Optakt Levante - Real Madrid

12 år 9 måneder siden #49 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Optakt Levante - Real Madrid

Steen skrev:

Halamadrid1411 skrev: Isco har været ringere end Benzema idag, forståelig udskiftning efter min mening.

Mon ikke det har noget at gøre med at Ancelotti vælger at bruge ham som venstre kant, og ikke offensiv midt som han rigtigt spiller? Jeg synes også selv at han har spillet dårligt, men når Ancelotti så vælger at bruge Morata som højrekant og ikke angriber, så giver det ikke mening for mig.

Det er jo ikke sandt. Nuvel, han dækker venstresiden i en 4-4-2 når de forsvarer, men så snart de angriber - i en 4-3-3 - så er spiller han netop inde centralt.

Et dårligt argument for at forsvare en halvsløj præstation fra Iscos side. Det passer i øvrigt Levante fint, at han spiller så langt væk fra feltet. Centralt...
Følgende bruger(e) sagde tak: Halamadrid1411

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #50 af Vildfaren

Halamadrid1411 skrev: Isco har været ringere end Benzema idag, forståelig udskiftning efter min mening.

På ingen måde. Benzema er spild af hud og er kun god til at stå i vejen. Aldrig har jeg set en spiller få så lang snor som ham.
Det er af to grunde.
1. Det er Florentinos køb.
2. Zidane hjælper ham pga deres fælles nationalitet.

Jeg har været nervøs for at vores angreb var tyndt besat i denne sæson. Det dog hverken Moratas eller Jeses skyld.
Benzemas ringe niveau går desuden udover alle de offensive midtbanespillere, da han ikke ka rykke på modstanderen spillere pga. manglende respekt.

2-1 buuuuh

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...

12 år 9 måneder siden #51 af Steen
Besvaret af Steen på emne Optakt Levante - Real Madrid

El_Juan skrev:

Steen skrev:

Mon ikke det har noget at gøre med at Ancelotti vælger at bruge ham som venstre kant, og ikke offensiv midt som han rigtigt spiller? Jeg synes også selv at han har spillet dårligt, men når Ancelotti så vælger at bruge Morata som højrekant og ikke angriber, så giver det ikke mening for mig.

Det er jo ikke sandt. Nuvel, han dækker venstresiden i en 4-4-2 når de forsvarer, men så snart de angriber - i en 4-3-3 - så er spiller han netop inde centralt.

Et dårligt argument for at forsvare en halvsløj præstation fra Iscos side. Det passer i øvrigt Levante fint, at han spiller så langt væk fra feltet. Centralt...

Det gør han så ikke, jeg kan huske tallige situationer hvor han befandt sig ude på kanten mens vi havde bolden. At han bevæger sig ud af kanten et par gange er naturligt, fodbold er ikke statisk.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Steen.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #52 af falle
Besvaret af falle på emne Optakt Levante - Real Madrid
Tak for i år.

12 år 9 måneder siden #53 af Steen
Hahahaa... Nå, hvis vi er heldige så ender vi i top 5 i år.

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #54 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Optakt Levante - Real Madrid
HHHHmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Er det svar nok til ancelotti fra MORATA
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Pepe.

12 år 9 måneder siden #55 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Optakt Levante - Real Madrid
Og kridsen kradser endnu dybere i madrid.... Totalt til grin..
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Bismo.

12 år 9 måneder siden #56 af Steen
MORATA !!!! Nu må vi se hvor lang tid Benzema forbliver førstevalg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

• Schytte
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #57 af Schytte
Besvaret af Schytte på emne Optakt Levante - Real Madrid
Synes lige Ancelotti fortjener et søløveklap for, at stille op med to defensive backs mod sådan et hold.

Morata har lavet mere på 20 min end Benzema har de seneste 3-4 kampe.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Schytte.

12 år 9 måneder siden #58 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Optakt Levante - Real Madrid

Steen skrev:

El_Juan skrev:

Steen skrev:

Det gør han så ikke, jeg kan huske tallige situationer hvor han befandt sig ude på kanten. At han bevæger sig ud af kanten et par gange er naturligt, fodbold er ikke statisk.

Læs hvad jeg lige skrev. Med mindre du vitterligt er blind, så kan du vel, som en hver anden se, at de står i en 4-4-2 når de forsvarer, hvor Isco har til opgave at dække venstrekanten. Hvorfor det netop er logisk, at du har set ham bevæge sig rundt der. Men faktum er, at lige så snart Real Madrid angriber, så spiller Isco centralt i en 4-3-3.

Men det er for så vidt stadig fuldstændig ligegyldigt, når Isco alligevel trækker sig tilbage og spiller alt for langt væk fra modstanderens felt, i stedet for at søge rummet mellem modstanderens forsvar og midtbane. Han søger selv nogle positioner, hvor Levante vil tillade ham at være, eftersom han - desto længere væk han er fra boksen - ikke udgør den store trussel. Og så snart han nærmede sig deres feltet, så blev han bare lukket ned.

Men jeg kan godt se du er forblændet af frustationen, i stedet for at se det nuancerede billede af kampen :-)

12 år 9 måneder siden #59 af Steen
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAL CRISTIANOOOOOOOOOOOO
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

12 år 9 måneder siden #60 af Vildfaren
Ja tak

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...

Leveret af Kunena Forum