AS: Cristiano Ronaldo vil ikke forlænge
- kavver
- Gæst
Men på den anden side, aner jeg ikke hvem der så skal lave vores mål og assist's.
Den eneste jeg kan se der har den samme speed og teknik er Bale. Men han er bare ikke nær så målfarlig som Cristi.
Så stik ham præcis det han vil have i kontrakt. Og håb på han bliver glad - så skal støtten nok komme.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Rubæk
- Gæst
Men de her tråde opstår jo ikke i et vakuum. De opstår fordi der hele tiden opstår nyheder om, at Ronaldo er utilfreds, og det tror jeg da klart gør mange tilhængere vrede. Han har jo ikke gjort det nemmere for sig selv med sine tvetydige udmeldinger tidligere på året. Jeg er selvfølgelig tilhænger af, at han får en forbedret kontrakt og bliver i klubben. Opbakningen fra fansene skal ikke være ubetinget efter min mening, især oven på den hurlumhej, der var tidligere på året. Man skal ikke have Carte blanche til at gøre hvad man vil, fordi tilhængerne aldrig er kritiske. Det har vi en ret til, efter min mening.karimbenz9 skrev: Det handler ikke om han gerne vil være i Real eller ej, men om han føler VI (fansene, spillerne, ledelsen osv.) vil have ham i Real, og så kan man spørge sig selv om det sidste er tilfældet, når man ruller ned gennem den
Og indlægget var ikke så meget rettet specifikt mod dig.
- Real Madrid 7
- Platin bruger
Der er sket fejl fra klubbens side og han har lige så vel handlet forkert. Hans største problem er hans manglende offentlige commitment.
Den dag han sværger troskab får han min fulde støtte og nok også resten af fansnes. Men indtil da kan han sagtens afhændes til højstbydende.
Ja han er en exceptionel spiller, men vi må aldrig blive afhængige af én spiller. Slet ikke en der ikke vil Real 100%
Vi har brug Madridistas og ikke spillere der søger personlig hæder. Jeg mener helt afgjort, at hans problem er selvskabt. Han tog hertil og regnede med, at vi ville støtte han fuldt ud, bare fordi han var Cristiano Ronaldo. Det er bare ikke nok..
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
- RAUL
- Gæst
I forhold til Ronaldo var det ment som en kommentar til vedkommende der mente han var større end både træner og præsident. Dette er jeg meget uenig i, hvis Ronaldo stadig spiller i madrid om ti år og har ofret hele hjertet og alt energi til klubben bliver han i min verden historisk med sine mål, men for mig kun de mange mål. Jeg var ikke begejstret da han ankom, da jeg gerne ville have beholdt sneijder og egentlig også Robben, der dog var for meget skadet og også havde mange nykker.
Jeg siger farvel Ronaldo, da han selv ikke ønsker at forlænge( selvom kilden er AS). Hvorfor risikere at han ender med at rejse på en fri transfer fordi der ikke er nogen der vil betale en vanvittig sum penge, hvis de ved de bare kan vente et år på ham. Og er det ham der skal bygges noget op om, hvis han ikke gider mere end et år mere.
Og mere støtte til Ronaldo er der mange der skriver, skal han holdes i hånden eller hvad? Hvis man selv bruger pressen til at komme med udmeldinger om ikke at være glad på et personligt plan, så vil der da være konsekvenser. Jeg mener ikke der skal være forskelsbehandling. Tænk hvis eks Callejon, Varane, Khedira havde kommet med sådanne kommentarer: De var røget i førstkomne transfer vindue.
- Siempre Madrid
- Emne forfatter
- Administrator
1998 og 2000, anyone?
Cristiano Ronaldo skal ikke have alt, hvad han peger på og det er jo heller ikke det, han ønsker. Han ønsker at blive belønnet for de mange mål og det er vel kun fair. Real Madrid har brugt sommeren på at forlænge kontrakterne med Di María, Albiol og Arbeloa, hvilket i og for sig er fortjent for dem alle, men så kræver det vel heller ikke så pokkers meget at støtte op om Cristiano Ronaldo, når der uddeles priser i stedet for at sende en ligegyldig 3. vicepræsident.
