Garay/Negredo-salg giver Real Madrid penge
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Real Madrid har lige tjent penge på tidligere spillere - en Real Madrid relateret nyhed. Du befinder dig i en side, hvor man skriver om nyheder der er Madrid relateret.
Jeg mener hvad vil du have man skal gøre, kun skrive om noget der kan skaffe os trofæer? Selvom (som Siempre skrev) penge er en vigtig brik i at skaffe trofæer.
Alt i alt, jeg forstår det ikke..
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Tobiasillas
- Gæst
-
Det, er nemlig det.anes skrev:
Tobiasillas skrev: Vigtigt med penge i kassen når vi ingen titler vinder.
Hvis vi sælger hele holdet kan vi får endnu flere penge
Der er en tendens til at give indtægter med spalteplads end selv sporten, hvor blev Real Madrid ånden henne???
Hvorfor så irriterende negativ omkring alting, hvis du ikke kan lide hvad der bliver skrevet herinde hvorfor så være her?
Der er nogle af os der interesserer sig for alt hvad der sker omkring vores hold, om det er penge, udtalelser, skader eller fremtidige planer er ret ligegyldigt alt er relevant for en rigtig fan.
Dit frustrationsindlæg fortjener egentlig ikke noget svar, men det er det tredje inden for få dage og det er lidt som en gammel grammofonplade der er gået i hak. Klubben forsøger noget nyt, en ny træner, et nyt koncept og mere spansk, med egen ungdom. Du burde egentlig være spændt og glæde dig til træningskampene men i stedet kommer det ene negative indlæg efter det andet.
For mange pengesnak for lidt fodbold, jeg glæder mig til kampene men aldrig til det ene regnskab eller det andet,
- Tobiasillas
- Gæst
-
rezamadridista skrev: Jeg forstår ærlig talt heller ikke frustrationen...
Real Madrid har lige tjent penge på tidligere spillere - en Real Madrid relateret nyhed. Du befinder dig i en side, hvor man skriver om nyheder der er Madrid relateret.
Jeg mener hvad vil du have man skal gøre, kun skrive om noget der kan skaffe os trofæer? Selvom (som Siempre skrev) penge er en vigtig brik i at skaffe trofæer.
Alt i alt, jeg forstår det ikke..
Du kan ikke forstå min kritik men du kan godt forstår en misvisende overskrift om at der kommer penge i kassen inden en spiller er solgt??????
- Tobiasillas
- Gæst
-
Det er et fælles forum, du kan oprette dit eget og sidde alene det og diskutere det. Har du noget imod det jeg skriver er det bare syndt, hvis jeg bryder regler for forummet så kan du kontakte admin.asp3200 skrev: Så ti stille og lad os andre diskutere det. Glæder mig til positiv snak med dig i kamp relateret forum poster.
- Tobiasillas
- Gæst
-
Der sker rigtig mange tinge som du ikke ved meget om, sommer pausen er det hvor der er fleste nyheder om fodbold om spillerne og om truppen, men vi har valgt at lægge en linie der heder økonomi økonomi økonomipm skrev: har du overvejet grunden til de "få" "fodbold" nyheder er fordi der har været sommerferie for de fleste i klubben og træningen først lige er kommet igang, og der derved ikke er sket det helt store at skrive nyheder om udover dem der allerede er blevet skrevet her på siden?
Har du set "seneste artikler" der er en artikel ud af de 20 seneste der kun er om økonomi, 9 der omhandler transfer til og fra klubben. Jeg ved ikke med dig med jeg vil nu gerne vide hvem der er i klubben næste sæson og hvem der rykket vider. Derudover er det da fint at blive informeret om de er solgt for 5 eller 25 millioner euros.
Har valgt at takke af på forum!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev: Jeg er dybt enig med Tobias.. Altså jeg er tættest på klubben herinde, og jeg ved der sker en masse andet som madridista.dk overhovedet ikke dækker. Det er godt nok skidt !!!!!!..... Jeg har intet hørt om Isco, Illarramendi, Carvajal osv.. Disse indkøb måtte jeg selv dække. Nogen der kan se at jeg mener det alvorligt ?
Det fik du lige cementerede med et nyt profilbillede hva? ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista