Stadion-projekt udvælges i september
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Hugol skrev: Hvilket sponsor navn er der tale om ??
Man har vel åbenbart ikke alverdens penge så siden det er nødvendigt ?
Jeg forestiller mig umiddelbart, at Fly Emirates får lov til at lægge lidt flere penge, hvis det bliver aktuelt. De slap billigt fra deres trøje-sponsorat og jeg har en mistanke om, at der ligger noget bag.
Nu skal jeg ikke gøre mig til fortaler for projektet, men jeg tror ikke at det er et udslag af, at man ikke har alverdens penge. Rent økonomisk må "Alverdens penge" + 50 millioner € om året være bedre end "Alverdens penge".
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre Madrid skrev:
Jeg forestiller mig umiddelbart, at Fly Emirates får lov til at lægge lidt flere penge, hvis det bliver aktuelt. De slap billigt fra deres trøje-sponsorat og jeg har en mistanke om, at der ligger noget bag.
Nu skal jeg ikke gøre mig til fortaler for projektet, men jeg tror ikke at det er et udslag af, at man ikke har alverdens penge. Rent økonomisk må "Alverdens penge" + 50 millioner € om året være bedre end "Alverdens penge".
Jeg kan ikke få det hele, det kommer til at gøre ondt at se navnet på denne måde, men hvis det kan hjælpe med at fjerne Real Madrids gæld og lån så kan jeg gå med til det. Så ja, ser man det på den måde så er jeg enig med dig.
Har valgt at takke af på forum!
Siempre Madrid skrev:
Budet er ikke helt ved siden af Siempre... Men flere penge er ikke lig med mere succes.
Tænker vi sådan, kan vi lige så godt sidestille os med de nyrige uden identitet. Ser i øvrigt salg af stadionnavn som afgivelse af identitet.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
- Raúl 7
- Gæst
-
Jelle skrev:
MMM skrev:
Det nye Estadio Santiago Bernabéu får angiveligt også et sponsor-navn (...)
Nej, nej, nej, det kan de ikke mene.
½ Bale/Ronaldo i kassen om året, til gengæld for navnet på vores station er vist en pris man må betale, hvis man anno 2013 vil konkurrere med oliemillarder i RLFM-klubberne.
Hvad er det vi skal konkurrere med dem om? Deres ikke eksisterenede titler? Dortmund, Bayern og Barca er vel de stærkeste hold i Europa lige nu (udover os) og de har ikke brugt de penge som hverken olie-holdene eller vi har. Penge er ikke alt.
Vildfaren skrev:
Siempre Madrid skrev:
Budet er ikke helt ved siden af Siempre... Men flere penge er ikke lig med mere succes.
Tænker vi sådan, kan vi lige så godt sidestille os med de nyrige uden identitet. Ser i øvrigt salg af stadionnavn som afgivelse af identitet.
Vildfaren. Lige nu har vi brug for penge. Trænings anlægget skal bygges ud, Stadionnet skal renoveres og laves om, spillere skal købes, og gæld samt lån skal betales af. Så ja, navnet kan jeg godt acceptere så længe Santiago Bernabeu indgår.
Hugol skrev:
Vildfaren. Lige nu har vi brug for penge. Trænings anlægget skal bygges ud, Stadionnet skal renoveres og laves om, spillere skal købes, og gæld samt lån skal betales af. Så ja, navnet kan jeg godt acceptere så længe Santiago Bernabeu indgår.
Vores Økonomi er ganske glimrende med Perez ved roret. Og en storklub uden nogen form for gæld kender jeg ikke.
Stadion skal renoveres ja, Træningsanlægget skal udbygges hvorfor?
Man kunne jo starte med ikke, at overbetale for en ønsket spiller.
Der trods alt renoveres og afbetale en del, hvis man ikke tigger offenligt efter en udgiftspost på omkring 1mia plus en løn der matcher.
Vildfaren skrev:
Hugol skrev:
Vores Økonomi er ganske glimrende med Perez ved roret. Og en storklub uden nogen form for gæld kender jeg ikke.
Der trods alt renoveres og afbetale en del, hvis man ikke tigger offenligt efter en udgiftspost på omkring 1mia plus en løn der matcher.
Det er allerede blevet besluttet at trænings anlægget skal udbygges også Alfredo Di Stefano.
MMM og jeg har allerede dokumenteret for at Perez har en kæmpe milliard gæld i sit firma. Hvorfor i alverden skulle man så ikke tro at med den kurs Real Madrid kører, at de så ikke skulle ha en størrer gæld end vi ved.
Jeg er ikke så tryg ved Perez længere som jeg har været tidl, så derfor er alle aftaler inkluderet sponsor penge, måske en ganske god ting.
- Raúl 7
- Gæst
-
Hugol skrev:
Det er allerede blevet besluttet at trænings anlægget skal udbygges også Alfredo Di Stefano.
MMM og jeg har allerede dokumenteret for at Perez har en kæmpe milliard gæld i sit firma. Hvorfor i alverden skulle man så ikke tro at med den kurs Real Madrid kører, at de så ikke skulle ha en størrer gæld end vi ved.
Jeg er ikke så tryg ved Perez længere som jeg har været tidl, så derfor er alle aftaler inkluderet sponsor penge, måske en ganske god ting.
Hugol jeg tror du kan være ganske tryg ved Perez forvaltning af Real Madrid som firma. At han så har gæld andetsteds er en helt anden sag.
Mit problem med Perez er, at han er mere optaget at, at tjene penge uden for banen end inden for banen.
Som f.eks alle de projekter han har med byggerier der skal booste vores indtjening. De er ganske fine, men hvornår lander successen på banen, hvis han bliver ved med, at fokusere på det udenfor???
For mig er Identiteten svaret og ikke pengene. Der var en gang Real sportsligt var det ypperste inden fodbold. Nu ligner det mere en pengemaskine og med den kurs vi har med spillerindkøb, ser det ikke ud til at ændre sig.
Raúl 7 skrev: Hvorfor er det egentlig at træningsanlægget og Estadio Alfredo di Stefano skal udbygges? Er det ikke tip-top moderne?
Nope. Så vidt jeg husker rigtigt blev det ikke færdiggjort i første omgang. Og under Tour de Bernabeu er der også lagt billeder op af hvordan det kommer til at se ud når det bygget færdigt.
Rogoshin skrev:
Hugol skrev:
Vildfaren skrev:
Hugol skrev:
Ja men da der blev kigget på real Madrids økonomi, viste det sig da at gælden ikke var så vanvittig, som enkelte artikler skriver om. Så vidt jeg forstod var gælden i Perez firma ikke skjult. Så jeg har lidt svært ved at se dine associationer. Men der er klart at hvis man er smart nok kan man skjule ting i et regnskab. Eller faktisk mere udskyde problemerne.
Jep, enig i den udlægning. Jeg går ud fra, at det er den her tråd Hugol snakker om: www.madridista.dk/index.php/forum/debat/...trist?start=12#26590
Jeg er tror det at vi har udskudt problemerne er en mere realistisk bekymring. Som nævnt i den overstående tråd, så forfaldt de oprindelige lån, der finansierede Perez spending spree i 2009 allerede i 2015. Den oprindelige plan har helt sikkert været, at omlægge dem sidenhen, men udviklingen i økonomien (den spanske, ikke klubbens) har gjort det lidt mere kompliceret end forventet. Vi nød også godt af den spanke regerings intervention, for hvis Bankia var krakket, så havde vi skulle ud og finde 100 mio € til at indløse lånet med og det havde nok kostet. Men jeg frygter lidt at Siempre har ret og Emirates Santiago Bernabeu bliver set som vejen ud af både de eksisterende lån og dem, der skal optages for at finansiere Bale.
Vildfaren skrev:
Hugol skrev:
Hugol jeg tror du kan være ganske tryg ved Perez forvaltning af Real Madrid som firma. At han så har gæld andetsteds er en helt anden sag.
Mit problem med Perez er, at han er mere optaget at, at tjene penge uden for banen end inden for banen.
Som f.eks alle de projekter han har med byggerier der skal booste vores indtjening. De er ganske fine, men hvornår lander successen på banen, hvis han bliver ved med, at fokusere på det udenfor???
For mig er Identiteten svaret og ikke pengene. Der var en gang Real sportsligt var det ypperste inden fodbold. Nu ligner det mere en pengemaskine og med den kurs vi har med spillerindkøb, ser det ikke ud til at ændre sig.
Jeg vil nu sige at Bale er et ganske fint udgangspunkt for at successen vil komme inde på banen også. Ancelotti, Carvajal, Jese og Morata er også.
Sagt på en anden måde, det er først nu at jeg ser at holdet har evnen til at gå hele vejen, med eller uden Bale.