Ironisk Casillas: I det mindste kan jeg spille Trofeo Bernabéu

• Martinlee18
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #25 af Martinlee18
Savner San Iker som målvogter! Den mand trænger til noget selvtillid :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #26 af mortenj
Er virkelig arrig over at den her målmands saga skal fortsætte i det uendelige!!!!!!! Nøj hvor kan det få mit pis i kog!!

Jeg er i tvivl om hvem jeg skal bebrejde efterhånden, men jeg vil da klart mene at Ancelotti KUN kan skabe uro ved at fortsætte målmands sagaen. Uden at kommentere på hvem af Lopez og Iker der er bedst, så kan vi ikke komme udenom at det her skaber en unødvendig uro, som vi ikke har brug for, og som mange forventede tog sin slutning da Mourinho rejste til Chelsea.
Det kan lyde hysterisk, men sæt nu bare for pokker Casillas på kassen så vi kan få ro!!!

Så lad da i det mindste Casillas få lov til at bevise at han er bedre end Diego Lopez. Det har han jo ikke fået lov til (i betydende kampe) siden januar pga. Mr. Magtliderlig.

Det er UNØDVENDIGT det her, Ancelotti!!!!!

FFS.. det kan sgu få mig til at blive sur det her (og bruge masser af udråbstegn og store bogstaver)
Jeg begynder at græde hvis Iker forlader os nu.. Det MÅ ikke ske!
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved mortenj.

12 år 11 måneder siden #27 af El Rojo

raul7=kongen skrev: Jeg kan ikke lade være at tænke på, hvad reaktionen herinde havde været, hvis Arbeloa havde reageret på samme måde.

Den eneste forskel er vel, at Arbeloa næppe kaldes verdens bedste højre back nogen steder. Arbeloa har spillet fast fordi vi ikke har haft andre, og det har været tåkrummende at se på, det samme kan vel ikke siges om Iker.

Når det så er sagt, er jeg helt enig i, at det virker meget fimset og fornærmet. Det klæder ikke Iker, for jeg ser ham virkelig som en af de mest top-professionelle og ydmyge i verdenseliten. Det billede er desværre ved at krakelere nu, så jeg håber bare han får lov til at komme tilbage på det mål og at alle glemmer Lopez fra den dag.

Leveret af Kunena Forum