AS: Cristiano Ronaldo vil ikke forlænge

11 år 10 måneder siden #13 af Vildfaren
Hahaha nice indlæg Ronaldo7...

Jeg er fuldstændig med på hvad du mener... Men igennem din "levetid" på Madridista.dk, har du desværre ikke bidraget med noget der gør, at jeg kommer til at savne dig ved din afgang. ;)

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved Vildfaren. Begrundelse: Jeg glemte at sætte en smiley
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #14 af Real Madrid 7

unrectify skrev: Hvis primadonnaen ikke kan finde sig tilrette med €10 mio. i løn årligt - og måske en endnu højere kontrakt - ja så skal han bare sælges til højest bydende. Længere er den ikke. PSG må meget gerne komme på banen og hente både Ronaldo og Mourinho i samme omgang, det ville være fantastisk. Bevares, manden har scoret en masse mål, men der findes skam andre spillere som kan bidrage i næsten lige så høj grad. Ikke individuelt, men i hvert fald til samspillet og i det defensive, hvor Ronaldo har seriøst mangler. De to portugisere tror efterhånden at de er over klubben, og det er der aldrig nogen der kommer. Hvis vi kan få skudt Ronaldo af sted for €110 mio. til fx PSG eller City, så ligger indkøb af fx Neymar eller Bale lige til højrebenet - selvom jeg ikke er synderligt begejstret over begges skuespil på banen.

. Hallo lad være med at kla ham det du. Kender ham ikke og hann er en god fodbold spiller og han fortjener opbakning fra alle Real fans

• realkolding
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #15 af realkolding
Besvaret af realkolding på emne AS: Cristiano Ronaldo vil ikke forlænge
Jeg ku ikke være mere enig. Jeg er ligeglad med hvad han score.
Ingen der ikke er stolt over at bære trøjen skal vi af med hurtigst muligt!
Gælder også mourinho. Jeg så gerne raul elller Laudrup som træner,
Er dog i tvivl om ikke Laudrup har mere hjerte i barca end hos os desværre.
Så ser jeg gerne neymar eller isco komme til. Måske m`villa som erstatning for
Alonso om ikke nu så på sigt. Sælg Ronaldo og giv atletico et tilbud
De ikke kan afvise på falcao. Kan det ikke lad sig gøre så jeg gerne
El kun i trøjen

• unrectify
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #16 af unrectify
Besvaret af unrectify på emne AS: Cristiano Ronaldo vil ikke forlænge

Ronaldo7 skrev: Jeg synes, det vil være nedern hvis Ronaldo flytter klub. Hvis han flytter er jeg ikke mere fan af Real Madrid, for Ronaldo er mit største idol. Og hvad skal Real Madrid gøre uden Ronaldo? Hvis de køber Bale, er det sikkert at de taber..

Jeg er sikker på at Real Madrid nok skal overleve at du stopper med at følge dem hvis én bestemt spiller bliver solgt.

Hvad skal Real Madrid gøre uden Ronaldo? Jeg har fulgt holdet nu siden '89, og vanen tro vil holdet fortsætte med at blande sig i striden om alle pokalerne - år efter år. Holdet er ikke afhængig af Ronaldo - på samme måde som Barcelona er afhængig af Messi, hvilket jeg betragter som en stor fordel. Hvis vi skaffer os af med Ronaldo, vil der blot blive iscenesat andre spillere på holdet, som træder frem.

Real Madrid gik ikke ned da spillere som Ronaldo, Zidane, Raul, Figo etc. stoppede. Holdet fortsatte med at forstærke sig og var altid med fremme.

11 år 10 måneder siden #17 af Artatj
Det er sku sjovt at se hvad folk skriver.
Fordi Real Madrid er 16 point bagud så er Mourinho og CR ikke gode nok og hvad ved jeg. Stop galskaben.
I lyder som en flok Marca journalister. Sidste år var det uhh CR du er konge du er den bedste, Mourinho skal blive her for altid mm.
Men lige så snart det går ned ad bakken så de ikke gode nok.
Støt holdet, støt træneren. Støt REAL MADRID!

No Soy Madridista De Corazón - Porque El Corazón Un Día Para. Soy Madridista De Alma. Porque El Alma Es Eterna!

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #18 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne AS: Cristiano Ronaldo vil ikke forlænge

Brylle skrev:

Ronaldo7 skrev: Jeg synes, det vil være nedern hvis Ronaldo flytter klub. Hvis han flytter er jeg ikke mere fan af Real Madrid, for Ronaldo er mit største idol. Og hvad skal Real Madrid gøre uden Ronaldo? Hvis de køber Bale, er det sikkert at de taber..

Klamme klovn.

Undskyld på forhånd til admins :)

Halløj. Tal ordentligt til andre mennesker. Hvis han skifter klub fordi Ronaldo skifter så lad ham da. Hvad gør det dig eller siden her? Intet. :)

• realkolding
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #19 af realkolding
Besvaret af realkolding på emne AS: Cristiano Ronaldo vil ikke forlænge
Hvem siger mourinho eller Ronaldo ikke er gode nok??????
Nu kunstarter jeg bare at efter min mening så er det Ronaldo og
Mourinho der ikke bakker real madrid op!! Ingen af det afviser at de
Ikke ønsker at være i klubben mere. Mener du af ramme alvor så
At det er bedst for klubben at de er der??, sku man ikke tag at rydde
Op hele vejen igennem? Ud med dem der ikke vil være der og få styr
På omklædningsrumet. ER SÅ MIN MENING

• Madridista CMK
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #20 af Madridista CMK
Besvaret af Madridista CMK på emne AS: Cristiano Ronaldo vil ikke forlænge
Ronaldo har haft en svær sæson, han har været ked af den manglende støtte fra klubben til ham personligt.

Hele denne sag med Ronaldo synes jeg også Real Madrid har håndteret dårligt.. Real Madrid har ikke givet Ronaldo den fortjente støtte til ham når det har omhandlet de personlige priser.. Og selv efter dette burde de have sagt noget efter den UFORTJENTE titel til Iniesta!!

Men vi vidste alle da vi købte Ronaldo, at han kræver opmærksomhed, men for så til gengæld at levere varen på banen.

Om Ronaldo forlænger eller ikke er der ingen der ved, men Real Madrid skal nok klare sig med eller uden Ronaldo. Real Madrid er trods alt verdens mægtigste klub og hvis han laver dårlig stemning i klubben så bliver han nød til, at forlade klubben.

Ronaldo er en helt igennem fantastisk fordboldspiller og han hører til i verdens største klub.

11 år 10 måneder siden #21 af Roesen7
Først og fremmest så skal vi selvfølgelig lige slå koldt vand i blodet. Det er ikke meget mere end et års tid siden at Ronaldo bad om en 10 års kontrakt, så om dette passer - det ved vi naturligvis ikke. At folk sviner ham til giver jeg heller ikke meget for, da som en anden nævner, så blev han jo hyldet som konge for 6 mdr. siden.

MEN!
.. Antager vi nu at det er sandt, at Ronaldo er så pivet som han er blevet gjort til det seneste halve år, så ser jeg også gerne en portugisisk udrensning. At Real Madrid ikke kan klare sig uden Ronaldo er jordens største joke. 2 nævneværdige titler har Ronaldo været med til at sikre Real Madrid - jeg kan nævne nogle spillere der gennem tiden har været bare en anelse mere succesfulde end Ronaldo har været det i sin tid hos os.

Jeg kunne sagtens forestille mig en aftale med United, hvor Ronaldo byttes ud med Antonio Valencia + en hulens masse penge. Han passer i mine øjne perfekt ind i vores system. Som en anden skriver, så ville det være frontangriberen der blev sat i scene, hvis Ronaldo ryger. Valencia er den hurtigste spiller med bolden (målt i en kamp mod Wigan sidste sæson) og slår giftige indlæg. Også kan han endda spille backen, så hvis Mou skulle blive (jeg håber det ikke) så ville han passe perfekt i Mou's filosofi om alsidige spillere.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

• UltimateCR7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #22 af UltimateCR7
Besvaret af UltimateCR7 på emne AS: Cristiano Ronaldo vil ikke forlænge
#Roesen7
Jeg synes dit- og alle andres "forslag" om en erstattelse, er helt igennem tåbelige. Jeg begynder så småt at få en fornemmelse af at flere brugere er mere imod en for Cristiano. Om dette skyldes Cristiano's personlighed/attitude er uvist, men jeg synes i det hele taget at dette er latterligt. Cristiano er en exceptionel spiller, med en abnorm vilje og en gevaldig mental styrke, udover det tilbyder han en imponerende mængde mål, fight og karakterstyrke. Hans attitude kan til tider være knap så god, men dette afspejler hele holdet og ikke kun Cristiano. Folk har ufattelige styrker når det gælder at dømme andre, men nogen gange bliver vi nød til at stoppe, før det tager overhånd.

Desuden har folk det med at sammenkoble Cristiano og Mourinho, og så vidt jeg ved er hverken Mourinho eller Cristiano skizofrene. Mourinho er ikke lig med Cristiano, og omvendt. Så lad vær med at trække Cristiano med ned, hver gang i skriver noget negativt om Mou.

Faktum er at Cristiano er fantastisk, og fortjener den manglende støtte, og for djævelen da! GIV HAM DEN KONTRAKT.

• karimbenz9
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #23 af karimbenz9
Besvaret af karimbenz9 på emne AS: Cristiano Ronaldo vil ikke forlænge
Jeg er begyndt at elske de her tråde, når Ronaldo rygtes væk gang på gang. Hvorfor? Fordi 75 % af indlæggene bekræfter lige netop Ronaldos problem, som folk i den grad har misforstået. Det handler ikke om han gerne vil være i Real eller ej, men om han føler VI (fansene, spillerne, ledelsen osv.) vil have ham i Real, og så kan man spørge sig selv om det sidste er tilfældet, når man ruller ned gennem den tråd.

Jeg skal ikke kunne sige noget om forholdet mellem spillerne, men ledelsen/Perez har i hvert fald ikke gjort deres arbejde ordentligt på det punkt imo. Det er latterligt at vi skal jage verdens bedste væk på, at vi ikke engang gider give ham den opbakning han fortjener. Hvis man kalder det pivet at kræve den første kontraktforlængelse midt i sin 4. sæson og mere opbakning (koster ikke noget, hvis folk skulle være i tvivl), så er der noget galt.

11 år 10 måneder siden #24 af madrid2000
Målt på spillere kvalitet har vi måske en af Europas aller stærkeste trup, men det galehus som det er, formår vi slet ikke at udnytte vores potentielle. Så er det galt med Mourinho, så er det galt med Ramos, så er det galt med Pepe, så er det galt med Ronaldo, så er det galt med den ene eller den anden forkælet unge som ikke bare kan stille sig tilfreds med, hvor heldige de er at være professionelle fodboldspillere, tjene millionere og endda endnu mere heldige at de spiller for Real Madrid, men det værdsætter de ikke og det plager mig som fan.

Det er så ærgerligt for det er ikke første gang, der er altid et eller andet galt i Real Madrid! Og Ronaldo som nu følger sig svigtet havde før problemer med Casillias og det var ham der startede alt det unødig negativitet omkring klubben i denne sæson ved at udmelde, at han er ked af det. Han er ikke urørlig eller uerstattelig! Hvis vi kan få 500-700 millioner så kan jeg ikke se, hvorfor vi ikke skal sælge ham. Hvis vi kunne erstatte Zidane, Figo, Ronaldo, Raul, Roberto Carlos osv, Så kan jeg ikke se, hvorfor det ikke skulle være muligt at erstatte Ronaldo.
Følgende bruger(e) sagde tak: unrectify

Leveret af Kunena Forum