- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Genvunden tro på egne evner sikrede endnu en storsejr i Champions League
Genvunden tro på egne evner sikrede endnu en storsejr i Champions League
Jeg er meget ærgelig over at Illara har været så piv ringe indtil videre, da han nu har været en lidt dyr omgang, men jeg så gerne at der blev satset lidt mere på Casemiro, som har imponeret mig ret meget so far.
cassillas vs Diego:
som altid svært at vælge, de står begge godt, hjertet er med Iker, men han skal lige ind i kampformen igen, han var lidt usikker på nogle hjørne indgreb i luft spillet, men det er måse fordi han vil konkurere med Diego, og det er i luften at Diego måske er lidt bedre end iker. tilgængæld viste Iker to fantom redninger i slutningen af kampen.
Jeg så stadig min drømme opstilling således:
Iker / Lopez
carvajal Ramos Varane Marcello
Casemiro
Modric Isco
Bale Benz/moratta Ronaldo
altås en omvendt trekant på midten, så vi ikke spiller Mou's 4-2-3-1 , men en 4-1-2-3. med Modric og Isco bliver det smukt at se på tror jeg, og har tiltro til at Casemiro godt kan holde midt banen tilstrækeligt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre Madrid skrev:
Dios skrev: Iker, Iker, Iker! Fantastisk med den opbakning, og endnu engang beviser han sit værd. Still the world's greatest!
En halv Marcelo er stadig langt bedre end en hel Coentrao. Du har været savnet min dreng :)
Fantomredning til sidst, men også et par usikre indgreb, blandt andet i situationen, hvor FCK vil have straffe. Det var ikke kampen, som viste at han bare MÅ tilbage i målet.
Haha stop nu altså! Ikke fantomredning, men fantomredninger ;) Casillas skal vise samme niveau fremover, men det med Lopez er en klart bedre målmand er noget vås. Niveauet lige nu er det samme indbyrdes, hvis vi antager niveauet fra igår er Casillas' niveau fremover.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Halamadrid1411
- Ekspert bruger
-
Dios skrev:
Siempre Madrid skrev:
Dios skrev: Iker, Iker, Iker! Fantastisk med den opbakning, og endnu engang beviser han sit værd. Still the world's greatest!
En halv Marcelo er stadig langt bedre end en hel Coentrao. Du har været savnet min dreng :)
Fantomredning til sidst, men også et par usikre indgreb, blandt andet i situationen, hvor FCK vil have straffe. Det var ikke kampen, som viste at han bare MÅ tilbage i målet.
Haha stop nu altså! Ikke fantomredning, men fantomredninger ;) Casillas skal vise samme niveau fremover, men det med Lopez er en klart bedre målmand er noget vås. Niveauet lige nu er det samme indbyrdes, hvis vi antager niveauet fra igår er Casillas' niveau fremover.
Du kan ikke benægte at Casillas sejlede på indlæggene. Rent held at det ikke koster. Gjorde ondt i mit hvide hjerte hver gang han kom ud på indlæggene og ikke fik ram på bolden. Men redningerne til sidst var verdensklasse, ingen tvivl. Dog er Lopez et bedre valg lige pt. da han både har styr på indlæggene OG samtidig laver han også verdensklasse redninger.
- The Legend
- Gæst
-
- The Legend
- Gæst
-
- The Legend
- Gæst
-
Doc.juego skrev: Jeg synes det er ærgeligt at illara og Khedira har så meget merrit hos Ancelotti. de er primært deffensive og meget langsomme. og når man stiller op hjemme mod FCK er det ikke nødvendigt at hæmme det offensive spil så meget.
Jeg er meget ærgelig over at Illara har været så piv ringe indtil videre, da han nu har været en lidt dyr omgang, men jeg så gerne at der blev satset lidt mere på Casemiro, som har imponeret mig ret meget so far.
cassillas vs Diego:
som altid svært at vælge, de står begge godt, hjertet er med Iker, men han skal lige ind i kampformen igen, han var lidt usikker på nogle hjørne indgreb i luft spillet, men det er måse fordi han vil konkurere med Diego, og det er i luften at Diego måske er lidt bedre end iker. tilgængæld viste Iker to fantom redninger i slutningen af kampen.
Jeg så stadig min drømme opstilling således:
Iker / Lopez
carvajal Ramos Varane Marcello
Casemiro
Modric Isco
Bale Benz/moratta Ronaldo
altås en omvendt trekant på midten, så vi ikke spiller Mou's 4-2-3-1 , men en 4-1-2-3. med Modric og Isco bliver det smukt at se på tror jeg, og har tiltro til at Casemiro godt kan holde midt banen tilstrækeligt.
Hvordan kan du have en drømmeopstilling, hvor du ikke har valgt, hvem du vil have til at spille på 2 pladser?
Halamadrid1411 skrev:
Dios skrev:
Siempre Madrid skrev:
Du kan ikke benægte at Casillas sejlede på indlæggene. Rent held at det ikke koster. Gjorde ondt i mit hvide hjerte hver gang han kom ud på indlæggene og ikke fik ram på bolden. Men redningerne til sidst var verdensklasse, ingen tvivl. Dog er Lopez et bedre valg lige pt. da han både har styr på indlæggene OG samtidig laver han også verdensklasse redninger.
Sejlede og sejlede. Fck's nok største styrke er dødbolde, og jeg husker kun episoden hvor de ramte overliggeren. Lopez er et bedre valg, fordi Casillas stille og roligt skal spilles ind på holdet igen. Når Casillas præstere som han gør, så er det ikke på træningsbanen kampen skal tages, men deres præstationer i kampene. Sund konkurrence er åbenbart blevet alle Özil og Casillas kritikkere største modargument og nærmest blevet deres holdning, så når Casillas præstere som han gjorde igår, så skal der simpelthen falde flere kampe af til ham. Man kunne starte med og give ham alle Cdr kampene oveni Cl kampene, og præstere han på ligeså højt niveau som igår frem til slutningen af året, så er det en helt anden situation.
I mindre klubber bliver førstemålmanden straffet ligeså snart han fejler bare det mindste, og det er desværre noget af det samme som kommer til og ske imellem Lopez og Casillas, og det ender nok ud i samme konflikter og umotiveret spillere som vi så det med Benzema og Higuain sidste sæson. Hård konkurrence ødelægger spillere mere end det gavner dem, men det er jo Real Madrid siger folk!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Pepe skrev:
so what?? Du er helt væk , være glad for at vi har ronaldo og at vi spillede mod et hold der ligger i bunden af super liga. Brænder han sådan en i en champions league semifinalen vil du også sige so what??fz skrev: er enig benzema burde mindst få 3 for denne kamp, ved ik hva i kigger på når i dømmer men han var slet ikke skuffende ( ja han score ik. So what) det har vi cr7 til ;)
slap lige lidt af. hvis du gider og fjerne din had til benz et øjeblik så læst: " denne kamp"
er enig i at han ikke burde starte inde, men det rager ikke mig da jeg ikke er træner. jeg undrede mig bare over hvorfor han ikke får en 3'er for denne kamp da han ikke spillede som en æsel men løb rigtigt meget og pressede.
og husk nu at bevar tonen. det lidt nederen at du nævner jeg er helt væk når du ikke engang prøver og spørge grundet til min kommentar
DarioGomez skrev:
AlanSahinovic skrev: Når jeg ser på hele billedet efter kampen, var jeg godt nok skuffet selvom vi vandt 4-0!
Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor Ancelotti vælger at spiller med både Modric, Khedira og Illarremendi på midtbanen, der er jo ingen af dem der spillede en god bold frem ad banen, de spillede jo kun bolden på tværs ...!
Den med at Modric ikke spille en god bold frem ad banen, må du meget gerne uddybe ....
Jeg føler ikke at han i kampen spillede en eneste bold frem ad banen som kunne splitte et FCK hold op og sætte gang i tingene, der var ikke en enste gang hvor jeg sagde - hold da op det var edermame en god aflevering, jeg siger ikke at han ikke kan finde ud af at gøre det, men at han vælger ikke at gøre det, det er som om for mig at han ikke rigtigt tør at tage så store risikoer og derfor tit vælger at aflevere den sikre bold til nærmeste mand eller på tværs, han skal turde og tage flere chancer, spil et bare bolde frem til de offensive spillere selvom der står 2-3 mennesker rundt omkring dem, også synes jeg også han skal skyde meget mere, da han har et super skud, jeg ser tit at når han kommer i en god position til at skyde, så tøver han og vælger at aflevere i stedet for.
Florentino Pérez
- Juanito
- Gæst
-
Er der nogen der kan forklare mig hvem der er med til at give spillerne karakter? Er det skribenten selv? Diskuterer administratorene det?
Jeg har nemlig lige noget i tankerne...
Dømmende efter hvor hurtigt de bliver lagt ud, tror jeg ikke der er særlig mange personer er med til at bestemme det. Jeg tænker bare, at det ville være fedt hvis man efter hver kamp kunne sætte en afstemning op, så vi får mange flere meninger frem. Måske endda lave en hel sektion med statistik over dette, hvor man fx. kan gå ind og kigge hvis man undrer sig over hvad brugerne synes om Benzema de sidste ti kampe.
Ingen form for kritik af det nuværende system, bare en idé :)
- Pepe
- Gæst
-
Jeg rolig, du burde tag noget koldt og slappe af. ;)fz skrev:
Pepe skrev:
so what?? Du er helt væk , være glad for at vi har ronaldo og at vi spillede mod et hold der ligger i bunden af super liga. Brænder han sådan en i en champions league semifinalen vil du også sige so what??fz skrev: er enig benzema burde mindst få 3 for denne kamp, ved ik hva i kigger på når i dømmer men han var slet ikke skuffende ( ja han score ik. So what) det har vi cr7 til ;)
slap lige lidt af. hvis du gider og fjerne din had til benz et øjeblik så læst: " denne kamp"
er enig i at han ikke burde starte inde, men det rager ikke mig da jeg ikke er træner. jeg undrede mig bare over hvorfor han ikke får en 3'er for denne kamp da han ikke spillede som en æsel men løb rigtigt meget og pressede.
og husk nu at bevar tonen. det lidt nederen at du nævner jeg er helt væk når du ikke engang prøver og spørge grundet til min kommentar
Jeg valgte vidst den rigtige kamp, at forsvare di María i ;-)