Cristiano Ronaldo stærkere end nogensinde
- Brylle
- Gæst
-
Hvad i alverden vil du have han skal gøre anderledes? Lade være med at spille bedre end alle andre på kloden, så han er på niveau med resten af holdet fordi det åbenbart løfter resten, ifølge dig?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har valgt at takke af på forum!
- Brylle
- Gæst
-
Men det var Ronaldo du ville give chance og ikke Real? Så må det være Ronaldo, der skal ændre sig? Så jeg læste altså hvad du skrev..Lad nu være at blive personlig, for lige om lidt går du skridtet videre og smider "jeg bor i Madrid"-kortet.Hugol skrev: Ronaldo skal ikke gøre noget anderledes.... Real madrid skal gøre noget anderledes !!!! Læs nu hvad jeg skriver
Jeg er ikke personlig, men det er altså nu tilladt at læse hvad folk skriver. Jeg er lige blevet havlet for noget folk faktisk har lagt i munden på mig, på trods af at jeg har sagt rigeligt at jeg var i samme bås som dem. Må sige at jeg gav op og bare fulgte med på deres kommentarer.
Ronaldo kan sagtens ændre sig, håber også at Ancelotti kan give holdet nogle andre strenge at spille på spillemæssigt, men nu også hvor vi har fået Isco så burde vi kunne presse vores modstandere mere i kampene.
Altså jeg lagde jo til dels det meste af skylden på Mou og Perez i vores 4-1 nederlag mod Dortmund, og de andre exits vi har haft i CHL semis. Netop fordi at man ikke har valgt at sikrer kvalitet på de andre pladser. Det har man gjort nu, og derfor har jeg også taget det lidt mere med ro efter man købte Isco, Illarra og Carvajal. Det fraholder mig dog ikke at snakke om et Ronaldo salg, skulle det gå galt igen for at få et mere komplet og homogent hold.
Har valgt at takke af på forum!
- DonSelf
- Gæst
-
Ps.
Hugol det må være rart med noget støtte ;)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev: Det er skam ikke fordi jeg ikke sætter pris på ham.
Jeg har trøje med Ronaldo, jeg har sunget Ronaldo masser af gange på stadion, og jeg ved hvilken super spiller han er. Men jeg går meget op i at vinde titler, og det har vi altså ikke vundet meget af med Ronaldo. Skulle vi ikke vinde CHL i denne her sæson, hvilket jeg synes vi har holdet til, så synes jeg man skal prøve noget andet.
Når en mand kan score 50 mål pr. sæson, så kunne det måske godt være, at det var en (eller flere) af de resterende 25 spillers skyld, og altså ikke Mr. Ronaldo?
Prøve noget andet?
Hvis du mener at få andre spillere ind på andre positioner og lignende så vi enige, men at du kan klandre Ronaldo for, at vi ikke har vundet CL endnu... JØSSES!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Tobiasillas
- Gæst
-
Dog mener jeg at Ronaldo er uheldige med de spiller e sammensætning han havde omkring sig plus rivalernes styrke, Anelka spillede i Real i en periode hvor Barcelona spillede ad L*** til mens Ronaldo spiller kanon fodbold men holdet har ikke fungeret under Mourinho
Hvis vi derimod har en træner så lægger fokus på at styre spillet og have en plan b, så tror jeg vi vil se en positiv fremtid i møde.
Derudover mener jeg det ville være tåbeligt at sælge Cristiano. Selvfølgelig tager et skud for meget nu her, men selvom man har et velspillet hold, så kræver det stadig ofte en superstjerne der kan gøre den ekstra forskel. En spiller der kan redde holdet, hvis spillet ikke lige fungere. Den slags spiller er Ronaldo.
Så for at opsummere: jeg tror ikke et salg af Ronaldo ville gøre holdet mere homogent, men udskiftning på trænerposten vil gøre en stor forskel!
Med ham på holdkortet er jo som at spille med handicap. Vi starter kampen med 1-0, for han scorer minimum et mål pr. Kamp. Så modstanderen er tvunget til at score minimum 2 mål for at vinde.
Jeg fatter ikke at man kan mene andet end at Ronaldo er god for Real Madrid på alle parametre.
