Diego López viser imponerende form
- Kash
- Gæst
-
Hvorfor kan man ikke dele det op som Barca f.eks. Iker i liga og Lopaz i copa???
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kash skrev: Jeg ser gerne iker casillas tilbage i målet men kun hvis han kan bevise at han er bedre end Lopez.
Hvorfor kan man ikke dele det op som Barca f.eks. Iker i liga og Lopaz i copa???
Det har man jo også gjort med Adan flere gange, men men men Casillas kan ikke leve med kun at skulle stå i Copa del Rey.;-)
HugoSanchez skrev: Hurtig opinionsundersøgelse: Hvem tror du står på mål for Real Madrid i første La Liga-kamp? Iker Casillas eller Diego López?
Jeg er overbevist om, at Casillas på helt regulær og ganske uspektakulær vis overbeviser Ancelotti om, at han er en bedre målmand end den ellers glimrende López, og derfor selvfølgelig står mellem stængerne.
Hugo Sanchez
Jeg tror du har ret langt hen af vejen. Jeg er næsten 100% sikker på at Casillas får sit mål igen, men ikke af samme grunde som du tror. Jeg tror, uanset hvad Ancelotti + målmandstræneren måtte mene, at Casillas starter inde. Ene og alene af den grund at der ikke skal risikeres noget..
Jeg håber inderligt at Casillas og Medierne + fansne? vil acceptere hvis trænerteamet mener at Lopez er bedst og de tør at sætte ham på mål. Men igen tror ikke det er realistisk. + at hvis Casillas rammer sit "gamle" niveau og derved slår Lopez af, ja så er der selvfølgelig ikke nogen tvivl om at Casillas skal stå:-)
Jeg er her stadig XOXO
- KesseBM
- Gæst
-
Selv hvis Casillas kan genfinde sit gamle niveau, mener jeg stadig det er en utrolig tæt kamp. Da de begge er to utrolige gode målmænd med forskellige forcer.
Mit bud vil være Lopez.
Lopez vidste at han blev hentet ind som backup for Casillas (går jeg udfra). Hvis Lopez bliver førstemålmand, tror folk at Casillas vil finde sig i at være backup og formentlig kun stå i pokalkampene?
Umiddelbart tror jeg ikke det bliver et problem med medierne og fans hvis Lopez skulle vælges som førstemålmand, da han uden tvivl beviste i foråret at han er god nok. Adan var jo en helt anden snak efter min mening, derfor blev der en masse ballade.
Men sundt med konkurrence på denne position :)
- Manse
- Gæst
-
Det er rart at have ham tilbage i klubben, men jeg mener han er for dygtig til at være andetvalg, dog var han også andetvalg i Sevilla og det virker til at han accepterer dette. Det vil dog også være vemodigt at skulle se Iker bænket endnu en sæson, og endnu værre at se ham i en eventuelt anden klub.
Jeg håber et eller andet sted at Iker viser sig som den stærkeste, men det kan ikke andet end være sundt med en Lopez der konstant står klar i kulissen, og presser Iker til at præstere hver gang.
- KesseBM
- Gæst
-
Det er sundt med konkurrence på målmandsposten. Dengang Jerzy Dudek blev pensioneret, havde man ikke en afløser klar, som var god nok efter min mening. Adan er en ok målmand, men han har ikke niveauet til at være anden målmand i en klub som Real Madrid.
Så det er rigtigt godt for klubben og for holdet at have to så gode målmand. Det er bare surt for den af dem som bliver sorteper.
Mourinho var problemet og ikke Casillas. Det var problemet dengang, og ikke at Casillas blev bænket, for han var mildest talt elendig den første halve sæson, men kom stærkt igen inden hans skade.
Jeg er dog ikke et sekund i tvivl. Lopez har ikke en chance imod Casillas. Casillas er nok historiens bedste målmand, og Lopez er blot en fantastisk keeper, som i hans 2 ud af 3 seneste klubber var 2. valg. Selv om jeg også mener, at hans talent har været større end en beskeden bænkeplads i Sevilla.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Glæder mig til at se Lopez i målet i Supermatchen! Måske skulle man tage den nyindkøbte trøje på og støtte lidt op om ham :)
Selvfølgelig havde han et formdyk, men et formdyk for verdens bedste målmand betyder ikke at han pludselig er dårlig. Inden Mourinho begyndte med alt sit pjank, var der ikke mange fodboldfans, der ville sætte spørgsmålstegn ved om Iker var at finde i top3 af verdens bedste keepere. De fleste ville nok også sige top1.
Derfor mener jeg slet heller ikke at der bør være nogen tvivl. San Iker på kassen, og så har vi måske en af de bedste andenmålmænd i Europa, for Diego Lopez har bestemt imponeret.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
El Rojo skrev: Helt enig med Dios. Det er som om folk har glemt hvor god Casillas er.
Selvfølgelig havde han et formdyk, men et formdyk for verdens bedste målmand betyder ikke at han pludselig er dårlig. Inden Mourinho begyndte med alt sit pjank, var der ikke mange fodboldfans, der ville sætte spørgsmålstegn ved om Iker var at finde i top3 af verdens bedste keepere. De fleste ville nok også sige top1.
Derfor mener jeg slet heller ikke at der bør være nogen tvivl. San Iker på kassen, og så har vi måske en af de bedste andenmålmænd i Europa, for Diego Lopez har bestemt imponeret.
Det er så faktuelt forkert. Før Mourinho begyndte på "sit pjank" var der faktisk flere af denne side særdeles kompetente brugere, som kritiserede Ikers præstationer. Faktum er jo, at han stod under vanlig standard inden skaden og efterfølgende var han bare oppe mod enstort set fejlfri målmand.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
El Rojo skrev: Helt enig med Dios. Det er som om folk har glemt hvor god Casillas er.
Det er så faktuelt forkert. Før Mourinho begyndte på "sit pjank" var der faktisk flere af denne side særdeles kompetente brugere, som kritiserede Ikers præstationer. Faktum er jo, at han stod under vanlig standard inden skaden og efterfølgende var han bare oppe mod enstort set fejlfri målmand.
"Det er så faktuelt forkert. Før Mourinho begyndte på "sit pjank"
Mourinho begyndte jo på sit pjank fra dag 1 :-). Hvis det ikke var Casillas der var i skudlinjen, så var det en anden spiller. Det får jo også indflydelse for resten af holdet, når der bliver snakket dårligt om en holdkammerat i pressen. Casillas var også præget personligt før kampen mellem ham og Mourinho virkelig startede.
Det er da heller ikke helt siden af, i og med at Casillas har været ude i pressen flere gange og har hentydet til at han aldrig har kunnet med Mou personligt. Endvidere kom det også efter Mourinho forlod klubben, at Casillas igen følte sig bedre tilpas og nu kunne nyde sin fodbold igen.
Har valgt at takke af på forum!
- KesseBM
- Gæst
-
Men efter min mening er fair at verdens bedste målmand bliver smidt på bænken, hvis han har et formdyk. Casillas skal præstere ligesom resten af holdet.
Der er ikke noget jeg håber mere på at Casillas kommer tilbage på sit gamle niveau, fordi så er han uden tvivl verdens bedste målmand. Så jeg går udfra at hans motivation er større end nogensinde for at genvinde sin plads.
Jeg synes det er glimrende med konkurrence på målmandsposten.