Ironisk Casillas: I det mindste kan jeg spille Trofeo Bernabéu

12 år 11 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Mange forventede, at målmands-debatten ville dø med José Mourinhos afgang som Real Madrid-træner, men i går blev den bragt til live igen, da Carlo Ancelotti ligeledes valgte at bænke Real Madrid-anføreren til den første kamp i sæsonen.

Det har fyldt aviser og TV-nyhederne i Spanien i dag, hvor spanske Cuatro angiveligt har fanget en sekvens, hvor Iker Casillas i en kort samtale med målmandstræner Juan Canales, ironisk siger følgende:

- I det mindste kan jeg spille Trofeo Bernabéu.

Spansk presse hæfter sig ligeledes ved, at man under opvarmningen til gårsdagens kamp dels så en særdeles sammenbidt Iker Casillas, men også en målmand, som trak sig tilbage, da Diego López skulle varme op og i stedet overlod arbejdet til Real Madrids trediemålmand, Tomás Mejías, som slet ikke var udtaget til kampen.

Iker Casillas deltog kun i de lette opvarmningsøvelser med de to øvrige målmænd og da de løb forbi Ultras Sur, blev Diego López hyldet som en hentydning til Casillas, som har været lagt på is af Fondo Sur efter sin kontrovers med José Mourinho sidste år.

På vores Facebook-side kan I se klippet fra opvarmningen til gårsdagens kamp.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #2 af M_linding
Hold kæft hvor jeg savner Iker!

Og hold kæft hvor holdet, især forsvaret, savner kaptajnen...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ZizouMo, baggins, Roesen7, Steen, rezamadridista, Jaken, MMM og 1 flere

12 år 11 måneder siden #3 af ZizouMo

M_linding skrev: Hold kæft hvor jeg savner Iker!

Og hold kæft hvor holdet, især forsvaret, savner kaptajnen...

I det mindste kommer vi til at se ham til Trofeo Bernabeu :-D

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

12 år 11 måneder siden #4 af BBB
Jeg har ikke set klippet. Kan man høre Casillas eller har vi endnu engang med en mundaflæser at gøre?

12 år 11 måneder siden #5 af baggins
Glæder mig til at se Raul og Casillas på samme hold igen - Man skulle aldrig have splittet dem ad.
Og hvis Ancelotti mener det er detaljer, der afgjorde hvem der startede mod Betis. Så må San Iker være førstevalg efter Lopéz' mange fejl igår.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 11 måneder siden #6 af baggins
Slet det ene indlæg, ved ikke hvorfor det kom to gange

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 11 måneder siden #7 af JimmyBroe
Kan nogen linke til opvarmningen her på siden. Jeg kan ikke finde det på Marcas hjemmeside.
Og jeg kan ikke se klippet fra facebook på min iPad:/

Hmm Carlo har vurderet Diego som den bedste netop nu... Carlo ved jo godt hvilke meritter Casillas har og hvad han betyder i og omkring klubben, så enten har Casillas forkølelse(:P) eller også er han pisse ringe til træning, i forhold til Lopez.
For man må alligevel gå ud fra at Casillas har en lille fordel med kaptajnrollen, og klublegendestatus. Jeg mener bare, at uanset hvor lidt letpåvirkelig Carlo måtte være, så tror jeg at Casillas er startet med +1 i forhold til Lopez i Hans (hvem-skal-starte-inde) bog. Derfor tænker jeg, at Lopez tilsyneladende må ha' overstrålede Casillas i træningerne i pre-sæsonen og før kampen igår. Selvfølgelig kan Lopez også ha' en fordel i og med han var med fra start af (af pre-sæsonen).

Det er klart at det selvfølgelig blot er spekulationer fra min side af, men hvor om alting er bliver det ihvertfald spændende af følge de kommende uger.
Respekt til Ancelotti for at han tør at tage sådan en kamp så tidlig i hans Real tid. Det er virkelig beundringsværdi om man er tilhænger eller ej, så viser det ihvertfald at han har duploklodser i stedet for legoklodser. :D

Lad os håbe at denne "dyst" ender lykkeligt for Real Madrid og ikke nødvendigvis enkelt personer.

Jeg er her stadig XOXO

12 år 11 måneder siden #8 af raul7=kongen
Jeg har længe været pro-Casillas, men denne situation er simpelthen ynkelig. Det er værre end en pigefornærmet 9. klasses pige som er sur over veninden har kysset med den fyr de begge har været varme på i 14 dage.

Måden han står og surmuler er ikke en anfører værdig. En anfører går forrest og viser vejen for resten af truppen, det kan man på ingen måde sige Casillas gjorde i går.

Jeg kan ikke lade være at tænke på, hvad reaktionen herinde havde været, hvis Arbeloa havde reageret på samme måde.
Følgende bruger(e) sagde tak: anes, El_Juan, JimmyBroe

12 år 11 måneder siden #9 af MMM
@JimmyBroe Du burde kunne se klippet, også på en ipad, her: www.cuatro.com/deportes/futbol/real_madr...eu_2_1654830070.html

Og forklaring på Casillas opvarmning er her: www.sportyou.es/blog/futbol/2013/08/19/l...casillas-468233.html

(Vechhi, den nye målmandstræner, foretrækker at lade de tre målmænd gøre den indledende opvarmning i fællesskab, for derefter at gøre brug af 3. målmanden til starterens endelige opvarmning, for at mindske risikoen for skader hos back-uppen.)

Det er bare ikke en ligeså god historie som en god gang drama...
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved MMM.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Jaken

12 år 11 måneder siden #10 af El_Juan
Jeg er med kongen på den her. Det er blot ynkeligt. Casillas må tie stille og bevise sit værd på træningsbanen og når han får chancen. Han skal ikke have noget serveret. Det er Real Madrid det her. Ikke en børnehave. Mand dig op, Iker.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen

12 år 11 måneder siden #11 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Ironisk Casillas
Hvis det er sandt med en fornærmet stjerne som ikke hjælper sin kollega er det godt nok ringe af Casillas. Nykker er i hvert fald ikke vejen frem til målet igen.

12 år 11 måneder siden #12 af Siempre Madrid

MMM skrev: @Jimmy Du burde kunne se klippet, også på en ipad, her: www.cuatro.com/deportes/futbol/real_madr...eu_2_1654830070.html

Og forklaring på Casillas opvarmning er her: www.sportyou.es/blog/futbol/2013/08/19/l...casillas-468233.html
(Vechhi, den nye målmandstræner, foretrækker at lade de tre målmænd gøre den indledende opvarmning i fællesskab, for derefter at gøre brug af 3. målmanden til starterens endelige opvarmning, for at mindske risikoen for skader hos back-uppen.)

Det er bare ikke en ligeså god historie som en god gang drama...

Som en af debattørerne siger på Sportyou: Hvis Iker Casillas ikke må varme op af frygt for at få en skade, hvorfor må Diego López - førstemålmanden - så ;-)

Det er svært at finde hoved og hale i historien, men under alle omstændigheder er der en grund til, at først José Mourinho og nu Carlo Ancelotti vælger Diego López.

Iker Casillas mister langsomt opbakning blandt Madridistas, så det er nu, hvis han ikke skal sætte alt det over styr, som han gennem ti år har bygget op. Ansvaret og forpligtigelsen ligger alene hos ham.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum