Real Madrid triumferede i International Champions Cup
- Jack Daniels
- Gæst
-
Hugol skrev:
Er Ronaldo ikke lidt arrogant i den situation? Det ville klæde ham at hive en Messi-trøje frem, som han kunne forære knægten, så hans dag ikke blev helt ødelagt...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jack Daniels skrev:
Hugol skrev:
Er Ronaldo ikke lidt arrogant i den situation? Det ville klæde ham at hive en Messi-trøje frem, som han kunne forære knægten, så hans dag ikke blev helt ødelagt...
Haha!
Spøg til side; så håndterer Ronaldo den situation til UG. Godt at se! Han er en verdensmand udover det sædvanlige.
Især målet til 3-1 bliver bedre og bedre, for hver gang man ser det... Isco er allerede ved at "forstå" Ronaldo, præcis som Ozil gør.
Jeg havde gerne set Morata få sit mål. Men jeg kan stadig nyde detaljen, selvom der blev dømt offside.
Gad vide om Real Madrid ikke har en fordel, i forhold til Barcelona, når vi møder klassemodstandere som går til stålet, imens Barcelona spiller mod asiatiske hold, som de slår 8-0 med bind for øjnene?.... Det er i hvert fald ikke helt utænkeligt - Og vi så sidste år, hvor vigtig en god pre-season er!
Det begynder at se godt ud:)
Gæsten skrev: Hvis der er nogle der missede, den tidlige morgen's kamp, og gerne vil se den; her er et link:
www.footballtarget.com/2013/08/full-matc...chelsea-guiness-cup/
Kommentaterne snakker dog amerikansk.
Mange tak. Fuldstændigt absurd flotte mål, det er det rene vanvid det CR laver. Isco's aflevering er også uhørt lækker. Træningskamp eller ej, hvis du har den eksplosivitet, præcision og timing som 3-1 målet indeholder, er der ikke nogen hold i verden der forhindrer dig i at score.
Jeg havde, som Daniel, også det privilegium at streame kampen over Chelsea-TV. Her var de nemlig fulde af begejstring for Real Madrids - og i særdeleshed Cristianos - præstation. Så finder jeg det også ekstra betryggende, når man tager Mourinhos ofte ekstremt velforberedte og fokuserede mandskaber under sine pre-seasons, med i betragtningen.
Men kampens altoverskyggende højdepunkt for mit vedkommende, var baneløberen. Det var altså smukt tv. Jeg elsker simpelthen den form for opførsel og attitude fra atleter. Fantastisk at sportsudøverne og sporten i sig selv, kan udsende et lidt mere positivt og afslappet signal overfor tilhængerne og den generelle verden. Meget tilfredsstillende :) Gid medierne også i langt højere grad kunne få eksponeret disse episoder.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
M_linding skrev: Fantastisk kamp i nat - På alle måder;)
Især målet til 3-1 bliver bedre og bedre, for hver gang man ser det... Isco er allerede ved at "forstå" Ronaldo, præcis som Ozil gør.
Jeg havde gerne set Morata få sit mål. Men jeg kan stadig nyde detaljen, selvom der blev dømt offside.
Gad vide om Real Madrid ikke har en fordel, i forhold til Barcelona, når vi møder klassemodstandere som går til stålet, imens Barcelona spiller mod asiatiske hold, som de slår 8-0 med bind for øjnene?.... Det er i hvert fald ikke helt utænkeligt - Og vi så sidste år, hvor vigtig en god pre-season er!
Det begynder at se godt ud:)
Jeg skreg nærmest også af glæde, da Morata scorer via hælen! Dog er det meget positivt, at han - med få spille minutter - er begyndt at påvirke kampene (lidt), når han får chancen. Derudover, så er jeg ved at finde 4-3-2-1 formationen meget interessant, hvis der er plads til både Modric og Isco på midtbanen (sammen med Khedira). Derudover, så håber jeg nogle af de nyere Real Madrid fans, der tidligere har stillede spørgsmålstegn til Carvajal, har set med under Pre Season (og i Nat), han spillede ikke en ekstraordinær kamp, men skillede sig bare cool af med bolden hvergang, og var med fremme, når han skulle, hvilket er en helt naturlig del af hans spil. Jeg kan se potentialet, men jeg kan godt forestille mig, at der vil komme mange udsving i Özil's præstationer ude på den (flydende) højre kant, og i nat var også en noget anonym indsats. Derudover, så var det fantastisk at se Casillas virkede i topform med nogle gode refleksredninger og kom samtidig hurtigt og sikkert ud i feltet. Alt i alt, så var det glimrende at se, hvordan vi konstant tog initiativet, og nu har jeg ikke set tal på boldbesiddelse, men forestille mig en +60 (i hvert fald).
Men igen, så har jeg vanvittig svært ved at se, hvordan Bale skal indgå i vores nuværende 4-3-2-1 system, og krydser virkelig fingre for, vi ikke får ham.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
"I do my talking on the pitch. Things that happen off of it do not affect me," the Portugal international told reporters.
"I just aim to help Real Madrid to achieve its objectives and what happens away from there does not hurt me."
