Real Madrid fastholder superstart
Modric klart banens bedste, og klart hans bedste kamp hidtil. Alonso har ikke en chance, ej heller Illarra. Modric sidder solidt på den ene plads inde centralt.
En af de største i klubbens historie Raúl kunne måske løbe en 100 meter på 20 sekunder, vel og mærke i sine unge dage, men alligevel bliver Benzema's fart kritiseret? Amen altså. Jeg må nok hellere stoppe mig selv.
Out!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har valgt at takke af på forum!
Daniel skrev:
Steen skrev: Lyspunkter: Isco, Arbeloa, Modric, spillet er blevet lidt bedre og så resultatet.
Arbeloa spillede fint, men det irriterede mig grænseløst, at han ikke var positioneret ordenligt ved Bilbaos reduceringsmål. Det er bare ikke i orden at komme lunten tilbage på dén måde. Der må nødvendigvis forventes mere, også selvom kampen reelt var afgjort.
Han fejlede lige til sidst, det er rigtig nok. Men i de første 70 minutter, der var han klasse. Han var hurtigere end Muniain i en lang løbeduel!
Dios skrev: Igen hagler kritikken ned over Benzema, men en Ronaldo går igen fri for kritik? Hop i havnen allesammen! Ikke mit bedste indlæg, men hvor er folk herinde dog sørgelige til tider.
Modric klart banens bedste, og klart hans bedste kamp hidtil. Alonso har ikke en chance, ej heller Illarra. Modric sidder solidt på den ene plads inde centralt.
En af de største i klubbens historie Raúl kunne måske løbe en 100 meter på 20 sekunder, vel og mærke i sine unge dage, men alligevel bliver Benzema's fart kritiseret? Amen altså. Jeg må nok hellere stoppe mig selv.
Out!
Dios vi plejer at være ret enige med spillerne. CR7 var klart bedre end Benzema i dag. Han forsøgte mere, gjorde sig spilbar osv., dog stadig ikke oppe på den store klinge endnu.
Jeg elsker din sammenligning med Raul for du har gangske ret i hans fart. Hans fart var grinagtig. Han havde 2 hastigheder: lunt og lunt hvor han læner sig lidt fremad.
Han var dog altid på det rette sted, på det rette tidspunkt og vigtigst af alt ramte han målet. Desuden var han elsket for sin person, af alle medspillere, modspillere og dommere.
Benzema tror jeg ikke en gang kan leve op til en af de egenskaber.
I det sjove hjørne finder jeg det faktisk en smule fornærmende, at sammenligne de to spillere. ;)
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Dios skrev: Igen hagler kritikken ned over Benzema, men en Ronaldo går igen fri for kritik? Hop i havnen allesammen! Ikke mit bedste indlæg, men hvor er folk herinde dog sørgelige til tider.
Jeg tror ikke nogen er uenige i at Ronaldo ikke havde sin bedste kamp. Det er bare ikke så relevant at diskutere ham, så længe han er i top 3 over bedste spillere i verden så er han jo fredet. Han imponerede mig ikke, men han har bare så meget større ret til at have elendige kampe med det han har præsteret over de sidste par år.
Dertil har Benzema bare ikke samme goodwill. Det er kun Hugol, der kritiserer hans fart.
Jeg hoppede i åen i nat, jeg håber det går lige op ;-)
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Daniel skrev:
raul7=kongen skrev:
Daniel skrev: Modric spillede en fremragende kamp, og Isco kan det, som Özil ikke kan....... score mål. Fine takter i dag, men stadig plads til forbedringer.
For ej at forglemme. Super-elendige Benzema har nu scoret to mål og tegnet sig for to assists i tre kampe.
Jeg ved ikke om det er en stikpille henvendt mod mine kritiske røster rettet imod Benzema, men jeg mener ikke, at han har spillet prangende. Han leverede en flot assist i dag, men spillede generelt en kamp på det jævne. Jeg forventer mig langt mere af ham!
Det var ikke så meget til dig, det var mere generelt.
Korrekt at Benzema kan spille endnu bedre, men jeg synes det nærmer sig en hetz af franskmanden. Han har lavet meget skidt indtil nu, men han er trods alt også manden bag to vigtige mål og afleveringen som i dag satte os igang.
Havde Isco lagt afleveringerne til Benzema i dag, havde folk stået i kø for at rose Isco for genialiteterne i pasningsspillet, mens Benzema blot var løbet med flygtig ros. Nu var det omvendt og alle står i kø for at støtte Isco. Man savner lidt retfærdighed.
Vildfaren skrev:
Out!
Dios vi plejer at være ret enige med spillerne. CR7 var klart bedre end Benzema i dag. Han forsøgte mere, gjorde sig spilbar osv., dog stadig ikke oppe på den store klinge endnu.
Jeg elsker din sammenligning med Raul for du har gangske ret i hans fart. Hans fart var grinagtig. Han havde 2 hastigheder: lunt og lunt hvor han læner sig lidt fremad.
Han var dog altid på det rette sted, på det rette tidspunkt og vigtigst af alt ramte han målet. Desuden var han elsket for sin person, af alle medspillere, modspillere og dommere.
I det sjove hjørne finder jeg det faktisk en smule fornærmende, at sammenligne de to spillere. ;)
Ronaldo forsøgte mere, men han er altid i den selvoptagede og egoistiske rolle. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor Ronaldo's holdkammerater ikke er mere efter ham end de er. Får han ikke bolden slår han armene op i vejret, og brokker sig, men når vi har 4 eller 5 spillere i bedre positioner end ham selv, og han selvf trykker af, så kommer han med hans hånd og undskylder til de andre. Jeg er så evig træt af hans pis. Bedre fodboldspiller er han egentlig heller ikke, og han har de seneste sæsoner været langt efter Messi, og efter Ribery!
Idag var det dog Di María det gik udover, hvor Ronaldo kunne have spillet ham helt fri, men alligevel vælger og trykke af, selvom han er mandsopdækket af 2 modstandere.
Ronaldo har aldrig været min kop te. Jeg beundre hans talent, men bedre er han ikke hvis du spørger mig. Og fedt du siger Ronaldo gjorde sig spilbar, og efterlader det som om Benzema ikke gjorde sig spilbar, men var det ikke Benzema som lavede 2 fantastiske assist?
Jeg sammenlignede deres fart, og intet andet. Jeg er dog stadig vild med Benzema, og rent statistisk, så har han sammen med Isco været vores klart 2 bedste spillere. 2 assist og 2 mål i de første 3 kampe er jo bare ikke godt nok, eller? Sjovt nok var det altid statistikkerne der blev brugt netop imod Benzema, da Higuain også var i klubben.
Jeg er træt af alt det lort der bliver skrevet herinde, og dermed også min lidt irriterende tone. Intet personligt, det håber jeg du ved, men folk er bare minimale konstruktive, og lader deres "had" overskygge alt andet. Kampens badebold, blev endda givet til Benzema af BBB, fordi det er Benzema. Kan du se hvor jeg vil hen?
BBB læs med her :) For det er og bliver mit sidste indlæg for idag ;) Jeg er simpelthen for træt til det her pjat :)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
I det sjove hjørne finder jeg det faktisk en smule fornærmende, at sammenligne de to spillere. ;)[/quote]
Ronaldo forsøgte mere, men han er altid i den selvoptagede og egoistiske rolle. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor Ronaldo's holdkammerater ikke er mere efter ham end de er. Får han ikke bolden slår han armene op i vejret, og brokker sig, men når vi har 4 eller 5 spillere i bedre positioner end ham selv, og han selvf trykker af, så kommer han med hans hånd og undskylder til de andre. Jeg er så evig træt af hans pis. Bedre fodboldspiller er han egentlig heller ikke, og han har de seneste sæsoner været langt efter Messi, og efter Ribery!
Idag var det dog Di María det gik udover, hvor Ronaldo kunne have spillet ham helt fri, men alligevel vælger og trykke af, selvom han er mandsopdækket af 2 modstandere.
Ronaldo har aldrig været min kop te. Jeg beundre hans talent, men bedre er han ikke hvis du spørger mig. Og fedt du siger Ronaldo gjorde sig spilbar, og efterlader det som om Benzema ikke gjorde sig spilbar, men var det ikke Benzema som lavede 2 fantastiske assist?
Jeg sammenlignede deres fart, og intet andet. Jeg er dog stadig vild med Benzema, og rent statistisk, så har han sammen med Isco været vores klart 2 bedste spillere. 2 assist og 2 mål i de første 3 kampe er jo bare ikke godt nok, eller? Sjovt nok var det altid statistikkerne der blev brugt netop imod Benzema, da Higuain også var i klubben.
Jeg er træt af alt det lort der bliver skrevet herinde, og dermed også min lidt irriterende tone. Intet personligt, det håber jeg du ved, men folk er bare minimale konstruktive, og lader deres "had" overskygge alt andet. Kampens badebold, blev endda givet til Benzema af BBB, fordi det er Benzema. Kan du se hvor jeg vil hen?
BBB læs med her :) For det er og bliver mit sidste indlæg for idag ;) Jeg er simpelthen for træt til det her pjat :)[/quote]
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
"Jeg er træt af alt det lort der bliver skrevet herinde, og dermed også min lidt irriterende tone. Intet personligt, det håber jeg du ved, men folk er bare minimale konstruktive, og lader deres "had" overskygge alt andet. (...) Jeg er simpelthen for træt til det her pjat :)"
Det er mig en gåde, hvordan netop DU kan lyde så inkompetent - det ligner altså ikke dig. Om man er Ronaldo fan eller ej, så kan du ikke stille spørgsmålstegn til hans klasse, der udover Messi har været længder foran ALLE. Havde Bayern tabt CL finalen eller værre var røget ud i semifinalen, så var Ribery jo heller ikke blevet kåret til Europas bedst. Ronaldo har derudover været lige, hvis ikke på højere niveau end Messi det seneste år, i min optik. Derudover skal man være en ok fodboldspiller for at ende som Champions League topscorer med samlet 12 mål. Vi snakker om en mand, der har scoret 202 mål i hans seneste 202 kampe for Real Madrid, så alle jer andre, der også snakker om, han er på vej ned, eller ikke scorer mere end 20 mål i år... kom nu lidt ind i kampen...
