Diego López viser imponerende form
Realmadrid94 skrev: Mourinho ville have ham til at arbejde med de svage sider, hvilket jeg tror Casillas reagerede imod. Der er jo en/flere som har kritiseret Casillas dovne tilgang til træningen. Han tager pladsen for givet. Her så man en Diego som gav alt hvad han havde til hver evig eneste kamp. En mand der jubler når holdkammeraten scorer.
Det synes jeg er et ret lavt kort at bruge. Mig bekendt, undlod han at juble af respekt for en netop afdød fan. Det var jo også kun efter den ene Cristiano scoring.
Og hvem har ellers kritiseret hans tilgang til træning udover Mourinho? Sacchi gjorde det engang, men tog det fluks tilbage.
Men jo, Iker har aldrig været synderlig god med fødderne, men som du også siger, er det ikke dét, der har gjort ham den bedste i verden. Om ham stadig har "de der" redninger i sig, som du kalder dem, er svært at sige. Jeg tror personligt på det. Han er i den bedste målmandsalder, han er helt tilbage fra skaden og han får forhåbentlig en fair chance denne gang. Hvis stemningen i truppen er god, som jeg forventer af en notorisk dygtig mandskabsplejer som Carletto, så tror jeg, at vi får en San Iker i hopla at se igen ;)
Vi så også allerede hvordan han, inden skaden, begyndte at vise noget af "det der" igen. Jeg er i hvert fald fortrøstningsfuld :)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Jaken: jeg tror ikke han træner ligeså hårdt som reservekeeperne, det er lidt naturligt når man begynder at tage det for givet. Forestil dig at blive hyldet i 10 år, alt imens du ikke har en reel konkurrent. I verdens største klub. :)
Men det er rigtigt at han er i den bedste alder. Prøv at overveje hvis Casillas kunne med fødderne. Han ville være DEN bedste nogensinde, ikke iblandt dem, men langt over. Han har vundet alt man kan vinde mindst 1 gang. Han er en ægte klubmand. Jeg håber jeg set en Casillas fra før Mourinho. Good luck til begge målmænd :-)
Jaken skrev:
Realmadrid94 skrev: Mourinho ville have ham til at arbejde med de svage sider, hvilket jeg tror Casillas reagerede imod. Der er jo en/flere som har kritiseret Casillas dovne tilgang til træningen. Han tager pladsen for givet. Her så man en Diego som gav alt hvad han havde til hver evig eneste kamp. En mand der jubler når holdkammeraten scorer.
Det synes jeg er et ret lavt kort at bruge. Mig bekendt, undlod han at juble af respekt for en netop afdød fan. Det var jo også kun efter den ene Cristiano scoring.
Og hvem har ellers kritiseret hans tilgang til træning udover Mourinho? Sacchi gjorde det engang, men tog det fluks tilbage.
Men jo, Iker har aldrig været synderlig god med fødderne, men som du også siger, er det ikke dét, der har gjort ham den bedste i verden. Om ham stadig har "de der" redninger i sig, som du kalder dem, er svært at sige. Jeg tror personligt på det. Han er i den bedste målmandsalder, han er helt tilbage fra skaden og han får forhåbentlig en fair chance denne gang. Hvis stemningen i truppen er god, som jeg forventer af en notorisk dygtig mandskabsplejer som Carletto, så tror jeg, at vi får en San Iker i hopla at se igen ;)
Vi så også allerede hvordan han, inden skaden, begyndte at vise noget af "det der" igen. Jeg er i hvert fald fortrøstningsfuld :)
Jeg er meget uenig med at han er begyndt og vise form igen, han var rystende dårlig ved flere aktioner til Confederationscup. Han er ikke den målmand længere han var, se bort fra træningsrygter og andre rygter om ham synes jeg ikke længere han er bedre end f.eks. Diego Lopez. Fordelen ved at have Diego Lopez på mål er hans højde, hvor han kan give ekstra på de dødbolde vi er så svage på.
Folk kender jo nok godt min holdning. Jeg er sådan set ligeglad om Casillas blev bænket. Og jeg tror faktisk han har haft rigtig godt af det. Og konkurrencen det ligesom har skabt, siden Lopez er kommet ind er fenomenal. Vi er sikret på den post de næste 5 sæsoner.
Jeg tror vi kommer til at se et monster imellem stængerne i denne sæson.
Mit ene og kæmpestore problem var måden det blev gjort på. Det SKULLE være offentligt og Casillas skulle nedgøres og holdes for had.
Desuden ser jeg det som verdens letteste opgave, at beskylde Iker for, at være mulvarp. Det tror jeg simpelthen ikke på Iker har gjort og hvis han har, er hans IQ omtrent det samme som hans trøjenummer. Det hele kunne være gjort så meget anderledes og uden vores største nuværende klubkoryfæ skulle svines så meget til offenligt. Mou kunne bare ha smidt Adan på kassen og sagt, at Iker havde brug for en pause, efter et hårdt spilleprogram. OG så ha sagt til Iker selv, at for fremtiden kommer den bedste mand på kassen.
Men da Mou jo er et intrigant røvhul, så vælger han selvfølgelig den anden måde.
Nu blev emnet med Reina og Valdes jo nævnt og de er da gode med fødderne og hvad så???
Det gør dem sgu ikke til bedre målmænd og slet ikke på et Real-hold. Barca som de begge er uddannet hos, spiller aktivt med målmanden og derfor træner de den slags. Det gør dem bedre i Barca, men ikke hos os, hvor man gerne vil frem ad banen.
Bænkningen af Casillas ser jeg dog som noget rigtig positivt, da Iker havde brug for en rusketur.
Den bedste mand skal fremadrettet stå vores kampe og det er efter min mening Casillas. Men om målmandssagaen....
Game fucking on...
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
ZizouMo skrev:
Lykke skrev:
Elkrimi skrev: Fakta er at Mourinho løj omkring styrkeforholdet mellem Iker og Adan. Længere er den ikke.
At han sagde "at the moment" ændrer ikke det store, for det var stadig en stor løgn.
Ja han løj om det MEN det gjorde han som motivation. Iker spillede ikke sit bedste og han trængte til at få vist at hvis man ikke spiller godt, så har man ikke målet. Bare på den tid Adan stod i målet havde Iker forbedret sig meget og vi så en meget bedre målmand bag efter.
Lige den her syntes jeg ikke at Mou skal have kritik for, det var godt tænkt.
En målmand der altid er sikret pladsen yder ikke altid sit bedste.
Og til dem med korttidshukommelse, så skal jeg huske jer på at Mourinho gjorde samme trick mod Ramos og det virkede også perfekt.
Men i sidste ende skabte det splid og frustration hos flere af spillere, så derfor mener jeg at det var dumt af ham.
Hvis Ronaldo i sept-okt og november spiller under standard og kun score 10 mål i stedet for 30, så bænkning af potugiseren stadigvæk være selvmord for holdet.
Men bænkningen af Ramos handlede jo mindst ligeså meget om sagaen om Özils trøje. Hans form var ikke der ikke så meget at udsætte på. En spiller som Di Maria, der jo er notorisk for hans formudfald, er derimod aldrig blevet bænket i et forsøg på at motivere ham. Jeg tror da klart, at Mou håbede både Iker og Ramos kom stærkere tilbage, men hvis ikke det havde været for de personlige problemer han havde med de to, så tror jeg ikke han havde prøvet den metode og slet ikke de medfølgende pressekonferencer.
Det er også svært at gætte på hvor langt han havde tænkt sig at presse Iker, hvis ikke Adan var blevet vist ud mod La Real og beslutningen taget ud af Mous hænder. Iker var mere usikker da han kom på banen i den kamp end han har været i meget, meget lang tid - Mou spillede meget højt spil og det kunne have givet endnu mere bagslag end det gjorde.
Rogoshin skrev:
Dios skrev:
Rogoshin skrev:
Dios skrev:
Rogoshin skrev:
El Rojo skrev: Helt enig med Dios. Det er som om folk har glemt hvor god Casillas er.
Selvfølgelig havde han et formdyk, men et formdyk for verdens bedste målmand betyder ikke at han pludselig er dårlig. Inden Mourinho begyndte med alt sit pjank, var der ikke mange fodboldfans, der ville sætte spørgsmålstegn ved om Iker var at finde i top3 af verdens bedste keepere. De fleste ville nok også sige top1.
Derfor mener jeg slet heller ikke at der bør være nogen tvivl. San Iker på kassen, og så har vi måske en af de bedste andenmålmænd i Europa, for Diego Lopez har bestemt imponeret.
Jeg kan ikke helt forstå jeres negetativitet, over mangel på respekt for Iker Casillas. De fleste herinde skriver jo netop, at han skal stå, hvis han er den bedste. Mener i Iker Casillas skal stå, lige meget hvad?
Det du siger er, at du mener Mourinho havde fuldstændig ret i og kalde Adan en langt bedre målmand end Casillas? For det er da fuldstændig mangel på respekt overfor historiens måske bedste målmand. Bare for at statuere et eksempel. Eller har jeg misforstået dig fuldstændig?
Du har totalt misforstået. Jeg skriver da ret tydeligt at den bedste målemand skal stå. Det virker lidt som om hvis man ikke skriver, at Iker Casillas skal stå lige meget hvad, ja så mener man åbenbart, at Edan er en bedre målmand end ham. Det må jeg sige er lidt over mit hoved. Mit indlæg havde intet med sidste sæson at gøre.
Jeg kan ikke helt forstå jeres negetativitet, over mangel på respekt for Iker Casillas.
Det var nu kun dette jeg hentydede til, og ikke hvem der skulle stå.
Ja jeg mener at de fleste herinde i forummet, er af den samme mening som mig. At den bedste målmand skal stå i den nye sæson. Det kan jeg ikke se som disrespekt mod Iker Casillas. Du skal jo også tage den næste sætning, jeg skriver i indlægget med. Jeg mener at i ser spøgelser og at disrespekten i denne diskussion er minimal.
Im out. Vi taler total forbi hinanden, og aner ikke hvad du skriver eller mener.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
MMM skrev:
ZizouMo skrev:
Lykke skrev:
Elkrimi skrev: Fakta er at Mourinho løj omkring styrkeforholdet mellem Iker og Adan. Længere er den ikke.
At han sagde "at the moment" ændrer ikke det store, for det var stadig en stor løgn.
Ja han løj om det MEN det gjorde han som motivation. Iker spillede ikke sit bedste og han trængte til at få vist at hvis man ikke spiller godt, så har man ikke målet. Bare på den tid Adan stod i målet havde Iker forbedret sig meget og vi så en meget bedre målmand bag efter.
Og til dem med korttidshukommelse, så skal jeg huske jer på at Mourinho gjorde samme trick mod Ramos og det virkede også perfekt.
Men i sidste ende skabte det splid og frustration hos flere af spillere, så derfor mener jeg at det var dumt af ham.
Hvis Ronaldo i sept-okt og november spiller under standard og kun score 10 mål i stedet for 30, så bænkning af potugiseren stadigvæk være selvmord for holdet.
Men bænkningen af Ramos handlede jo mindst ligeså meget om sagaen om Özils trøje. Hans form var ikke der ikke så meget at udsætte på. En spiller som Di Maria, der jo er notorisk for hans formudfald, er derimod aldrig blevet bænket i et forsøg på at motivere ham. Jeg tror da klart, at Mou håbede både Iker og Ramos kom stærkere tilbage, men hvis ikke det havde været for de personlige problemer han havde med de to, så tror jeg ikke han havde prøvet den metode og slet ikke de medfølgende pressekonferencer.
Det er også svært at gætte på hvor langt han havde tænkt sig at presse Iker, hvis ikke Adan var blevet vist ud mod La Real og beslutningen taget ud af Mous hænder. Iker var mere usikker da han kom på banen i den kamp end han har været i meget, meget lang tid - Mou spillede meget højt spil og det kunne have givet endnu mere bagslag end det gjorde.
Blev Di maria ikke bænket :O:O:O
Mourinho var ud og udtale at Di maria lige siden kontraktforlængelsen har spillet under vanligt niveau og blev bænket i nogle kampe.
Jeg tror jeg står af toget her før jeg fare mere vild.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Lykke skrev:
Amen altså. Kan du ikke selv hører det? Du taler om Adan skulle give Casillas mere blod på tanden. Argumenterne imod Casillas er jo fandens ringe efterhånden. Mourinho løg for ham selv, ikke for og gøre Casillas bedre. Jeg kunne forstå, hvis det var Buffon eller Neuer, men Adan. Come on.
En målmand som har været sikret pladsen i 9 år, og aldrig rigtig har vist svaghedstegn, men den 10'ende sæson får bægeret til og flyde over, og Casillas føler sig for sikker, og dermed underpræstere helt vildt.
Som jeg tidligere skrev, så handler det om, at vi aldrig har været vant til og se Casillas fejle, og når det så sker flere gange på kort tid, så bliver der lagt ekstra mærke til.
Casillas røg ind i en dårlig periode, så giv dog manden en chance, som han i øvrigt fortjener!
Du var selv med fra start af i debatten, så det er mig vitterligt en gåde, at du endnu ikke har fattet det. Og ja du svarede selv på det ;)