi så senere vinder, så vælger jeg Anelkas.
jeg er så utrolig glad for at han har lavet velgørenheds arbejde. Det betyder meget for klubben og vores omdømme.
Jøsses.
Jeg er rystet over hvor mange herinde der ikke sætter mere pris på Ronaldo.
Men sådan er vi vel så forskellige.
Jeg har trøje med Ronaldo, jeg har sunget Ronaldo masser af gange på stadion, og jeg ved hvilken super spiller han er. Men jeg går meget op i at vinde titler, og det har vi altså ikke vundet meget af med Ronaldo. Skulle vi ikke vinde CHL i denne her sæson, hvilket jeg synes vi har holdet til, så synes jeg man skal prøve noget andet.
- Storken
- Gæst
-
Man har f.eks. aldrig hørt om en journalist, der gravede dybt i arkiverne for at finde den gode gerning, der aldrig blev fortalt.
Da Real Madrid oplevede en lille nedtur i den forgangne sæson skrev Arbeloa følgende på twitter:
"In many ways, the work of a critic is easy. We risk very little yet enjoy a position over those who offer up their work and their selves to our judgment. We thrive on negative criticism, which is fun to write and to read. But the bitter truth we critics must face, is that in the grand scheme of things, the average piece of junk is probably more meaningful than our criticism designating it so."
Det kan ikke siges meget bedre end det...
Bonusinfo:
Citatet stammer fra tegnefilmen Ratatouille :)
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Hugol skrev: Uden CHL i Real Madrid.
En sæson hvor Anelka storskuffede, som altid bragte sig selv i fokus for andet end fodbolden og generelt kun havde enkelte glimt af klasse. 5. pladsen i ligaen var i øvrigt langt mere skadelig for Real Madrids omdømme end tætte CL-semifinalenederlag som har været tilfældet de seneste år.
Men byt du blot Cristiano ud med Anelka i den forgangne sæson og vurder så hvordan det ville være gået.
At bruge franskmanden som målestok for Cristiano Ronaldos betydning i Real Madrid svarer velsagtens til at kalde Neymar for verdens næstbedste fodboldspiller efter et par gode sæsoner i Brasilien. Heldigvis finder man ikke fodboldinteresserede, som falder til et niveau, hvor den slags påstås i ramme alvor....................
Det handler om titler. Anelka blev købt i en tid hvor fodbolden stod højere på programmet end den har gjort de sidste mange år for Real. Selvf er Ronaldo en bedre spiller for Real end Anelka var. Men udbyttet af spillerne har bare stået højest hos Anelka i og med at han var med til at sikre os CHL. Anelka var om nogen årsagen til at vi overhovedet kom til at stå i finalen, hvorfor var jo at Real Madrid dengang fungerer mere som et hold, på trods af en dårlig liga sæson, end vi har fungeret som et hold de sidste 4 sæsonner.. Real Madrid har stadig fungeret som en klub der er et økonomisk projekt fremfor det sportslige, og Ronaldo har bestemt været en af de vigtigste brikker i de puzzlespil.
- nocture
- Gæst
-
Hugol skrev: Det er skam ikke fordi jeg ikke sætter pris på ham.
Jeg har trøje med Ronaldo, jeg har sunget Ronaldo masser af gange på stadion, og jeg ved hvilken super spiller han er. Men jeg går meget op i at vinde titler, og det har vi altså ikke vundet meget af med Ronaldo. Skulle vi ikke vinde CHL i denne her sæson, hvilket jeg synes vi har holdet til, så synes jeg man skal prøve noget andet.
Nu stopper du kræftedeme.. Du er jo madridistas Rolf Sørensen. Vi har forstået at du godt kan lide at snakke om dig selv, men du må fandme også bakke dine holdninger op med nogle argumenter. Det er fuldstændigt nonsens at skrive du vil sælge Ronaldo , hvis chl glipper. Vi ha forstået at du bor Madrid og du ofte er inde og se vores hold. Nu tror jeg, at jeg kan snakke på vegne af et par stykker herinde når jeg skriver, at du gerne må argumentere på ordentlig vis uden alt det narcissistiske p*s :)
Her er nogle af punkterne jeg har skrevet for nogle måneder siden.
Et Ronaldo salg kan gøre godt fordi vi kan skabe et mere komplet hold og velspillet hold. Ronaldo er individualist og det skaber ikke balance at ha ham på holdet i mange opgør. Real Madrid har før klaret sig godt pga individualister som Zidane, Carlos, Ronaldo (den gamle) Figo osv, men de er klart mere holdspillere end Cristiano. Derfor vil et hold med en af disse altid blive mere farligt.
Som jeg har sagt mange gange før, at jeg fortrækker hellere at have et stærkt velspillet hold fremfor en super stjerne. Det giver flere strenge at spille på når vi møder klubber som Bayern, Barcelona og Manchester. Hold som disse har vi haft enorme problemer med og har slet ikke været istand til at kunne styre kampe som disse i over en længere periode. Det har de til gengæld mod os, fordi der har manglet et spillekoncept, kvalitet over hele linjen og en manglende rød tråd.
Og meget af det som jeg har nævnt har indkøbet af Ronaldo også været skyld i, fordi man ikke har kunnet garantere den samme kvalitet på andre pladser (mest pga det dyre skifte). Jeg vil mene at de indkøb vi har gjort os i sommeren har gavnet holdet, men det kan være at vi skal skille os af med Cristiano til næste sæson for at få et mere komplet hold. Det kan også være det lykkes nu. Jeg har valgt at give ham en chance, som jeg har med Kaka.
Mange af de her ting har jeg nævnt, og du må undskylde at jeg ikke gentager dem igen og igen. Men nu har du læst det, og så kan du måske prøve at følge lidt mere med fremover i forhold til det jeg skriver, for min holdninger har været argumenteret masser af gange.
Hvad jeg søger er et homogent hold. Ronalo har været en sovepude for Real Madrid. Man har lagt meget på hans skuldere, og han har også gjort sit, det kan man ikke komme uden om. Altså hvem dælen har troet at vi kunne gå hele vejen med Coentrao, Arbeloa på back pladserne, samt en halvtyk Benzema og en rygskadet Higuain blot fordi vi har Cristiano. Vågn nu op !!!