Optakt: Chance for revanche
BBB skrev:
MMM skrev: Pointen er at sekundet han gik på banen i Istanbul blev han cup-tied og kan ikke længere spille Champions League for andre end Madrid i denne sæson. Hvis han ønskede sig væk så meget at han fuldstændigt ude af karakter ville fake en skade, så havde han nok ikke gjort det vanskeligere for ham selv at komme væk fra klubben.
Han var cup-tied selvom han ikke var gået på banen.
Argumentet for at han skulle fake en skade fordi han hader klubben er godt nok langt ude.
18.07 As a rule, a player may not play in a UEFA club competition (i.e. UEFA
Champions League and UEFA Europa League, but not UEFA Super Cup) for
more than one club in the course of the same season. Exceptionally, however,
a player who has been fielded in the first, second, third qualifying round or the
play-offs of the UEFA Champions League or UEFA Europa League is entitled
to play in the UEFA Champions League or UEFA Europa League for another
club as from the group stage. Moreover, as from the start of the round of 16, a
player can be registered in accordance with paragraphs 18.18 to 18.21 below.
A substitute player who has not been fielded is entitled to play for another club
competing in the UEFA Champions League or UEFA Europa League in the
course of the same season, provided that he is registered with the UEFA
administration in accordance with the present regulations
www.uefa.com/MultimediaFiles/Download/Re...1796869_DOWNLOAD.pdf
Jeg læser det som, at det afgørende er at spilleren har været på banen mens spillet er igang. Ikke at det ikke er en tangent ;-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Casper HN
- Gæst
-
røg skrev: Okay; Casper HN, Los Campeones og DarioGomez... Magen til umoden opførsel troede jeg, at jeg skulle ind på Barca-fanklubbens forum for at finde. Jeg synes det er til grin, at jeg skal nedgøres af folk herinde. Det er helt vildt barnligt, at folk ikke kan diskutere uden at svine hinanden til. Dette endda selvom jeg medgav nederlag i mit argument. Jeg melder mig ud af den her debat, og overvejende nok også ud af forummet. Jeg har bedre ting at tage mig til end at blive svinet til.
Jeg takkede det indlæg, hvor du skrev at du trak det i dig igen. Jeg synes bestemt ikke, at jeg har svinet dig til. Jeg synes din udtalelse var ret tåbelig og blev ret overrasket, men har aldrig direkte svinet dig - kun gjort opmærksom på, at din udtalelse ikke var gennemtænkt. Jeg troede faktisk det var for sjov da jeg læste den først.
Jeg synes bestemt ikke du skal opgive dette forum af den grund. Jeg er enig i, at der ikke var nogen grund til at fortsætte efter du havde trukket udtalelsen tilbage, men altså, det har de sikkert bare ikke set.
Det hører dog med til historien, at du i dit indlæg stor-svinede en Real Madrid legende og anklagede ham, uden (speciel) god grund for at være en kujon. Den slags reagerer en madridista hårdt på :)
Hold hovedet højt og undgå at skrive mega kontroversielle ting, så tror jeg du vil få meget ud af dette forum, selvom tonen generelt godt kunne være bedre, meeeen det er jo internettet, så jeg ville ikke sætte min slægtshest på at det ændrer sig.
EDIT: I øvrigt, så kan jeg anbefale chatten under kampene :) Det er faktisk min ynglings feature ved madridista.dk.
Casper HN skrev:
røg skrev: Okay; Casper HN, Los Campeones og DarioGomez... Magen til umoden opførsel troede jeg, at jeg skulle ind på Barca-fanklubbens forum for at finde. Jeg synes det er til grin, at jeg skal nedgøres af folk herinde. Det er helt vildt barnligt, at folk ikke kan diskutere uden at svine hinanden til. Dette endda selvom jeg medgav nederlag i mit argument. Jeg melder mig ud af den her debat, og overvejende nok også ud af forummet. Jeg har bedre ting at tage mig til end at blive svinet til.
Jeg takkede det indlæg, hvor du skrev at du trak det i dig igen. Jeg synes bestemt ikke, at jeg har svinet dig til. Jeg synes din udtalelse var ret tåbelig og blev ret overrasket, men har aldrig direkte svinet dig - kun gjort opmærksom på, at din udtalelse ikke var gennemtænkt. Jeg troede faktisk det var for sjov da jeg læste den først.
Jeg synes bestemt ikke du skal opgive dette forum af den grund. Jeg er enig i, at der ikke var nogen grund til at fortsætte efter du havde trukket udtalelsen tilbage, men altså, det har de sikkert bare ikke set.
Det hører dog med til historien, at du i dit indlæg stor-svinede en Real Madrid legende og anklagede ham, uden (speciel) god grund for at være en kujon. Den slags reagerer en madridista hårdt på :)
Hold hovedet højt og undgå at skrive mega kontroversielle ting, så tror jeg du vil få meget ud af dette forum, selvom tonen generelt godt kunne være bedre, meeeen det er jo internettet, så jeg ville ikke sætte min slægtshest på at det ændre sig.
Jeg synes bare godt man kan være uenig uden at taget modet fra andre ved at nedgøre dem for deres holdning. Desuden anklagede jeg ham ikke for noget. Jeg skrev at jeg ikke kunne bedømme hvorvidt det forholdt sig på den ene eller anden måde, fordi jeg synes det næsten var mistænkeligt sort uheld. Aldrig at han gjorde det eller er en kujon.
- Casper HN
- Gæst
-
røg skrev:
Casper HN skrev:
Hold hovedet højt og undgå at skrive mega kontroversielle ting, så tror jeg du vil få meget ud af dette forum, selvom tonen generelt godt kunne være bedre, meeeen det er jo internettet, så jeg ville ikke sætte min slægtshest på at det ændre sig.
Jeg synes bare godt man kan være uenig uden at taget modet fra andre ved at nedgøre dem for deres holdning. Desuden anklagede jeg ham ikke for noget. Jeg skrev at jeg ikke kunne bedømme hvorvidt det forholdt sig på den ene eller anden måde, fordi jeg synes det næsten var mistænkeligt sort uheld. Aldrig at han gjorde det eller er en kujon.
OK, det kan jeg godt se. Jeg tror måske bare, at selve ideen virkede stødende :) Anyways, glem det her og sov godt :)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Så meget kan man alligevel ikke beskylde ham for.
Det er dog grotesk uheldigt for Iker Casillas.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Siempre Madrid skrev: Man kan anklage Iker Casillas for meget, men at fingere en skade for at lave en hævnaktion over for Real Madrids sportslige ledelse ville være at skide i egen rede.
Man krafteddeme ubehjælpeligt tankeløs, hvis man så meget som overvejer at beskylde en person for det!
- og man bør i den grad overveje, om man overhovedet er gammel nok til at have adgang til internettet.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev:
Siempre Madrid skrev: Man kan anklage Iker Casillas for meget, men at fingere en skade for at lave en hævnaktion over for Real Madrids sportslige ledelse ville være at skide i egen rede.
Man krafteddeme ubehjælpeligt tankeløs, hvis man så meget som overvejer at beskylde en person for det!
- og man bør i den grad overveje, om man overhovedet er gammel nok til at have adgang til internettet.
Dariodreng skru nu lige lidt ned... Mon ikke røg han nu er klar over, at folk synes det var en tåbelig kommentar.? Du har selv pointeret det en gang.
Der er vel ingen grund til, at bide sig fast i den dårlige stemning, og fortsætte med at skrive lort??;-)
Jeg er her stadig XOXO
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
MMM skrev:
a player who has been fielded in the first, second, third qualifying round or the
A substitute player who has not been fielded is entitled to play for another club
Jeg læser det som, at det afgørende er at spilleren har været på banen mens spillet er igang. Ikke at det ikke er en tangent ;-)
Så blev jeg da lige school'd i UEFAs regler! Jeg kendte ikke den undtagelse :-)
BBB skrev:
MMM skrev:
Så blev jeg da lige school'd i UEFAs regler! Jeg kendte ikke den undtagelse :-)
Jeg undskylder på forhånd, jeg lider tilsyneladende både af arbejdsskader og kedsomhed ;-). For de paranoide er der hjælp at hente i undtagelsen i Art.18.18-18.21 jf. Art. 18.07. Herefter afhænger Casillas mulighed for at spille CL for en anden klub i indeværende sæson af at Madrid ikke kommer ud af gruppen:
18.18 For all matches from the start of the round of 16, a club may register a
maximum of three new eligible players for the remaining matches in the
current competition. Such registration must be completed by 1 February 2013
(24.00 CET) at the latest. This deadline cannot be extended
18.19 One player from the above quota of three who has been fielded in a UEFA
club competition group stage match for another club in the current season
may exceptionally be registered, provided that the player has not been fielded:
a) in the same competition for another club; or
b) for another club that is currently in the same competition
Så hvis Madrid kollapser og ikke går videre fra gruppen og Casillas smutter i januar for derefter af vinde CL med City, så er der grundlag for at mistænke ham for sabotage ;-)