AS: Cristiano Ronaldo vil ikke forlænge

13 år 7 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spanske AS vil Cristiano Ronaldo ikke forlænge sin nuværende kontrakt med Real Madrid, som løber til 2015.

Real Madrid menes ellers at have forberedt et kontrakt-udspil til portugiseren efter denne sæson, men angiveligt skal Cristiano Ronaldo have erkendt, at klubben ikke gør noget som helst for at give ham glæden tilbage, bortset fra at tilbyde ham flere penge, hvilket er det mindste af problemerne i klubben.

Cristiano Ronaldo er derimod træt af den manglende opbakning til ham fra klubbens side, hvilket kulminerede i slutningen af august måned, da han deltog stort set alene i UEFAs kåring af årets spiller, hvor hans to modkandidater i Barcelona, Iniesta og Messi, havde en hel delegation fra den catalanske klub med sig.

Real Madrid forsøger dog stadig at overbevise Cristiano Ronaldo om, at han skal blive i klubben, blandt andet ved at tilbyde ham en kontrakt gældende frem til 2018 og med en betragtelig lønstigning fra 10 mill. € til 15 mill. €, samtidig med at man holder interesserede klubber fra døren ved at slå fast, at man ikke vil sælge ham.

Men klubben kan altså blive tvunget til at ændre på den holdning, såfremt man ikke når frem til en fælles overensstemmelse i løbet af det næste halvandet års tid eller endnu hurtigere, hvis forholdet mellem dem forværres.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 7 måneder siden #2 af M_linding
Hvis dette heller ikke lykkes for Perez, må han snart tage samme tur som Mourinho... Det er jo håbløst at se på en klub med så mange muligheder og potentiale, som så alligevel virker som om, at bliver gjort forkert.

Ronaldo er ikke over klubben, men han er sgu af større betydning end Perez og Mourinho til sammen.

Jeg sukker fortsat - og håber på en bedre 13/14 sæson;)
Sidste redigering: 13 år 7 måneder siden ved M_linding.

• RAUL
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #3 af RAUL
Besvaret af RAUL på emne AS: Cristiano Ronaldo vil ikke forlænge
Farvel Ronaldo, han har en monsterkontrakt og spiller i real madrid, hvis han ønsker at skifte så lad city, psg, united komme med et bud. Hvordan skulle man bakke ham mere op end det man allerede gør. Hvis manglende tilstedeværelse af ledelsen til en nominering er årsagen til at han vil væk, så pak dine ting, tudefjæs. Der må sgu være grænser for, hvor meget konge man må opføre sig som.
Uden Perez (som selvfølgelig også har mangler) havde vores elskede klub ikke været så kæmpe stor, som den er. Ronaldo kan aldrig komme op på en så stor pediestal, det er forrykt. Raul, Hierro, Sanchiz, Butragenõ, Puzkas, di stefano, gento, michel havde heller ikke den magt og de er kongerne. Ronaldo scorer mål, men er ikke i nærheden af de ovenstående, når vi taler real madrid
Min mening.

13 år 7 måneder siden #4 af Siempre Madrid
"Uden Perez (som selvfølgelig også har mangler) havde vores elskede klub ikke været så kæmpe stor, som den er"

Arh, vi kan vel blive enige om, at Real Madrid blev store længe før Pérez og vil være det efter Pérez også?

En af grundstenene i Real Madrids storhed må vel også siges at være, at man altid har haft de bedste spillere og til dem hører Cristiano Ronaldo og ham skal man gøre meget mere for. Han er måske nok ikke så historisk stor i Real Madrid som spillere som Hierro, Sanchis og Raúl, men de har så også alle +10 år i klubben og det kræver ingen fantasi at forestille sig Cristiano Ronaldos plads i historien, hvis han får lov til at afslutte sin karriere her, så vil han også være blandt de største.

Det kræver ikke noget stort offer af Real Madrid at følge Cristiano Ronaldo til de store afstemninger, så det er bare at komme i sving.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, pm

• CC
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #5 af CC
Real Madrid har altid været mit yndlingshold, og Cristiano Ronaldo min yndlingsspiller. At de skulle forenes i sommeren 2009 var som en drøm for mig. De sidste 3 år har vi været sindssygt afhængige af Ronaldo, og Real skylder ham meget. Hvis Ronaldo ikke er tilfreds med tilværelsen i Madrid, synes jeg ikke han skal tilbydes flere milliarder for at blive. Så vil jeg hellere se en "glad" Ronaldo i en anden klub.

13 år 7 måneder siden #6 af Dios
Så sælg dog pattebarnet. Hvad fanden skal vi dog også bruge Ronaldo til når han altid er trist? Nuvel han scorer mange mål, men titler skaffer han ikke alene, og så længe han ikke vil give mere af sig selv til klubben, så fortjener han heller ikke 100 % af klubben.

Han savner United, og vi savner Madridistas. Send ham på det første fly ud af Madrid!.

Send ham på opdragelses lejr sammen med Ramos, Marcelo, Benzema etc. Spillere som altid siger de ville elske og slutte deres karriere i Real Madrid.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 7 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

• unrectify
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #7 af unrectify
Besvaret af unrectify på emne AS: Cristiano Ronaldo vil ikke forlænge
Hvis primadonnaen ikke kan finde sig tilrette med €10 mio. i løn årligt - og måske en endnu højere kontrakt - ja så skal han bare sælges til højest bydende. Længere er den ikke. PSG må meget gerne komme på banen og hente både Ronaldo og Mourinho i samme omgang, det ville være fantastisk. Bevares, manden har scoret en masse mål, men der findes skam andre spillere som kan bidrage i næsten lige så høj grad. Ikke individuelt, men i hvert fald til samspillet og i det defensive, hvor Ronaldo har seriøst mangler. De to portugisere tror efterhånden at de er over klubben, og det er der aldrig nogen der kommer. Hvis vi kan få skudt Ronaldo af sted for €110 mio. til fx PSG eller City, så ligger indkøb af fx Neymar eller Bale lige til højrebenet - selvom jeg ikke er synderligt begejstret over begges skuespil på banen.

• nocture
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #8 af nocture
Besvaret af nocture på emne AS: Cristiano Ronaldo vil ikke forlænge
Så forlæng dog den kontrakt og støt manden, så han bliver glad... han er jo uden tvivl den bedste spiller for os...

13 år 7 måneder siden #9 af Mathiaska

unrectify skrev: Hvis primadonnaen ikke kan finde sig tilrette med €10 mio. i løn årligt - og måske en endnu højere kontrakt - ja så skal han bare sælges til højest bydende. Længere er den ikke. PSG må meget gerne komme på banen og hente både Ronaldo og Mourinho i samme omgang, det ville være fantastisk. Bevares, manden har scoret en masse mål, men der findes skam andre spillere som kan bidrage i næsten lige så høj grad. Ikke individuelt, men i hvert fald til samspillet og i det defensive, hvor Ronaldo har seriøst mangler. De to portugisere tror efterhånden at de er over klubben, og det er der aldrig nogen der kommer. Hvis vi kan få skudt Ronaldo af sted for €110 mio. til fx PSG eller City, så ligger indkøb af fx Neymar eller Bale lige til højrebenet - selvom jeg ikke er synderligt begejstret over begges skuespil på banen.

Hvis du spørger mig, er Bale ikke i nærheden af Ronaldos niveau. Ej heller en mand som Hazard eller Mata vil kunne erstatte ham. Neymar ser jeg som den eneste mulige erstatning for Ronaldo.

Derfor kan jeg slet ikke tilslutte mig den gruppe af personer herinde som mener, at han skal sælges. Han er verdens bedste sammen med Messi, og verdens bedste skal spille i Madrid.

Derudover har jeg svært ved at se Real Madrid konkurrere med Barca, hvis Ronaldo smutter. En mand der scorer så mange mål og (stortset) altid er en konstant trussel er uundværlig. Primadonna eller ej.
Jeg beder til at Ronaldo mindst er til hans nuværende kontrakt udløber.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #10 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne AS: Cristiano Ronaldo vil ikke forlænge
Bale har afgjort ikke ronaldos niveau pt, men strengt taget er det heller ikke nødvendigt. På det nuværende hold er det Ronaldo der sættes i scene og scorer mål. Med Bale på holdet vil man spille anderledes, og det vil i højere grad være vores centrale angriber, der bliver sat i scene. Hvis vi kan vinde trofæer uden en megastjerne, der er udfordrer Messi målt på mål og assists, så er det fint med mig. At Ronaldo skal "erstattes" i ordets strengeste betydning, i det tilfælde at han bliver solgt er ikke nødvendigt for mig.

• Ronaldo7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #11 af Ronaldo7
Besvaret af Ronaldo7 på emne AS: Cristiano Ronaldo vil ikke forlænge
Jeg synes, det vil være nedern hvis Ronaldo flytter klub. Hvis han flytter er jeg ikke mere fan af Real Madrid, for Ronaldo er mit største idol. Og hvad skal Real Madrid gøre uden Ronaldo? Hvis de køber Bale, er det sikkert at de taber..

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #12 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne AS: Cristiano Ronaldo vil ikke forlænge

Ronaldo7 skrev: Jeg synes, det vil være nedern hvis Ronaldo flytter klub. Hvis han flytter er jeg ikke mere fan af Real Madrid, for Ronaldo er mit største idol. Og hvad skal Real Madrid gøre uden Ronaldo? Hvis de køber Bale, er det sikkert at de taber..

Al mulig held og lykke til dig her på forummet med sådan en udmelding i dit første indlæg. Kan du uddybe hvorfor du mener at Real Madrid kun kan vinde med Ronaldo på banen?

Leveret af Kunena Forum