Derfor holder jeg med Real Madrid
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
6 år 3 måneder siden #25
af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Derfor holder jeg med Real Madrid
Da jeg var ung var det bare Engelsk fodbold i TV, så ganske naturligt holdt jeg med ManUtd, da Laudrup skiftede fik jeg en vis interesse i at følge RM, men blev ikke et fan, Det skete først i 2003 da Beckham skiftede.
Det tog dem så 3 år at vinde en titel, men jeg blev forelsket i spillet, eller rettere forventningerne til hvordan man skal spille i RM, jeg elsker flot fodbold helt enkelt.
Den evige stræben efter det bedste, de bedste spillere, trænere. Forventningerne, drømmene at RM er en toppen for de fleste spillere, et sted man drømmer om at spille, helst som RM spiller, men også som gæst.
Det tog mig 16 år at se min første kamp på plads i Madrid, række 2 i hjørnet ved siden af den hvide mur, stort øjeblik for mig og min store dreng der ugen inden havde fyldt 10 år. Første kamp med ZZ, vi vandt 2-0... Så mon ikke det bliver lettere for mine drenge at forklare hvorfor...
Det tog dem så 3 år at vinde en titel, men jeg blev forelsket i spillet, eller rettere forventningerne til hvordan man skal spille i RM, jeg elsker flot fodbold helt enkelt.
Den evige stræben efter det bedste, de bedste spillere, trænere. Forventningerne, drømmene at RM er en toppen for de fleste spillere, et sted man drømmer om at spille, helst som RM spiller, men også som gæst.
Det tog mig 16 år at se min første kamp på plads i Madrid, række 2 i hjørnet ved siden af den hvide mur, stort øjeblik for mig og min store dreng der ugen inden havde fyldt 10 år. Første kamp med ZZ, vi vandt 2-0... Så mon ikke det bliver lettere for mine drenge at forklare hvorfor...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
6 år 3 måneder siden #26
af Vinícius
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Besvaret af Vinícius på emne Derfor holder jeg med Real Madrid
Så længe jeg kan huske - siden før 2000, hvor jeg ønskede mig og fik en Figo trøje i forbindelse med hans skifte. Jeg havde allerede haft en Raul trøje et par år. Jeg var ikke startet i skole dengang - så måske siden jeg var 4-5 år. Jeg så dem spille hver gang, jeg var på besøg hos nogen med den store TV-pakke - men aaaaaltid klokken lort om aftenen(syntes man dengang som bette). Jeg har aldrig været fan af andre internationale klubber udover AC Milan.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen