Optakt Levante - Real Madrid
- Omar
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Pepe
- Gæst
-
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Fawadnz
- Gæst
-
Der er så mange kampe i denne sæson hvor vi er kommet bagud også skal vi score mål, hva er det der går galt jeg forstår det ikke?
engang i mellem undrer jeg mig over hvad der sker til træning siden træneren vælger den opstilling som han nu gør!
Roser marcelo til skyerne for hans fremadrettet spil også starter han på bænken mod et hold vi bør slå i første halvleg.
Roser Morata for hans gejst også starter han ude.. godt han fik scoret til at vise mr ancelotti.
Anyway jeg er glad for sejren, tillykke drenge, selvom det var dræbende se spillet og ancelotti !
det er flot, og cristiano har en smuk krop, vis den noget oftere med så afgørende scoringer.
Hala madrid !!
Jeg rettede det lige før du citerede mig, jeg havde glemt at skrive når vi havde bolden.El_Juan skrev:
Steen skrev:
El_Juan skrev:
Steen skrev:
Halamadrid1411 skrev: Isco har været ringere end Benzema idag, forståelig udskiftning efter min mening.
Mon ikke det har noget at gøre med at Ancelotti vælger at bruge ham som venstre kant, og ikke offensiv midt som han rigtigt spiller? Jeg synes også selv at han har spillet dårligt, men når Ancelotti så vælger at bruge Morata som højrekant og ikke angriber, så giver det ikke mening for mig.
Det er jo ikke sandt. Nuvel, han dækker venstresiden i en 4-4-2 når de forsvarer, men så snart de angriber - i en 4-3-3 - så er spiller han netop inde centralt.
Et dårligt argument for at forsvare en halvsløj præstation fra Iscos side. Det passer i øvrigt Levante fint, at han spiller så langt væk fra feltet. Centralt...
Det gør han så ikke, jeg kan huske tallige situationer hvor han befandt sig ude på kanten. At han bevæger sig ud af kanten et par gange er naturligt, fodbold er ikke statisk.
Læs hvad jeg lige skrev. Med mindre du vitterligt er blind, så kan du vel, som en hver anden se, at de står i en 4-4-2 når de forsvarer, hvor Isco har til opgave at dække venstrekanten. Hvorfor det netop er logisk, at du har set ham bevæge sig rundt der. Men faktum er, at lige så snart Real Madrid angriber, så spiller Isco centralt i en 4-3-3.
Men det er for så vidt stadig fuldstændig ligegyldigt, når Isco alligevel trækker sig tilbage og spiller alt for langt væk fra modstanderens felt, i stedet for at søge rummet mellem modstanderens forsvar og midtbane. Han søger selv nogle positioner, hvor Levante vil tillade ham at være, eftersom han - desto længere væk han er fra boksen - ikke udgør den store trussel. Og så snart han nærmede sig deres feltet, så blev han bare lukket ned.
Men jeg kan godt se du er forblændet af frustationen, i stedet for at se det nuancerede billede af kampen :-)
Sådan ser du det, det gør jeg ikke. Slet ikke. Så alt det besvær, bare for at Ronaldo ikke skal forsvare?
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Dette projekt sejler!
Vi har det aldrig let på Levantes hjemmebane, hold kæft hvor er det dog bare fedt med sådan en afslutning på kampen!!
Kongerne af remontadas!
- falle
- Gæst
-
Pinligt!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Hvad er problemet min ven?Dios skrev: Hold kæft et lavt niveau der bliver holdt herinde!
Pinligt!
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
- falle
- Gæst
-