- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Genvunden tro på egne evner sikrede endnu en storsejr i Champions League
Genvunden tro på egne evner sikrede endnu en storsejr i Champions League
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Juanito skrev: Det kan godt være, at dette spørgsmål er blevet stillet før.
Er der nogen der kan forklare mig hvem der er med til at give spillerne karakter? Er det skribenten selv? Diskuterer administratorene det?
Jeg har nemlig lige noget i tankerne...
Dømmende efter hvor hurtigt de bliver lagt ud, tror jeg ikke der er særlig mange personer er med til at bestemme det. Jeg tænker bare, at det ville være fedt hvis man efter hver kamp kunne sætte en afstemning op, så vi får mange flere meninger frem. Måske endda lave en hel sektion med statistik over dette, hvor man fx. kan gå ind og kigge hvis man undrer sig over hvad brugerne synes om Benzema de sidste ti kampe.
Ingen form for kritik af det nuværende system, bare en idé :)
Jeg kan vist godt afsløre, at det er skribenten som egenhændigt står for karaktererne. Det er ikke altid optimalt, da det er mere krævende end som så, at skulle skrive referat og give karakterer samtidig.
Ideen med brugerafstemning om karakterne er dog interessant, det må vist noteres på redaktionen, man kunne eventuelt gøre som flere sider og både have Madridista.dk's karakterer og brugernes. Man kan så diskutere hvad der er mest sagligt, skribenterne eller pøbelen. Jeg kunne i hvert fald forestille mig et par spillere, som mange brugere havde besluttet sig for at give godt eller dårligt på forhånd, men det kunne være en fin ekstra tilføjelse!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen