Optakt Levante - Real Madrid

12 år 9 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid gæster i aften Ciutat de Valencia til opgøret mod Levante og her tæller intet andet end en sejr.

En skuffende start har betydet en afstand på hele fem points op til Atlético Madrid og Barcelona og et nyt pointtab vil være fatalt for Carlo Ancelottis tropper.

Den italienske træner har bebudet flere ændringer i forhold til onsdagens sejr over FC København, men den mest markante er nok, at Álvaro Morata har udsigt til at få angrebs-pladsen på bekostning af Karim Benzema. Herudover træder Isco ind i startopstillingen i stedet for Luka Modric, mens Ancelotti vælger at lade Khedira og Illarra spille på den centrale midtbane.

Netop de to sidstnævnte har fået skylden for Real Madrids langsommelige opspil, men det vil givetvis være nøglen til sejr i aftenens kamp, at man kan få gang i hurtigt og bevægeligt kombinations-spil mod et kompakt Levante-hold, som er kommet i gang i turneringen efter praktisk talt at have siddet over i første spillerunde, hvor man frivilligt solgte kampen til Barcelona.

Holdet er især stærke på hjemmebane, hvor man har stor opbakning fra et medlevende hjemmepublikum og Real Madrid var da også heldig i sidste sæson med at få en sejr med hjem, da netop Álvaro Morata stod for den afgørende scoring kort før tid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #2 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Optakt Levante - Real Madrid
Så istedet for jeg siger spil perfekt og med stil hvilket giver uafgjort hver gang indtil videre, så spil som lort og uden stil = giver 3 point ;)

12 år 9 måneder siden #3 af Mathiaska
Jeg frygter for dette opgør.
Håber at FCK kampen har givet lidt tro på tingene, om end det er på en billig baggrund.

Og som altid synes jeg Ancelotti har håndteret medierne perfekt op til kampen.

• Bailey R Madrid
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #4 af Bailey R Madrid
Besvaret af Bailey R Madrid på emne Optakt Levante - Real Madrid
Brænder i mit Madrid hjerte at se den defensive midt. Et serie hold kan fordele boldene hurtiger. Forstår ikke hvad den skide tysker skal være på det hold for. Vågn nu op for fanden!! Men til gengæld varmer det at se vores elsket brasilianske VB . Så godt et boost i offensiven. God kamp til alle jer Madrid fans derude :)

12 år 9 måneder siden #5 af M_linding

Bailey R Madrid skrev: Brænder i mit Madrid hjerte at se den defensive midt. Et serie hold kan fordele boldene hurtiger. Forstår ikke hvad den skide tysker skal være på det hold for. Vågn nu op for fanden!! Men til gengæld varmer det at se vores elsket brasilianske VB . Så godt et boost i offensiven. God kamp til alle jer Madrid fans derude :)

Khedira's plads i truppen er i den grad berettiget.

Der hvor jeg ser problemet er, når vi spiller med to "tunge" typer på midtbanen - mod mindre gode hold. Man bør enten spille med Illarra, Casemiro eller Khedira og så Modric og Isco.

Det mener jeg i hvert fald;)

Men Det er bestemt også vigtigt, at vi har en spiller med Khediras kvaliteter, så der trods alt er lidt power og fysisk styrke!
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, JimmyBroe

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #6 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Optakt Levante - Real Madrid

Bailey R Madrid skrev: Brænder i mit Madrid hjerte at se den defensive midt. Et serie hold kan fordele boldene hurtiger. Forstår ikke hvad den skide tysker skal være på det hold for. Vågn nu op for fanden!! Men til gengæld varmer det at se vores elsket brasilianske VB . Så godt et boost i offensiven. God kamp til alle jer Madrid fans derude :)

100% Enige.

12 år 9 måneder siden #7 af Realmadrid94
Er der en special grund til at vi ikke ser Modric i 11-eren lige for tiden? Synes han er på bænken konstant.

• Jack Daniels
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #8 af Jack Daniels
Besvaret af Jack Daniels på emne Optakt Levante - Real Madrid

Realmadrid94 skrev: Er der en special grund til at vi ikke ser Modric i 11-eren lige for tiden? Synes han er på bænken konstant.

Marca og AS har ham til at starte i aften - sammen med Isco og Illarramendi. Jeg forstår heller ikke, at der skulle være tvivl omkring Modric - jeg ser ham som den vigtigste midtbanespiller. At Ancelotti fravælger ham virker mærkeligt. Heldigvis ser det ud til, at vi får ham at se i aften :-)

resultados.as.com/resultados/futbol/prim...cto/regular_a_8_2467
www.marca.com/eventos/marcador/futbol/20...a/jornada_8/lev_rma/

• Bailey R Madrid
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #9 af Bailey R Madrid
Kan sagtens se hvad du mener og giver dig delvist ret :)
Jeg forstår bare ikke hvorfor manden skal blande sig i alt det offensive. Han har intet at byde på overhovedet og spillet daler lige 70% i hurtigheden hver gang han får bolden. Så ja han er sikkert stabil defensivt. Men så er manden fandme ikke bedre min kære Madridista :)

• Jack Daniels
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #10 af Jack Daniels
Besvaret af Jack Daniels på emne Optakt Levante - Real Madrid

Bailey R Madrid skrev: Kan sagtens se hvad du mener og giver dig delvist ret :)
Jeg forstår bare ikke hvorfor manden skal blande sig i alt det offensive. Han har intet at byde på overhovedet og spillet daler lige 70% i hurtigheden hver gang han får bolden. Så ja han er sikkert stabil defensivt. Men så er manden fandme ikke bedre min kære Madridista :)

Bidrager Modric ikke med noget offensivt? Det vil jeg nu nok mene, at han gør - i høj grad.

• Bailey R Madrid
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #11 af Bailey R Madrid
Er ny herinde så skal lige lære at besvare ordentligt kan jeg godt se! :) Det er til mit tidligere emne længere oppe :)
Er så stor Modric fan at der halve kunne være nok. Havde vi ikke ham og isco skete der intet offensivt. Det er skam Khedira jeg er ude efter ;)

• patty90
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #12 af patty90
Besvaret af patty90 på emne Optakt Levante - Real Madrid
Sæt nu varane ind i det forsvar så han kan komme i form igen og khedira ud han er så langsom !

Leveret af Kunena Forum