Man kan respektere dig for ikke at kunne lide Ronaldo, selvom jeg langt fra ville være enig, men du kan absolut ikke stille spørgsmål ved hans evner som fodboldspiller, hvor han de sidste 6 sæsoner (måske 7) har været en af de tre bedste fodboldspillere i verdenen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Dios skrev: Kampens badebold, blev endda givet til Benzema af BBB, fordi det er Benzema. Kan du se hvor jeg vil hen?
BBB læs med her :) For det er og bliver mit sidste indlæg for idag ;) Jeg er simpelthen for træt til det her pjat :)
Det var en joke, som ikke gik igennem, og jeg er ked af at den var så dårlig at du ikke vil skrive mere i dag :-(
Jeg har efterhånden kritiseret ham så længe, at det kan være svært at komme ud af rillen. Ligesom Ronaldo ikke er din kop te, så er Benzema bestemt ikke min, så da jeg gerne ville have badebolden med blev den bare kastet op. Det eneste jeg reelt vil kritisere Benzema for i denne kamp er de par gange hvor han kigger på sine holdkammerater, og derfor glemmer at holde øje med offsiden. Det er han så blevet kritiseret rigeligt for de sidste par kampe, så på den måde er det ikke noget nyt eller vildt skarpt observeret fra min side.
Badebolden var kritik for kritikkens skyld, som det gerne skulle bære lidt præg af :-)
Jeg har i øvrigt rost begge hans assists, og ved scoringen til 3-0 fik han også kampens detalje. Jeg vil også gå skridtet videre og sige, at han gjorde det bedre end Ronaldo, for det kan vi også hurtigt blive enige om.
Real Madrid skrev: Dios...
"Jeg er træt af alt det lort der bliver skrevet herinde, og dermed også min lidt irriterende tone. Intet personligt, det håber jeg du ved, men folk er bare minimale konstruktive, og lader deres "had" overskygge alt andet. (...) Jeg er simpelthen for træt til det her pjat :)"
Det er mig en gåde, hvordan netop DU kan lyde så inkompetent - det ligner altså ikke dig. Om man er Ronaldo fan eller ej, så kan du ikke stille spørgsmålstegn til hans klasse, der udover Messi har været længder foran ALLE. Havde Bayern tabt CL finalen eller værre var røget ud i semifinalen, så var Ribery jo heller ikke blevet kåret til Europas bedst. Ronaldo har derudover været lige, hvis ikke på højere niveau end Messi det seneste år, i min optik. Derudover skal man være en ok fodboldspiller for at ende som Champions League topscorer med samlet 12 mål. Vi snakker om en mand, der har scoret 202 mål i hans seneste 202 kampe for Real Madrid, så alle jer andre, der også snakker om, han er på vej ned, eller ikke scorer mere end 20 mål i år... kom nu lidt ind i kampen...
Man kan respektere dig for ikke at kunne lide Ronaldo, selvom jeg langt fra ville være enig, men du kan absolut ikke stille spørgsmål ved hans evner som fodboldspiller, hvor han de sidste 6 sæsoner (måske 7) har været en af de tre bedste fodboldspillere i verdenen.
Men gør jeg det? Jeg siger bare, at Messi er et niveau over Ronaldo, og egentlig altid har været det IMO. Jeg er dog langtfra den eneste som mener dette :) Ribery har sidste sæson og forrige sæson også holdt et uhørt højt niveau, og han er Bayerns stjerne, og jeg synes han har været bedre end Ronaldo, men minimalt.
Igen jeg taler ikke Ronaldo's tidligere bedrifter ned, for de taler for sig selv. Jeg mener bare ikke han er så god og uundværlig som flere Madridista ønsker ham til og være. Han er så fandens egoistisk i sit spil, men alligevel scorer Messi både flere mål, men laver også flere assist end ham.
Messi, Xavi, Iniesta, Ribery og Ronaldo har IMO været de bedste fodboldspillere individuelt set de senere år.
Nu gik min kritik også på Ronaldo's præstation idag, og ikke generelt set. Jeg er ikke fan af Ronaldo, fordi jeg ikke mener han spiller godt, men bare scorer mange mål. Jeg har været inde på det tidligere. I moderne fodbold der lukker man øjnene for fejl, hvis bare personen scorer nok mål. Man bliver per automatik kampens bedste spiller, hvis man scorer flest mål.
Isco illustrere det egentlig fint, for var hans indsats idag så fantastisk som mange mener? Jeg mener klart, at denne kamp har været hans dårligste set på hans chanceskabende spil, hans boldomgang samt kombinationsspil og individuelle præstation, men fordi han scorer 2 fantastiske mål, så lukker man blindt øjnene for hans mange fejl i denne kamp. Han var ikke specielt toneangivende, som han har været i de andre kampe, og havde mange dumme boldtab.
Ronaldo er bare fredet i blandt Madrid fans, men det er han langt fra i mine øjne, og det var faktisk hvad kritikken gik ud på :)