He added: "There is a long way to go, we will try to do our best. We have a good team and the new players are very good and hopefully the Decima will come this year."
www.goal.com/en/news/12/spain/2013/08/08...e-pitch?ICID=HP_BN_2
Efter kampen igår, og bare det faktum at Ronaldo bare bliver bedre og bedre (som Daniel også nævner), så kan jeg virkelig ikke forstille mig at Ronaldos niveau ville falde drastisk inden for de kommende sæsoner. Jeg har en fornemmelse at Ronaldo, trods den atlet han er, vil forblive en af verdens bedste indtil han når de 32-33 år, altså knap og nap 5 år mere.
Jeg kan sagtens tage fejl, og måske falder hans niveau endda allerede fra næste sæson, men jeg kan bare ikke forstille mig det med den udvikling han viser.
Vedrørende kampen, så er jeg virkelig tilfreds med truppen. Vi har en dejlig blanding mellem unge og verdenstjerner som jeg ikke har set længe i Real Madrid. Det er længe siden jeg har glædet mig til sæsonstart som jeg gør til denne sæson, grundet de fornuftige indkøb vi har fortaget os.
Lad os for guds skyld vente med Bale og lad os starte med at gå all in for en kontraktforlængelse til Ronaldo.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Måske så Ozil anonym ud.... Måske gjorde Benzema sig ikke rigtigt bemærket... Men måske er det netop deres "usynlige" roller der gør, at spillet har et godt flow og kampen bliver vundet på flotteste vis.
En god holdindsats er som et skrøbeligt øko-system, som man skal være forsigtig med. Man forbedrer ikke (nødvendigvis) holdet, ved at udskifte en "anonym" spiller med en sprudlende stjerne - for alle positionerne hænger sammen, og påvirker hinanden. Når holdet forbedrer sig kamp for kamp, og vinder over stærke modstandere, så er der altså bare noget som fungerer på holdet.... Måske noget, man ikke skal pille for meget ved. Et dyrt Bale-køb kunne, for mig at se, sagtens være denne fejl, som pludselig ødelægger balancen i øko-systemet.
Det er lidt ligesom, at sætte en gedde i en sund sø;)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
rezamadridista skrev: Ronaldo vedrørende kampen igår:
"I do my talking on the pitch. Things that happen off of it do not affect me," the Portugal international told reporters.
"I just aim to help Real Madrid to achieve its objectives and what happens away from there does not hurt me."
He added: "There is a long way to go, we will try to do our best. We have a good team and the new players are very good and hopefully the Decima will come this year."
www.goal.com/en/news/12/spain/2013/08/08...e-pitch?ICID=HP_BN_2
Efter kampen igår, og bare det faktum at Ronaldo bare bliver bedre og bedre (som Daniel også nævner), så kan jeg virkelig ikke forstille mig at Ronaldos niveau ville falde drastisk inden for de kommende sæsoner. Jeg har en fornemmelse at Ronaldo, trods den atlet han er, vil forblive en af verdens bedste indtil han når de 32-33 år, altså knap og nap 5 år mere.
Jeg kan sagtens tage fejl, og måske falder hans niveau endda allerede fra næste sæson, men jeg kan bare ikke forstille mig det med den udvikling han viser.
Vedrørende kampen, så er jeg virkelig tilfreds med truppen. Vi har en dejlig blanding mellem unge og verdenstjerner som jeg ikke har set længe i Real Madrid. Det er længe siden jeg har glædet mig til sæsonstart som jeg gør til denne sæson, grundet de fornuftige indkøb vi har fortaget os.
Lad os for guds skyld vente med Bale og lad os starte med at gå all in for en kontraktforlængelse til Ronaldo.
Folk tænker også ofte
"Jamen en typisk fodboldspiller falder i niveau, når de bliver 30 år og frem."
Men Cristiano er bare en atlet langt udover det sædvanlige, og derfor vil det ikke undre mig, at han er lynende hurtig og sharp langt ind i 30'erne. Fodboldverdenen har aldrig set en atlet, som Cristiano og derfor er det langt ude, hvis man føler sig sikker på, at han drastisk skulle falde i niveau om et par år. Cristiano's fysiske tilstand er jo faktisk Giggs overlegen, og derfor tror jeg, vi vil se Cristiano med et endnu højere niveau end Giggs, når han når samme alder.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Nu har jeg igennem hele sommeren argumenteret imod Bale, og kampen i nat talte sit tydelige sprog. Der er bare ikke plads til ham, og slet ikke når Ancelotti går efter ball possession. For der spiller Isco og Özil en vigtig rolle.
Maskineriet fungere, og nu skal det bare finpudses. Jeg tror aldrig idéen og konceptet har været så åbenlys efter så få måneder siden Del Bosque tiden. Jeg er virkelig begejstret for det alligevel blev Ancelotti, for selvom det er rigtig tideligt, så ser det godt nok lovende ud. Vi har masser af kvalitet, og nye stjerner på skud. Vi har Casillas og Marcelo tilbage i topform, og det vil også give utrolig meget.
Jeg siger det igen. Om få år vil alle glemme pjerrot fra katalonien af, og Isco vil være Spanien's, men også Real Madrid's fremtid. Der er krummer i den dreng, så nu mangler vi bare det bliver d. 31. og transfervinduet lukker i, uden vi får købt Bale.
Vamos vamos!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Og specielt taget i betragtning af, at Mourinho aldrig nogensinde fik sat sit præg på den del af spillet, og i sidste ende også blev hans død.
Det er svært at sætte præg på, når man ikke træner den del af spillet på træningsbanen... ;-)