Garay/Negredo-salg giver Real Madrid penge

13 år 1 uge siden #25 af Hugol
Billedet er for 2006 hvor jeg boede i DK.

Ved Ultras Sur står der Asalto a la liga. Mod Barcelona

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved Hugol.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 uge siden #26 af baggins

Hugol skrev: Jeg er dybt enig med Tobias.. Altså jeg er tættest på klubben herinde, og jeg ved der sker en masse andet som madridista.dk overhovedet ikke dækker. Det er godt nok skidt !!!!!!..... Jeg har intet hørt om Isco, Illarramendi, Carvajal osv.. Disse indkøb måtte jeg selv dække. Nogen der kan se at jeg mener det alvorligt ?

Hugol, skru lidt for dit etos, for selvom du bor i Spanien, så er du ikke en bedre/større Madrid-fan end andre herinde og du er kun tættere på klubben fysik og sprogligt.

P.s man kan altid gøre ting bedre.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

13 år 1 uge siden #27 af Hugol
På mange måder er jeg en større madridista end jer andre. I antallet af år jeg har fulgt klubben, i hvad jeg har opgivet på at følge klubben, i at jeg har valgt at bosætte mig hernede,. Andre punkter er Økonomisk, antallet af kampe jeg har set på stadion. Forskellige mennesker jeg har hevet ind på stadion. Hvilke tanker jeg har om klubben og hvad jeg laver privat for at forbedre mit forhold til klubben. Man finder ik en engageret madrid fan mere end jeg i dk.
Og det er min helt ærlige holdning. Back til traadens emne

13 år 1 uge siden #28 af Real Madrid

Hugol skrev: På mange måder er jeg en større madridista end jer andre. I antallet af år jeg har fulgt klubben, i hvad jeg har opgivet på at følge klubben, i at jeg har valgt at bosætte mig hernede,. Andre punkter er Økonomisk, antallet af kampe jeg har set på stadion. Forskellige mennesker jeg har hevet ind på stadion. Hvilke tanker jeg har om klubben og hvad jeg laver privat for at forbedre mit forhold til klubben. Man finder ik en engageret madrid fan mere end jeg i dk.

Hold nu kæft altså :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, Jarlens, Henrik--

• Champen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #29 af Champen
Besvaret af Champen på emne Garay/Negredo-salg giver Real Madrid penge

Hugol skrev: På mange måder er jeg en større madridista end jer andre. I antallet af år jeg har fulgt klubben, i hvad jeg har opgivet på at følge klubben, i at jeg har valgt at bosætte mig hernede,. Andre punkter er Økonomisk, antallet af kampe jeg har set på stadion. Forskellige mennesker jeg har hevet ind på stadion. Hvilke tanker jeg har om klubben og hvad jeg laver privat for at forbedre mit forhold til klubben. Man finder ik en engageret madrid fan mere end jeg i dk.

Du aner da ikke hvor længe, vi har støttet klubben, eller hvad vi har opgivet for at følge klubben. Hvad laver du i øvrigt privat som forbedrer dit forhold til klubben? Er du i kontakt med Perez eller en mand af den kaliber?

Til sidst vil jeg gerne takke dig, for det lader til, at klubben ikke kan undvære dig.
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved Champen.

13 år 1 uge siden #30 af ZizouMo

Wow! Jeg synes du på mange måder minder om Pepe. Han får ofte hjerneblødninger på banen, mens du får dem her på forummet :)

Skal vi ikke skrue ned for charmen og droppe al det snak med min far er stærkere end din. Jeg kan slet ikke se hvordan det skulle hænge sammen med emnet: "Garay/Negredo-salg giver Real Madrid penge".

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

13 år 1 uge siden #31 af Jaken
Hugo "troller" helt åbenlyst... Han ved, at han kan fremprovokere en helvedes masse aggression i folk, hvis han bruger "jeg er en bedre fan end dig"-kortet. Se bare hans signatur. Det er udelukkende formålet, og det er indlysende..

EDIT: Eller det håber jeg da sandt for dyden er tilfældet :O

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

13 år 1 uge siden #32 af MMM

Du kan være nok så engageret en fan, uden at dine kommentarer får større vægt af den grund - du må argumentere for din holdning ligesom alle os andre, og din bopæl og hvor mange penge du har lagt i klubben er altså kun saglige og relevante argumenter i meget få tilfælde.

Der er da også klart dage (og emner) hvor jeg ville ønske at siden kom længere omkring end overskrifter fra Marca, AS og Defensa Central, men der er jo intet der hindrer hverken du, jeg eller nogen anden i at dele alle de links vi ønsker til alles bedste. Eller endnu bedre, tilbyde Siempre en hånd til indsamling og oversættelse af nyheder vi gerne så dækket. Alt andet lige, så synes jeg madridista.dk gør et imponerende stykke arbejde og vi har jo rammerne til at gøre siden både bedre og bredere, hvis vi ønsker at ligge tiden og kræfterne.
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved MMM.

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #33 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Garay/Negredo-salg giver Real Madrid penge
Hugol
Jeg tror også at du er mere fan end de fleste herinde, jeg har en fornemmelse af at de fleste har den engelske mentalitet hvad angå det forhold man har til ens klub, nu er det åbenbart okay at komme til semifinalen og tabe, eller vinde en kamp selvom man spiller dårligt, også er det vigtigere at have stjerne på holdet fremfor et stjernehold
Jeg husker i 1992 fryer vi radomir antic som trænet klubben dengang og lå på 1. Plads, men vi fyret ham fordi spillet var ikke underholdende nok selvom Real lå på 1. Plads med 7 point ned til nr 2
De fleste kritikere af klubben er de ældre fans mens de nye er altid mere accepterede for ændringer i klubben og acceptere hvad klubben gør.

Jeg har siddet samme med ejerne af klubben på stadion og har diskuteret en dele emner en ting er sikkert og det er at socios er interesseret i de sportslige
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved Tobiasillas.

13 år 1 uge siden #34 af Raul 4 ever

Tobiasillas skrev: Jeg husker i 1992 fryer vi radomir antic som trænet klubben dengang og lå på 1. Plads, men vi fyret ham fordi spillet var ikke underholdende nok selvom Real lå på 1. Plads med 7 point ned til nr 2

Du vil da ikke fortælle os at du er mere end 16 år? Chokerende, intet mindre! Omvendt så hører Hugol også til blandt de lidt ældre brugere, så på den måde giver det selvfølgelig lidt mening.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, Real Madrid

13 år 1 uge siden #35 af Real Madrid

Tobiasillas skrev: Hugol
Jeg tror også at du er mere fan end de fleste herinde, jeg har en fornemmelse af at de fleste har den engelske mentalitet hvad angå det forhold man har til ens klub, nu er det åbenbart okay at komme til semifinalen og tabe, eller vinde en kamp selvom man spiller dårligt, også er det vigtigere at have stjerne på holdet fremfor et stjernehold
Jeg husker i 1992 fryer vi radomir antic som trænet klubben dengang og lå på 1. Plads, men vi fyret ham fordi spillet var ikke underholdende nok selvom Real lå på 1. Plads med 7 point ned til nr 2
De fleste kritikere af klubben er de ældre fans mens de nye er altid mere accepterede for ændringer i klubben og acceptere hvad klubben gør.

Jeg har siddet samme med ejerne af klubben på stadion og har diskuteret en dele emner en ting er sikkert og det er at socios er interesseret i de sportslige

Facepalm facepalm facepalm. Please sig du er Hugol's 13 årig alter ego, og det hele er en stor trol!

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 1 uge siden #36 af Hugol

Champen skrev:

Du aner da ikke hvor længe, vi har støttet klubben, eller hvad vi har opgivet for at følge klubben. Hvad laver du i øvrigt privat som forbedrer dit forhold til klubben? Er du i kontakt med Perez eller en mand af den kaliber?

Til sidst vil jeg gerne takke dig, for det lader til, at klubben ikke kan undvære dig.

Hvis folk er så store madridistas, hvorfor er der så ingen herinde som har skænket den danske fanklub den mindste tanke ????
Jeg var meget kritisk overfor fanklubben engang, men nu forstår jeg hvorfor den er i så store vanskeligheder.

Der er over 6000 der har madridista.dk som like på Facebook. Fanklubben har 432 og sikkert ikke lige så mange medlemmer. Det tynder også ud fordi man ikke kan fornye sit medlemsskab. Der er ingen der viser engagement, jo bag computer skærmen og tv. For mig skal der lidt mere til hvis man skal vise sig at være en stor madridista.

MMM.
Hvis du stadig tror at det handler om at jeg har mere at sige end jer andre så tager du fejl.

Lad debatten fortsætte i en anden tråd.

Leveret af Kunena Forum