- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Genvunden tro på egne evner sikrede endnu en storsejr i Champions League
Genvunden tro på egne evner sikrede endnu en storsejr i Champions League
- Stickylemonjuice
-
- Junior bruger
-
Jeg forventer alt for meget af Ronaldo og glemmer engang imellem at han også bare er et menneske, når det er sagt så må man sku give ham credit, selvom det ikke kører alt for smurt så scorer han stadig på samlebånd.
Iøvrigt dejligt at se at han tager langt mere ansvar end tidligere.
\o/
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Carvajal: Jeg er helt vild med ham, ikke perfekt kamp, men det er så naturligt for ham at være offensiv og dynamisk ala Dani Alves. Hver gang jeg ville skælde ham ud for at være for offensiv, var han allerede nået hjem igen qua hans hurtighed
Varane: Sikkerheden selv, og flotte flotte lange afleveringer, en fryd at have ham tilbage
Pepe: Banens ægte viking - kæmpede sig fint tilbage efter hans blodige flænge ved øjenbrynet
Marcelo: Holdets kreative playmaker - Werge's eneste fornuftige bemærkning i afte.
Illarra: For mange fejlafleveringer, men har alligevel en vision i hans spil, jeg finder meget interessesant
Khedira: Kæmper stadigvæk med formen, sys dog ikke det var så slemt, som kommentatorerne vil gøre det til
Modric: Viser højt niveau, selvom hans afleveringer til tider blev lidt nonchalant
Di Maria: Banens bedste, som altid stor variation mellem det gale og geniale, dog var det meste det geniale vi så i aften
Ronaldo: 2 mål på en ellers stille aften - 5 mål i 2 kampe og klart CL topscorer
Benzema: Viser klart bedre attitude, langt fra alt der lykkeds, men ok kamp, selvom han stadig er irriterende uskarp
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Der skal ske noget dramatisk, hvis ikke vi kommer bagud med 10 point i ligaen meget snart.
ElendigMendi viser igen, hvor pivhamrende ringe han er. Han er piv langsom, hans pasninger er ikke hurtige nok og spillerne løber for nemt forbi ham. Khedira er ligeledes utrolig langsom og kan ikke sætte noget som helst i gang. Der er overhovedet ingen dynamik i Khedira/Illara på midtbanen. Lad os prøve Casemira og jeg kan slet ikke vente med at se Xabi Alonso tilbage. En halv god Alonso er meget bedre end Nuri Sahin part II.
Benzema er ligeledes ringe. Ja han laver en hæl aflevering til Di Maria og også med i Di Maria's første mål, men ellers piv ringe og langsom. Og så kan han ikke scorer mål. Jeg er desværre bange for, at Morata ikke er bedre.
Forsvaret sejler også. Hvordan kan et bundhold komme til så mange chancer? Jeg er rystet over organisation på defensiven. For mange gange mister man koncentrationen i op dækningen...
Vi vinder 4-0, men vi var ikke kommet frem til noget som helst, hvis modstanderen havde haft bare lidt klasse.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- The Legend
- Gæst
-
Fremragende at se Marcelo, Varane og Casillas igen.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Ellers må jeg sige at jeg nød hvordan hele stadion kogte da Casillas lige hev et par klasseredninger frem til sidst - det var vist aftenens højdepunkt på stadion. Ellers var det jo ik den mest imponerende kamp spillemæssigt - men altså, det kan vel heller ik blive anderledes med Gravesen-Pablo Garcia-konstellationen på den centrale midt. Jeg ka heldigvis læse i nærværende tråd at det så lige så skidt ud på tv som det gjorde fra min plads af - man ku næsten mærke sædet rumle hver gang den tyske kampvogn foretog en vending eller forsøgte at få kroppen op i omdrejninger - er du GAL hvor er den mand bare langsom. Sammen med Illarra er det jo næsten beskæmmende hvor lidt kreativitet duoen bibringer og hvor helt uhyggeligt langsomt det går - jeg får myrekryb af at se at det er den konstellation der åbenbart tiltaler Ancelotti fremfor i det mindste at forsøge med Casemiro eller stille en anelse mere offensivt op når vi spiller hjemme mod sådan en amatørmodstander.
Så sidder man i pausen og kigger på storskærmen og ser Zlatan lege sig frem til endnu et par basser - shit hvor ka man bare drømme om hva sådan én som Zlatans tilstedeværelse ville gøre på et hold som vores. Puha, det ville være to forskellige verdener - men må jo desværre nok bare snart forlige mig med at Benzema er manden vi ska leve med - i hvert fald nok sæsonen ud.
Det er det samme pis hvert år. Utålmodige folk der tror, at den virkelige verden er = FIFA14.
Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor Ancelotti vælger at spiller med både Modric, Khedira og Illarremendi på midtbanen, der er jo ingen af dem der spillede en god bold frem ad banen, de spillede jo kun bolden på tværs, også er det altså svært at komme til chancer, eller spille god direkte angrebsfodbold! Og Modric få nu banket lidt selvtillid ind i dig selv, og spil så nogle bolde i dybden, og skyd dog selv engang imellem når du har chancen, han kan jo alt det der, men det er som om han ikke tør!
Nu når folk har så travlt med at kritisere Benzema så vil jeg da gerne lige forsvare ham med at jeg synes han gjorde det super godt idag, løb en masse km, gjorde plads til de andre, også var han en del af at par gode og sjældne kombinationsspil, så ros til Benzema!
Florentino Pérez
Som flere andre siger - pisse lækkert at se Varane tilbage, han har ALT det som Pepe og Ramos mangler - k ø l i g h e d og overblik, det er så rart at se på.
En halv Marcelo er stadig langt bedre end en hel Coentrao. Du har været savnet min dreng :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
AlanSahinovic skrev: Når jeg ser på hele billedet efter kampen, var jeg godt nok skuffet selvom vi vandt 4-0!
Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor Ancelotti vælger at spiller med både Modric, Khedira og Illarremendi på midtbanen, der er jo ingen af dem der spillede en god bold frem ad banen, de spillede jo kun bolden på tværs ...!
Den med at Modric ikke spille en god bold frem ad banen, må du meget gerne uddybe ....
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Dios skrev: Iker, Iker, Iker! Fantastisk med den opbakning, og endnu engang beviser han sit værd. Still the world's greatest!
En halv Marcelo er stadig langt bedre end en hel Coentrao. Du har været savnet min dreng :)
Fantomredning til sidst, men også et par usikre indgreb, blandt andet i situationen, hvor FCK vil have straffe. Det var ikke kampen, som viste at han bare MÅ tilbage i målet.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.