Stadion-projekt udvælges i september

13 år 6 timer siden #25 af Vildfaren

Hugol skrev:
Jeg vil nu sige at Bale er et ganske fint udgangspunkt for at successen vil komme inde på banen også. Ancelotti, Carvajal, Jese og Morata er også.

Sagt på en anden måde, det er først nu at jeg ser at holdet har evnen til at gå hele vejen, med eller uden Bale.

Hugol min fine ven, vi plejer nu at være meget enige og det er vi også her. Men jeg vil stadig mene, at vores penge er bedre tjent med, at blive brugt efter Carlos ønsker. Jeg ved dog ikke hvad Carlos holdning er med hensyn til Bale. Har han udtalt noget?

Hvis Carlo mener han ikke er nødvendig, er de andre projekter meget mere overskuelige.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 timer siden #26 af Dios

Hugol skrev:

Vildfaren skrev:

Siempre Madrid skrev:

Hugol skrev: Hvilket sponsor navn er der tale om ??

Man har vel åbenbart ikke alverdens penge så siden det er nødvendigt ?

Jeg forestiller mig umiddelbart, at Fly Emirates får lov til at lægge lidt flere penge, hvis det bliver aktuelt. De slap billigt fra deres trøje-sponsorat og jeg har en mistanke om, at der ligger noget bag.

Nu skal jeg ikke gøre mig til fortaler for projektet, men jeg tror ikke at det er et udslag af, at man ikke har alverdens penge. Rent økonomisk må "Alverdens penge" + 50 millioner € om året være bedre end "Alverdens penge".

Budet er ikke helt ved siden af Siempre... Men flere penge er ikke lig med mere succes.
Tænker vi sådan, kan vi lige så godt sidestille os med de nyrige uden identitet. Ser i øvrigt salg af stadionnavn som afgivelse af identitet.

Vildfaren. Lige nu har vi brug for penge. Trænings anlægget skal bygges ud, Stadionnet skal renoveres og laves om, spillere skal købes, og gæld samt lån skal betales af. Så ja, navnet kan jeg godt acceptere så længe Santiago Bernabeu indgår.

Men alligevel er du villig til og betale 1 milliard for Bale? Eller bruge en halv milliard hver sommer på spillere, fordi man ingen titler har vundet? Jeg forstår det altså ikke

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 6 timer siden #27 af Vildfaren

Dios skrev:
Men alligevel er du villig til og betale 1 milliard for Bale? Eller bruge en halv milliard hver sommer på spillere, fordi man ingen titler har vundet? Jeg forstår det altså ikke

Det er jo heller ikke en taktik som har båret synderligt meget frugt de seneste 10år.?

13 år 5 timer siden #28 af Hugol

Vildfaren skrev:

Hugol skrev:
Jeg vil nu sige at Bale er et ganske fint udgangspunkt for at successen vil komme inde på banen også. Ancelotti, Carvajal, Jese og Morata er også.

Sagt på en anden måde, det er først nu at jeg ser at holdet har evnen til at gå hele vejen, med eller uden Bale.

Hugol min fine ven, vi plejer nu at være meget enige og det er vi også her. Men jeg vil stadig mene, at vores penge er bedre tjent med, at blive brugt efter Carlos ønsker. Jeg ved dog ikke hvad Carlos holdning er med hensyn til Bale. Har han udtalt noget?

Hvis Carlo mener han ikke er nødvendig, er de andre projekter meget mere overskuelige.

Zidane har været ude at anbefale Bale, og mon ikke at han har taget en grundig snak med Carlo for at få ham lokket til klubben. Nej jeg kender ikke til Carlo´s ønsker i forhold til Bale, men jeg kan ærlig talt ikke se hvad det har af betydning så. Hvis Carlo offentligt udtalte eller hvis vi finder ud af senere at Carlo ikke har ønsket Bale, så kan jeg godt se pointen. Men du sætter selv spørgsmålstegn om han har udtalt noget, så den vil jeg lade ligge herfra.

Penge er ikke alt i fodbold, men det er Bale altså :-), vi har også brugt penge før de sidste 10 år på indhentning af spillere.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 5 timer siden ved Hugol.

13 år 5 timer siden #29 af Vildfaren

Hugol skrev:
Zidane har været ude at anbefale Bale, og mon ikke at han har taget en grundig snak med Carlo for at få ham lokket til klubben. Nej jeg kender ikke til Carlo´s ønsker i forhold til Bale, men jeg kan ærlig talt ikke se hvad det har af betydning så. Hvis Carlo offentligt udtalte eller hvis vi finder ud af senere at Carlo ikke har ønsket Bale, så kan jeg godt se pointen. Men du sætter selv spørgsmålstegn om han har udtalt noget, så den vil jeg lade ligge herfra.

Penge er ikke alt i fodbold, men det er Bale altså :-), vi har også brugt penge før de sidste 10 år på indhentning af spillere.

*Det var et reelt spørgsmål mht. Carlo's udtalelser. For jeg mindes ikke, at han har udtalt sig.
Dog mener jeg helt klart heller ikke vi får en udtalelse fra Carlo. Det er for tidligt, at en indhentet træner udtaler sig negativt om muligvis fremtidig spiller. Hvis udtalelsen altså ville være negativ.
Men vi er vel enige om, at vi henter Carlo fordi der skal ske nye ting og så nytter i min optik ikke at købe en mand, som ikke er på ønskelisten hos Carlo... Specielt ikke når denne koster 1 mia. og kræver startplads.

Men jeg er ikke imod et køb af Bale, prisen er bare grinagtig.

Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

13 år 36 minutter siden #30 af DarioGomez
Hvis Florentino ender med at sælge stadionnavnet for nogle håndører, og endnu værre for at finansiere et waliser-køb, så er han officielt den største idiot i klubbens historie!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Vildfaren, JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum