Optakt: Chance for revanche
- Storken
- Gæst
-
MMM skrev: 18.18 For all matches from the start of the round of 16, a club may register a
maximum of three new eligible players for the remaining matches in the
current competition. Such registration must be completed by 1 February 2013
(24.00 CET) at the latest. This deadline cannot be extended
18.19 One player from the above quota of three who has been fielded in a UEFA
club competition group stage match for another club in the current season
may exceptionally be registered, provided that the player has not been fielded:
a) in the same competition for another club; or
b) for another club that is currently in the same competition
Så hvis Madrid kollapser og ikke går videre fra gruppen og Casillas smutter i januar for derefter af vinde CL med City, så er der grundlag for at mistænke ham for sabotage ;-)
Du misfortolker reglerne. En spiller kan aldrig spille Champions League, hvis han har været på banen for et andet hold i den samme turnering i den indeværende sæson:
18.07 As a rule, a player may not play in a UEFA club competition (i.e. UEFA
Champions League and UEFA Europa League, but not UEFA Super Cup) for
more than one club in the course of the same season.
Der er ingen undtagelse til denne regel, hvis man ser bort fra spillere, der udelukkende har deltaget i kvalifikationen.
Når man når knockout-fasen må holdene inkludere en enkelt spiller, der har spillet i en europæisk turnering (CL og EL), hvis de ikke har spillet i den samme turnering for deres tidligere klub eller deres tidligere klub ikke deltager i den samme turnering som den nuværende. Sidstenævnte kriterium kan opstå, hvis Real Madrid bliver 3'er i gruppen og ryger i Europa League. Herved må Casillas ikke spille Europa League for en anden klub, selvom han ikke har deltaget i turneringen.
Kort sagt: Hvis vi går ud fra, at Real Madrid når knockout-fasen i Champions League, så må Casillas kun spille Europa League for en eventuel ny klub.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DarioGomez skrev: ADMINISTRATOR!!!
Få de tosser ud herfra! De der kommentarer om skuespil fra Casillas tenderer krafteddeme verdenshistorisk idioti!!!!
Hvis administratoren skulle tage affære, mener jeg snarere at han skulle bede visse andre om at dæmpe sig lidt. Kommentarer som "Føj hvor er du langt ude" og "ubehjælpeligt tankeløs" hører ingen steder hjemme, et debat-forum er til for at folk skal kunne skrive hvad der falder dem ind. Fordi I er i flertal har I ikke nødvendigvis ret.
Jeg er kæmpe Iker-fan og jeg tror aldrig han kunne finde på noget så tøset og usportsligt som at fake en skade, men derfor strejfede tanken mig stadig. Synes der har været flere tilfælde på det seneste, hvor han er blevet udstillet som ganske tøsefornærmet, så derfor var den tanke "røg" fik ikke så fjern fra mig. Fair nok at folk synes det er langt ude, men snak ordentligt, I skriver som om "røg" har gjort vold mod menneskeheden.
Casper HN skrev: Hold hovedet højt og undgå at skrive mega kontroversielle ting, så tror jeg du vil få meget ud af dette forum, selvom tonen generelt godt kunne være bedre
Der må jeg altså også melde mig uenig. En debat er da kun spændende når folk er uenige. Selvfølgelig skal man ikke gå ud og lovprise 9/11 eller Apartheid, men fordi folk prikker til et klubkoryfæ, så skal de da ikke smides ud af forummet (ved godt det ikke var dig der sagde det Casper). Jeg mener man skal skrive hvad man har lyst til - alt hvad der falder en ind - så længe det gøres i en sober tone.
- Casper HN
- Gæst
-
El Rojo skrev:
DarioGomez skrev:
Casper HN skrev: Hold hovedet højt og undgå at skrive mega kontroversielle ting, så tror jeg du vil få meget ud af dette forum, selvom tonen generelt godt kunne være bedre
Der må jeg altså også melde mig uenig. En debat er da kun spændende når folk er uenige. Selvfølgelig skal man ikke gå ud og lovprise 9/11 eller Apartheid, men fordi folk prikker til et klubkoryfæ, så skal de da ikke smides ud af forummet (ved godt det ikke var dig der sagde det Casper). Jeg mener man skal skrive hvad man har lyst til - alt hvad der falder en ind - så længe det gøres i en sober tone.
Det var bestemt ikke forslag til hvordan alle skulle opføre sig på forummet, men forslag til hvordan Røg kunne få noget ud af det. Folk er velkomne til at skrive "mega kontroversielle" ting, , men man bør kun gøre det hvis man er klar til at få smidt hårde ord i hovedet. Det virkede Røg ikke til at han var. Hvis du udviste læseforståelse på 4. klasses niveau, ville du have gennemskuet det! (Det sidste er lidt en ironisk, men dårlig joke :-) )
Casper HN skrev:
El Rojo skrev:
DarioGomez skrev:
Det var bestemt ikke forslag til hvordan alle skulle opføre sig på forummet, men forslag til hvordan Røg kunne få noget ud af det. Folk er velkomne til at skrive "mega kontroversielle" ting, , men man bør kun gøre det hvis man er klar til at få smidt hårde ord i hovedet. Det virkede Røg ikke til at han var. Hvis du udviste læseforståelse på 4. klasses niveau, ville du have gennemskuet det! (Det sidste er lidt en ironisk, men dårlig joke :-) )
Det er jeg stærkt uenig i. Jeg bør vel ikke forberede mig på at blive svinet til, fordi jeg ytrer mig. Selvfølgelig var jeg ikke forberedt på hvad visse medlemmer af forummet valgte at skrive - jeg var forberedt på stor uenighed, hvilket jeg synes er berettiget. Det andet er barnligt.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Casper HN skrev:
El Rojo skrev:
DarioGomez skrev:
Sørg lige for, at du citerer rigtigt. Jeg vil helst ikke relateres til noget af ovenstående ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Sørg lige for, at du citerer rigtigt. Jeg vil helst ikke relateres til noget af ovenstående ...
Men den her har du det fint nok med?
DarioGomez skrev: ADMINISTRATOR!!!
Få de tosser ud herfra! De der kommentarer om skuespil fra Casillas tenderer krafteddeme verdenshistorisk idioti!!!!
Det er, med al respekt, ikke sådan man debatterer Dario. Tænk hvis politikerne i Folketingssalen reagerede ligesådan hver gang Mette Dencker udtalte sig.
El Rojo skrev: Det er, med al respekt, ikke sådan man debatterer Dario. Tænk hvis politikerne i Folketingssalen reagerede ligesådan hver gang Mette Dencker udtalte sig.
Nu er der ved at være ret mange skingre typer i Folketinget - og Mette er bestemt en af dem - så det er en virkelig dårlig sammenligning :-p
Enhedslisten (over en kam) og Özlem Cekic er de værste. DF er dejligt virkelighedsfjerne og kommer med absurde sammenligninger. Aprospos Dencker og absurde sammenligninger, så sammenlignede hun ægteskab mellem to af samme køb med det at blive gift med et dyr. Så vil jeg sgu egentlig hellere at en debattør kalder andre for tosser, selvom det ikke er meget bedre.
- Casper HN
- Gæst
-
Jeg undskylder, det var ikke lige så nemt på tablet, som jeg havde regnet med.
At der er noget du ikke vil relateres til, kan dog godt overraske mig, når man ser på hvad du ellers skriver i dine barnagtige og latterligt hysteriske indlæg, men alle trækker vel en grænse et sted..
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Casper HN skrev: @ DarioGomez
Jeg undskylder, det var ikke lige så nemt på tablet, som jeg havde regnet med.
At der er noget du ikke vil relateres til, kan dog godt overraske mig, når man ser på hvad du ellers skriver i dine barnagtige og latterligt hysteriske indlæg, men alle trækker vel en grænse et sted..
Kunne det så ikke være passende for alle at trække grænsen her og lade eventuelle fortsatte uoverensstemmelser foregå via privat-chatten. Jeg tænker, at vi efterhånden er mere end en håndfuld, som ikke behøves at blive indraget i jeres skærmydsler.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.