Det er altså også i Real Madrids interesse at få del i de priser.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- karimbenz9
- Gæst
Rubæk skrev: Men de her tråde opstår jo ikke i et vakuum. De opstår fordi der hele tiden opstår nyheder om, at Ronaldo er utilfreds, og det tror jeg da klart gør mange tilhængere vrede. Han har jo ikke gjort det nemmere for sig selv med sine tvetydige udmeldinger tidligere på året. Jeg er selvfølgelig tilhænger af, at han får en forbedret kontrakt og bliver i klubben. Opbakningen fra fansene skal ikke være ubetinget efter min mening, især oven på den hurlumhej, der var tidligere på året. Man skal ikke have Carte blanche til at gøre hvad man vil, fordi tilhængerne aldrig er kritiske. Det har vi en ret til, efter min mening.
Og indlægget var ikke så meget rettet specifikt mod dig.
Nej, men problemet er jo ikke bare opstået ud af den blå luft. Han er ikke bare stået op den ene dag og tænkt "nej, hvor er jeg trist i dag". Det er noget der har stået på i længere tid, og at Perez ikke slår til med en kontrakt, når Ronaldo udtaler at han er villig til at underskrive en livstidskontrakt, er jo ikke Ronaldos problem, ligemeget hvad skatten ligger på. Så det er ikke fordi Ronaldo ikke har givet Real Madrid muligheden for det, det er Real Madrid der ikke har grebet den.
Men nej nej, lad os da endelig beskylde ham for ikke at være dedikeret nok til klubben og ikke har lyst til at være her, indtil han igen får lyst til at underskrive en livstidskontrakt. Det tror folk forhåbentligt ikke på virker.
I denne hårde periode er han nok den (sammen med Ramos synes jeg), der giver sig allermest, hvilket vi især så mod Celta Vigo, også selvom han ikke har scoret så meget på det sidste. Alligevel bliver han (af nogle) beskyldt for ikke at kæmpe for klubben.
(Det er heller ikke helt rettet mod dig, da det er også et svar til nogle af de andre kommentarer.)
- Huss
- Gæst
Han var garanteret for en hel masse mål, men også en del intriger og drama og det har vi skam fået med ham.
Nu synes jeg Perez lige skal tage og holde ham i hånden give ham den Haribo slikpose og tilbyde ham den bedste kontrakt, uanset hvad folk siger og mener, så kan Ronaldo ikke erstattes, og da slet ikke med Valencia, der er kun en og han spiller i Barcelona.
- RAUL
- Gæst
min fejl.
Jeg kan som sådan godt følge dig, og jeg er da også enig i meget af det. Men hvis det vitterligt var i Ronaldo's interesse og få den livstidskontrakt, så ville de ekstra millioner vel heller ikke betyde alverdens for ham, og det gjorde de jo åbenbart siden den ikke er skrevet under endnu. Jeg er sikker på Perez uden og tøve ville stikke Ronaldo en kontrakt i hånden total identisk med hans nuværende, hvor det kun ville være varigheden der var ændret. Det var måske pengene han ville binde sig til, og ikke klubben?
Måske har han fortjent en lønstigning, men jeg forstår satme også godt hvorfor han ikke har fået den.
En anden grund til hvorfor Ronaldo er lagt lidt for had, er måske også verdenskrisen taget i betragtning. Snart halvdelen af Spanien's befolkning (overdrivelse fremmer forståelsen) er arbejdsløse, også kræver Ronaldo en kæmpe lønforhøjelse (set fra Real Madrid's synspunkt), selvom han i forvejen tjener så mange millioner om året. Det er immervæk dårlig stil IMO, også er det jo ligegyldigt hvor fortjent det er, og hvor lidt man skal blande Real Madrid's økonomi sammen med resten af verden, så er det immervæk dårlig timing.
Jeg kender ihvertfald et par spanske gutter, som godt nok bor i Katalonien, men er Madridistas som ikke er specielt begejstret for Ronaldo's opførsel.