Jeg er her stadig XOXO
Man kan ikke rigtigt brokke sig over, hvad han bidrager med, når han har bolden. Til gengæld syntes jeg han er for dårlig uden bolden. Og jeg tror simpelt hen ikke han ved hvor meget han betyder for holdet, når han ikke har den. Han kunne sagtens bidrage med bedre løb, for sine medspillerre og lade være med at brokke sig, når bolden ikke ender hos ham.. Og defensivt skal han fylde meget mere, med mindre han ligger på toppen. Ellers er vores VB jo nærmest ubeskyttet. Desuden virker det som om vi har én streng at spille på, med ham på banen. Og det er faktisk helt naturligt, når han er så effektiv som han er.
Hvis vi skal klare os bedre internationalt, så SKAL Ronaldo fylde mindre. På den måde skal modstandere ikke forsvare sig imod Ronaldo(selvom det er svært nok), men hele Real's hold.
Det kan gøres på mange måder og jeg har stor tiltro til, at Carlo har nøglen til det.
Min bedste overbevisning siger mig:
-At man skal forsøge sig med CR7 i højresiden og Di Maria i venstre. Di Maria laver fantastisk mange assist fra højresiden, taget i betragning af hvor mange minutter han tilbringer derovre. Det betyder intet for Cr7(det gik fint i Man U), da han sparker meget fint med begge ben, men det betyder alt for Di maria, da han kun har et ben... Desuden bringer det bredde i vores spil, som de seneste sæsoner har været smallere end smalt.
-At vi skal af med Benz og bruge en angriber, der vil kæmpe mere i boksen og det gør både Morata og Higuain.
Carlo er dog nøglen til succes i Real efter 10års kaos... Kom så Carlo gør os stolte igen...
Hala Madrid!!!
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
- Gæst
-
Hugol skrev: Jeg har bakket mine holdninger op om et salg om Ronaldo.. Det har jeg gjort mange gange.
Her er nogle af punkterne jeg har skrevet for nogle måneder siden.
Et Ronaldo salg kan gøre godt fordi vi kan skabe et mere komplet hold og velspillet hold. Ronaldo er individualist og det skaber ikke balance at ha ham på holdet i mange opgør. Real Madrid har før klaret sig godt pga individualister som Zidane, Carlos, Ronaldo (den gamle) Figo osv, men de er klart mere holdspillere end Cristiano. Derfor vil et hold med en af disse altid blive mere farligt.
Som jeg har sagt mange gange før, at jeg fortrækker hellere at have et stærkt velspillet hold fremfor en super stjerne. Det giver flere strenge at spille på når vi møder klubber som Bayern, Barcelona og Manchester. Hold som disse har vi haft enorme problemer med og har slet ikke været istand til at kunne styre kampe som disse i over en længere periode. Det har de til gengæld mod os, fordi der har manglet et spillekoncept, kvalitet over hele linjen og en manglende rød tråd.
Og meget af det som jeg har nævnt har indkøbet af Ronaldo også været skyld i, fordi man ikke har kunnet garantere den samme kvalitet på andre pladser (mest pga det dyre skifte). Jeg vil mene at de indkøb vi har gjort os i sommeren har gavnet holdet, men det kan være at vi skal skille os af med Cristiano til næste sæson for at få et mere komplet hold. Det kan også være det lykkes nu. Jeg har valgt at give ham en chance, som jeg har med Kaka.
Mange af de her ting har jeg nævnt, og du må undskylde at jeg ikke gentager dem igen og igen. Men nu har du læst det, og så kan du måske prøve at følge lidt mere med fremover i forhold til det jeg skriver, for min holdninger har været argumenteret masser af gange.
Hvad jeg søger er et homogent hold. Ronalo har været en sovepude for Real Madrid. Man har lagt meget på hans skuldere, og han har også gjort sit, det kan man ikke komme uden om. Altså hvem dælen har troet at vi kunne gå hele vejen med Coentrao, Arbeloa på back pladserne, samt en halvtyk Benzema og en rygskadet Higuain blot fordi vi har Cristiano. Vågn nu op !!!
Nu må du lige selv vågne up. Du modargumenterer dig selv lige der. Ronaldo har leveret, det har spillere som Arbeloa, Benzema, samt andre ikke gjort. Det er nok nærmere derfor at vi ikke har stået i en CL finale endnu.
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Det holdet der skal ændre sig ikke ronaldo sidste år mod aletico madrid holdet spiller dåligt hvem var det som score 3 mål ronaldo
jeg syntes holdet skal ændre sig ikke ronaldo manden som score fandme 50-60 mål hver sæson!