Optakt Levante - Real Madrid

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #85 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Optakt Levante - Real Madrid

NDR skrev: Selvfølgelig skal der kunne diskuteres omkring de enkelte spillere...hvem var god, og hvem var knap så god......osv. Men direkte tilsvining er fanme for meget.

Det lyder lidt som en helt ny holdning fra dig, når du tidligere har været enten uvillig eller ude af stand til at skelne mellem folk der kommenterer negativt på Benzemas præstationer, og så folk der sviner ham til. Klart, ingen gider se på det sidste, men når du igennem lang tid har udtalt dig nedladende om folks alder for at bringe dem i miskredit for så samtidig at kalde på admins, så er det svært at tage dig seriøst.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #86 af falle
Besvaret af falle på emne Optakt Levante - Real Madrid

NDR skrev: men måske kun på alle andre forummer

Det hedder fora ;)

12 år 9 måneder siden #87 af Michel
Besvaret af Michel på emne Optakt Levante - Real Madrid
Jeg får stress, forhøjet blodtryk, dårlige næver, bliver ked af det, sur, græder, men frem for alt GRINER..... osv. Når jeg logger på og læser med på hvad folk skriver. 26 år har de hvide været i mit hjerte, og har oplevet nogle af de væreste kriser både sportslige og økonomiske. Men som nogle her har gjorte opmærksom på, så er det lige frem den negative tone, som mange bruger mod spillerne. DET er ikke fair.

Leveret af Kunena Forum