Det hele kan også være, fordi Perez ikke vil begå den samme fejl som sidst. Dengang lod han egoerne bestemme, og de gjorde stort set alt hvad der passede dem, og måske kan han genkende problemerne fra dengang.
Di María fik også et rungende nej, da han sidste år gik til pressen og krævede en lønforhøjelse, så måske er der noget om snakken. Hvem ved?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Fawadnz
- Gæst
Hvordan kan i udfra en AS artikel glemme at han sikrede mesterskabet sidste sæson med kanon mål og det berømte calma! jubelscene. Hvordan kan i overhovedet forestille jer at BALE skal overtage den plads???!!! bale mm er en pomfrit iforhold til CR7...
Uanset hvordan den bliver drejet og vendt, så er RONALDO en realmadrid mand og en arbejdsmand... manden møder op som den første til træning, altid arbejder benhårdt, hvis ikke verdens bedste er han verdens andenbedste og den anerkendelse får han NÆPPE i real hvor han bliver sortefår bare det mindste ikke lykkedes. se FX messi og barcafans omkring messi, uanset hvad er han gud for dem... Ronaldo tænker næppe på penge, i den størrelses orden gøre 10 mio - 15 mio ikk nogen forskel, han er ked af han mangler opbakning fra klubben, fra fansene, fra os.. han mangler anerkendelse og at man ikke blot glemmer hans bedrifter ved et par fejl... Har i glemt hvordan han løb i en trekant mod barca for til sidst blive sur på hele holdet fordi han ALENE pressede og ville give madridistas det spil i alle vil se??? PRESSET og ikke bare lalle rundt 11 mand bag bolden???
det eneste i tænker er REALMADRID er over alle, men faktum er at real madrid ligenu ER ronaldo og RONALDO er realmadrid.. for han spiller for klubben og repræsentere den hvide trøje under hverkamp, og under hver kamp ønsker i alle at han afgør det eller scorer et fantastisk mål, så opmuntre ham, vis det til ham ad kærlighed og råb RONALDOOOOOOO, få ham op at køre og han skal give forestilling, ikke blot buheeee hvis det mindste ikke lykkedes...
Ingen på nuværende tidspunkt kan tage ronaldos plads på reals hold, INGEN er ligeså dygtige, hverken bale, valencia eller messi, for så skal holdet bygges op omkring ham +xavi iniesta skal med!! stop med at hate på manden, han repræsentere real og savner den opbakning han fortjener !
Mvh
Fawadnz
- raul7=kongen
- Moderator
Man kan blot kigge en smule mod nordøst for at se, hvor let det hele kan løses. Barcelona har netop forlænget Messis kontrakt og i den grad forgyldt manden, uden det var nødvendigt for argentineren at gå ud i medierne og beklage sig.
Alt er et spil og Cristiano Ronaldo har måske snart spillet sine kort i Madrid. Florentino Perez ender dog med at miste Real Madrids bedste spiller, hvis han fortsætter med at melde pas, hver gang turen kommer til ham. Det kræver trods alt ikke mere end en kontraktforlængelse og lidt opbakning til et par ligegyldige awardshows, samt en udtalelse i kvartalet om at Cristiano er verdens bedste. Det er faktisk ikke mere indviklet end det.
Så kan man diskutere frem og tilbage om Cristiano stiller for store krav. Det ændrer bare ikke på, at man forlængst kunne have løst situationen. Faktisk var det slet ikke nødvendigt at situationen skulle opstå i første omgang.
Og så skal I dælme ikke bilde mig ind, at Spaniens økonomiske krise spiller ind. Real Madrid er pt. den mest velfungerende fodboldøkonomi i verden. Ikke fordi man sparer på lønninger, men fordi man altid har været villig til at betale for kvalitet.
EDIT:
Jeg er i øvrigt også til tider træt af Cristianos attitude og alt det der følger med i pakken, men indenfor det seneste år kan jeg ikke pege på én eneste gang, hvor Real Madrid har støttet ham og løst en situation, så portugiseren ikke endte som bad guy. Dét er altså ikke imponerende ledelse.