AS: Cristiano Ronaldo vil ikke forlænge
- Bindslev
- Gæst
Når det er sagt så ser der ud til at være mere end 50% chance for at han skifter OG SKULLE DET SKE...Syntes skal vi takke ham for hvad han har gjort for klubben og få kørt Gareth Bale i stilling??? vi har forkøbsretten...han kommer sgu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- RAUL
- Gæst
Jeg er nok bare farvet af at jeg aldrig har været så vild med Ronaldo.
OG DET ER AS DER BRINGER RYGTET, de bringer 1000 rygter om dagen for at sælge deres avis. Det kunne også være Ronaldo er glad i real og det kun er medierne der kører det hele op.
Men en spiller i real der ikke ønsker at spille her skal da på ingen måder tvinges til det. Det er ud fra en respekt for Ronaldo at han skal sælges under de omstændigheder.
Anfægter ikke hans træningsindsats og kampindsats fysisk, men han er ekstrem fokuseret på egne chancer og mål og bruger utrolig mange skudforsøg på alle hans mål, dvs der er mange mange muligheder hans medspillere ikke får.
Men det virker bare ikke sådan. Hvis han er i tvivl om han vil være i klubben, så synes jeg han skal sælges, for man kan også få mange penge for ham. Så afsted med ham og Mourinho og i den perfekte verden også Pepe.
En erstatning? Ikke Bale, kan simpelthen ikke se ham passe ordenligt ind i Real Madrid. Nææ, så hellere en Isco selvom vi så kommer til at mangle lidt i bredden, men vi har også Marcelo som back. Neymar? Kommer han ikke ikke bare til at skabe samme problemer som Ronaldo gør? Han har en drøm om at spille i Barcelona har han også udtalt. En fremragende spiller uden tvivl, men så kan vi ligeså godt beholde Ronaldo.
IND:
bale
isco
falcao
gôtze
En af dortmunds midterforsvarer:
UD:
Pepe ( Er fuldstændig ligeglad, bare ud af vagten. Han er god, men hans træk med psyko ting hører ikke hjemme i Real )
Carvalho ( Milan, Deportivo )
Kaka ( Galatasaray )
Ronaldo ( Man U)
Essien (tilbage til chelsea)
Ved godt det er et drømme scenario og vil dog også gerne have Ronaldo blev, men hvis manden ikke melder noget ud snart så er min tålmodighed opbrugt. Han laver mange mål, men uden ham skal Real Madrid nok overleve og jeg tror de vil spille endnu bedre uden ham. Det er ment kollektivt med mere dybde og fløjspil end nu.
Tror ikke Neymar kommer og han virker som om han godt kunne lave splid i messi's omklædningsrum så derover med ham.
Hvis vi får 700-800 mil for ronaldo, så er der masser af penge til Falcao, Bale og de andre på min liste. Ved godt listen er vildt optimistisk. Men vil også gøre holdet mere ungt og frisk blod som vil vinde kommer til. Vil endda sige at kvaliteten vil stige overall på holdet selvom Ronaldo har meget kvalitet.
Igen det er min mening, så dem som elsker ronaldo overalt på jorden og følger ham hvor han spiller behøver ikke svine en til eller lign. Jeg er bare ikke den store fan af ham.
- IanDJ
- Gæst
Derudover ville Bale være et drømmekøb, men lad os se.
En jeg dog ikke har meget fidus til er Falcao, kan ikke helt se hvad vi skal med ham, når vi har Higuain og Benzema (som jeg stadig spår bliver den bedste angriber i verden om et par år).
Der er dog ingen tvivl om at Pepe ville være en person vi burde skille os af med. Ramos Varane i centerforsvaret lyder som den bedste løsning.
- Raúl 7
- Gæst
- Real Madrid 7
- Platin bruger
Rubæk skrev:
så alle Real fans støtte Ronaldo okey han har brug for det okey alle skal gøre detRonaldo7 skrev: Jeg synes, det vil være nedern hvis Ronaldo flytter klub. Hvis han flytter er jeg ikke mere fan af Real Madrid, for Ronaldo er mit største idol. Og hvad skal Real Madrid gøre uden Ronaldo? Hvis de køber Bale, er det sikkert at de taber..
Al mulig held og lykke til dig her på forummet med sådan en udmelding i dit første indlæg. Kan du uddybe hvorfor du mener at Real Madrid kun kan vinde med Ronaldo på banen?
Kan ikke se hvad der er i den artikel, som giver grund til at tro på, at det er korrekt at Ronaldo ikke vil forlænge?
Har han måske selv udtalt: Jeg vil ikke forlænge?
Nej, det har han ikke.
- Rubæk
- Gæst
Jo længere Ronaldo tier, jo større vokser historien sig.mortenj skrev: Utroligt hvordan folk kan fare sådan op bare pga. en avis der har taget en historie ud af det blå...
Kan ikke se hvad der er i den artikel, som giver grund til at tro på, at det er korrekt at Ronaldo ikke vil forlænge?
Har han måske selv udtalt: Jeg vil ikke forlænge?
Nej, det har han ikke.
Artiklen skal også ses i sammenhæng med tumulten tidligere på året, hvor Ronaldo, som nu, ikke gør sig selv nogen tjenester i hans brug (eller mangel derpå) af pressen.
"However, I'm not sure what Mourinho will do. There are no certainties. Only the boss knows what the future holds for him, but I hope he stays because we need him."
Det lader til at han ved noget, siden han er sikker på Cristiano Ronaldo forlænger, mens han er i tvivl om hvad der skal ske med Mourinho.
- 10-Tallet
- Gæst
Jeg er af den opfattelse, at CR7 tager én sæson af gangen, hvor han har fuldt fokus på at præstere i den kontekst, som han nu en gang befinder sig i. Hvad enten det er for Manchester United eller som (lykkeligvis) nu Real Madrid C.F. Som det var gældende i forrige sæson, hvor han selv var ude at sige, at han følte at han manglede opbakning fra baglandet, tror jeg det er yderst vigtigt at man ikke tager hans utilfredshed som et udtryk for at han vil væk, men snarere et udtryk for, at han er motiveret for at præstere sit ypperste og er villig til at tage hånd om de problemer, der dukker op hen af vejen. At det kom frem at CR7 skulle have været ked af tilværelsen i Madrid, tror jeg sagtens kan have en hvis portion sandhedsværdi, men igen må jeg påpege vigtigheden af at der er tale om et øjebliksbillede. Et øjebliksbillede, som jeg i skrivende stund har indtryk af ikke gøre sig gældende mere. CR7 virker glad for livet i Madrid, hvilket hans præstationer på banen også vidner om.
Det jeg tror der bliver afgørende for om han forlænger er to ting. For det første tror jeg, at han ønsker at være et sted hvor der er ro. Selvfølgelig vil der altid være støj omkring en mægtig klub som Real Madrid C.F., men med ro, mener jeg på de interne linjer, hvilket vi ikke helt kan prale af at der har været det seneste stykke tid. Den situation skal forbedres, hvis CR7 skal blive.
Dernæst tror jeg også det har betydning, at Real Madrid C.F. får trukket flere trofæer med hjem i skabet. CR7 har vundet alt der er værd at vinde på klubplan, hvorfor det må være hans mål at vinde hele moletjavsen på ny. For at kunne nå de mål er han nød til at befinde sig på et hold, som arbejder under stabile og trygge rammer.
Ovenstående er mit bud på de facetter som jeg tror har betydning for om CR7 forlænger, og iøvrigt også valget af en eventuel ny klub.