Real Madrid triumferede i International Champions Cup
Der er stadig et par ting der skal forbedres meget, blandt andet den defensive organisation. Men en rigtig god kamp.
Tilskuerne var også fantastiske, det var næsten som at være på hjemmebane. '' Olé, Olé, Olé!''
Det er kampe som disse, der for mig til at indse at Bale er unødvendig, men vi skal også huske på at det bare er en træningskamp. Dermed ikke sagt at vi har brug for ham, men man skal heller ikke ligge alt for meget i disse kampe.
Jeg kan slet ikke vente til kampen mod Betis!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
El_Juan skrev:
Dios skrev: Og specielt taget i betragtning af, at Mourinho aldrig nogensinde fik sat sit præg på den del af spillet, og i sidste ende også blev hans død.
Det er svært at sætte præg på, når man ikke træner den del af spillet på træningsbanen... ;-)
Det er det jeg mener, og sikke et kritikpunkt!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Gæst
-
Jeg vil personligt sidde og juble hvis det ender med at transfervinduet lukker i og Real Madrid IKKE har købt Bale.
Til gengæld vil jeg, hvis Bale bliver købt, sidde med en bitter smag i munden og være knapt så fortrøstningsfuld frem mod den nye sæson.
Come on Daniel Levy! Behold nu lige Gareth Bale på White Hart Lane!
Har valgt at takke af på forum!
AvatarEyes skrev: Det irriterede mig lidt at Ronaldo ikke takkede Isco for den gyldne aflevering. Ville være en fin måde at anerkende ham på og indlemme ham bedre i truppen. Har en fornemmelse af at han stadig er en anelse isoleret. Istedet stillede Ronaldo sig op på sin vanlige selvfede måde og forventede at alle kom og krammede ham.
En lille anekdote fra en 7 mands kamp jeg havde engang da jeg var i god form og scorede mange mål :-).
Jeg fik en aflevering fra hjørne, som jeg med hælen løftede op i luften, og da bolden var på vej ned, helflugtede jeg den i bedste Zidane stil og satte den nøjagtig som ham i en 7 mands kamp. Bagefter kom flere af modstanderne ind i vores omklædningsrum for at give kredit til målet. Du ved ikke om Ronaldo har sagt tak bagefter kampen til Isco, og du ved heller ikke hvor stor anerkendelse der er spillerne imellem.
Det er fair nok at man ønsker at se en masse love på banen ved målene, men nu var det blot en træningskamp. Endvidere tror jeg at truppen står langt mere sammen end den har gjort de sidste 3 år.
Raul takkede heller ikke Redondo efter sin fede aktion med hælen mod Man U
- Gæst
-
Hvor blev det spil af ved sidste års fancup Stefen ;) ?