Garay/Negredo-salg giver Real Madrid penge

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #37 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Garay/Negredo-salg giver Real Madrid penge

Raul 4 ever skrev:

Tobiasillas skrev: Jeg husker i 1992 fryer vi radomir antic som trænet klubben dengang og lå på 1. Plads, men vi fyret ham fordi spillet var ikke underholdende nok selvom Real lå på 1. Plads med 7 point ned til nr 2

Du vil da ikke fortælle os at du er mere end 16 år? Chokerende, intet mindre! Omvendt så hører Hugol også til blandt de lidt ældre brugere, så på den måde giver det selvfølgelig lidt mening.

Du modsiger dig selv i samme indlæg

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #38 af Tobiasillas

Real Madrid skrev:

Tobiasillas skrev: Hugol
Jeg tror også at du er mere fan end de fleste herinde, jeg har en fornemmelse af at de fleste har den engelske mentalitet hvad angå det forhold man har til ens klub, nu er det åbenbart okay at komme til semifinalen og tabe, eller vinde en kamp selvom man spiller dårligt, også er det vigtigere at have stjerne på holdet fremfor et stjernehold
Jeg husker i 1992 fryer vi radomir antic som trænet klubben dengang og lå på 1. Plads, men vi fyret ham fordi spillet var ikke underholdende nok selvom Real lå på 1. Plads med 7 point ned til nr 2
De fleste kritikere af klubben er de ældre fans mens de nye er altid mere accepterede for ændringer i klubben og acceptere hvad klubben gør.

Jeg har siddet samme med ejerne af klubben på stadion og har diskuteret en dele emner en ting er sikkert og det er at socios er interesseret i de sportslige

Facepalm facepalm facepalm. Please sig du er Hugol's 13 årig alter ego, og det hele er en stor trol!

Bare fordi jeg har den samme mening som hugos så er jeg hans alter ego!!! Hvad gør det så jer andre til? Eller det forbudt for os at have samme mening men det er fint for jer?

13 år 1 uge siden #39 af raul7=kongen

Når Hugol argumenterer for han er større Madridista end os andre.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Henrik--, Hugol

13 år 1 uge siden #40 af Hugol

raul7=kongen skrev:

Når Hugol argumenterer for han er større Madridista end os andre.

Hahahahaha.. Den er da for fed..
Kongen du kender mig i øvrigt godt nok til at vide at jeg ikke mener det. Det eneste jeg mener er indslaget længere nede om fanklubben, jeg har måske en underlig og akærvet vej til at komme frem til tingene, men det virker.
Elsker Gif film.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved Hugol.

13 år 1 uge siden #41 af asp3200
Sejt at være så sej en fan at kunne sidde med cheferne (Perez?) og snakke om planer osv. Hvad sagde klasse kammeraterne til det..

• LaDecima
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #42 af LaDecima
Besvaret af LaDecima på emne Garay/Negredo-salg giver Real Madrid penge
Lol

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #43 af Tobiasillas

asp3200 skrev: Sejt at være så sej en fan at kunne sidde med cheferne (Perez?) og snakke om planer osv. Hvad sagde klasse kammeraterne til det..

Se jeg vidste at der noget du ikke vidste
Ejerne af Real Madrid er medlemmerne, det er ikke præsidenten eller hans Crew, alle medlemer af klubben ejer klubben lige, Perez er blot en af flere tusinde. Men som sagt engelsk mentalitet har påvirket jer så meget at i regner Real som en eller anden engelsk klub.

Ejerne af Real Madrid er "socios" som betaler et vist beløb hvert år for at forblive medlemmer, det vidst du ikke og du troede at Perez ejer klubben, noget af en bommert hr. Klogsen

Og ladecima, hvad griner du af ??? Er du også en af dem der troede at Perez ejer Real Madrid??? Ha ha ha ha

I ved engang hvem ejer Real og i forventer at jeg tage jer seriøst !
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved Tobiasillas.

13 år 1 uge siden #44 af Real Madrid

Tobiasillas skrev:

asp3200 skrev: Sejt at være så sej en fan at kunne sidde med cheferne (Perez?) og snakke om planer osv. Hvad sagde klasse kammeraterne til det..

Se jeg vidste at der noget du ikke vidste
Ejerne af Real Madrid er medlemmerne, det er ikke præsidenten eller hans Crew, alle medlemer af klubben ejer klubben lige, Perez er blot en af flere tusinde. Men som sagt engelsk mentalitet har påvirket jer så meget at i regner Real som en eller anden engelsk klub.

Ejerne af Real Madrid er "socios" som betaler et vist beløb hvert år for at forblive medlemmer, det vidst du ikke og du troede at Perez ejer klubben, noget af en bommert hr. Klogsen

Grineren...

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

13 år 1 uge siden #45 af pm
Så mangler vi bare kassow-rossing bidrager til denne tråd så er underholdningnen da komplet.

13 år 1 uge siden #46 af DarioGomez
Hugol og Tobiasillas må simpelthen være samme person, der kan umuligt være to så virkelighedsfjerne, grammatiskhæmmede og uintelligente brugere på samme forum ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved DarioGomez.

• Kash
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #47 af Kash
Besvaret af Kash på emne Garay/Negredo-salg giver Real Madrid penge
Lige et hurtígt spørgsmål. Ved nogen af jer om der er en kanal der viser kæmpen imorgen.

Tak på forhånd
Kash

13 år 1 uge siden #48 af JimmyBroe
I himlens navn, kan alle jer tosser der bliver ved med at skrive lort til hinande, ikke snart finde jer noget andet at lave eller skrive sammen på chatten, ELLER "tage den udenfor", et eller andet sted.
Jeg er fløjtende ligeglad med om Hugol skriver at han er (om han mener det eller ej) en "bedre" Madrid fan end mig. Det kan ikke måles. Han har tydeligvis nogle fordele langt de fleste af os ikke har. Og hvad så? Jeg kunne ikke være mege ligeglad.
Jesus kristus hvis i synes at Brian_H, Tobiasillas, Hugol, Kassow-rossing, eller jeg selv for den sags skyld er nogle klovnehoveder, så lad vær med at kommenter på deres(mine) indlæg.!

Det er vanvittig trættende at, hver evig eneste gang man åbner en artikel eller nyhed. Så bliver der skrevet grimme ting, bitchede og trollede(et ord der virkelig at blevet moderne her på siden:-O). Hold nu bare op for fanden. Det smadre debatten og den fantastiske side Madridista.dk er...

Punktum:D

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

Leveret af Kunena Forum