Optakt: Tre point er et krav

12 år 9 måneder siden #25 af Stickylemonjuice
Fantastisk at se dem så aggressive. Men Arbeloa virker da noget usikker? måske er det bare mig, der ligger for meget i de indlæg, der kom fra Sevilla. Det virker for let.

Ps. I den tid jeg tog om det indlæg får de scoret 2 mål. Det ser ud til at blive en temmelig målrig iaften :)

\o/
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Stickylemonjuice.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #26 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Optakt: Tre point er et krav
Arbeloas manglende speed blev udstillet det, målet til 3-2 for Sevilla.... Ellers en fin kamp af ham ind til videre, men ja, man kan bare ikke gøre noget ved hans manglende hurtighed...

12 år 9 måneder siden #27 af Real Madrid

baggins skrev:

M_linding skrev:

baggins skrev: Hvad skal Jese gøre for at spille sig på holdet? Et mål mod Barca, imens Benzema er i dårlig form er åbenbart ikke nok...

Jeg sad lige og så på opstillingen, og tænkte næsten det samme.

Jeg håber at Jesé har lidt tålmodighed, for han skal bare blive ved med at kæmpe!

Jeg vil næsten hellere se enten Morata eller Jese udlejet til januar, jeg kan ikke klare flere ødelagte talenter. Kunne også godt se Nacho udlejet af samme grund.
Edit: Jese er en af de spillere, der trænere mest, han tog et frivilligt træningspas efter landsholdspausen og et efter Barca kampen - så det er heller ikke nok.

Higuain fik heller ikke så meget spilletid i starten, samme med Marcelo og Varane.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 9 måneder siden #28 af pm
Besvaret af pm på emne Optakt: Tre point er et krav
Synes isco har gjort det fint, masser af gode driblinger, og gjort det okay deffensivt. Men hold nu kæft Rasmos skal smides på bænken, han opdager overhovedet ikke hvad der sker omkring ham,(og det jo ikke kun idag) Arbeloa bliver overrant hver gang de angriber i den side. Gal det sejler dernede.

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #29 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Optakt: Tre point er et krav

Ikertheman skrev: Arbeloas manglende speed blev udstillet det, målet til 3-2 for Sevilla.... Ellers en fin kamp af ham ind til videre, men ja, man kan bare ikke gøre noget ved hans manglende hurtighed...

hvad skal man med en fodboldspiller der er så langsom som arbeloa endnu være er det at han er en back.
ALDRIG i mit liv har jeg kunne lide at se ham på holdet.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Pepe.

• Los Campeones
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #30 af Los Campeones
Besvaret af Los Campeones på emne Optakt: Tre point er et krav
Skandaløs opførelse af publikum.
Jeg tror aldrig jeg har skammet mig mere over såkaldte fans.

12 år 9 måneder siden #31 af baggins
Besvaret af baggins på emne Optakt: Tre point er et krav
Selvom Ancelotti ikke kan se Alonso og Illarra i samme startopstilling, så tro jeg det ville være den perfekte "mur" foran forsvaret, samt hjælpe opspillet endnu mere, når offensiven er som den er i dag (også hvis di Maria startede). Khedira tager simpelhen for mange løb fremad - og det ville Modyic også gøre.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 9 måneder siden #32 af Real Madrid

Los Campeones skrev: Skandaløs opførelse af publikum.

"karma" for at han er gået mod publikum ved at støtte op om Benzema... synd for ham, men ikek godt nok.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 9 måneder siden #33 af Real-MOU
Besvaret af Real-MOU på emne Optakt: Tre point er et krav
Sikke en juble scene af kommandoen.

Synes vi skal takke Blatter for at have opfundet en klasse navn til kongen haha.

Hvordan kan der være straffe til dem, det tydeligt han tager bolden med hånden?.

Isco synes jeg er fair nok han river ham i skulderen.

Den venstre ben er alle pengene værd!!!!

• Los Campeones
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #34 af Los Campeones
Besvaret af Los Campeones på emne Optakt: Tre point er et krav

Real Madrid skrev:

"karma" for at han er gået mod publikum ved at støtte op om Benzema... synd for ham, men ikek godt nok.

Det tror jeg nemlig også, at det bunder ud i.
Jeg er chokeret. Jeg fatter ikke, at man kan finde på at gøre det der mod en en mand som er en ægte madridista.

12 år 9 måneder siden #35 af NDR
Besvaret af NDR på emne Optakt: Tre point er et krav

Ikertheman skrev: Nogen må sidde med en dårlig smag i munden efter at have brugt de sidste uger på at tale Ronaldo og Bale ned, jeg ved dog ikke hvem, som det kan være... 2 mål fra Bale og 1 mål fra Ronaldo efter 30 min, så kan det godt være, at Bales frispark var "heldigt" og at Ronaldos mål var på et ikke-eksisterende straffe til Isco, men det er mål og vi tager det hele med...

Synes spillet er spændende i dag, ind til videre har genpresset fungeret godt og Benz har været være klasse til at indgå i kombinationsspillet..

Lovende takter..

Haha, du skriver , og Benz har været klasse til at indgå i kombinationsspillet???? INDGÅ...det er sku da ham der har bygget det op!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 9 måneder siden #36 af MMM
Besvaret af MMM på emne Optakt: Tre point er et krav

Los Campeones skrev:

Real Madrid skrev:

Det tror jeg nemlig også, at det bunder ud i.
Jeg er chokeret. Jeg fatter ikke, at man kan finde på at gøre det der mod en en mand som er en ægte madridista.

Det har intet med Benz at gøre, det er langt fra første gang han bliver buhet på Bernabeu.

Leveret af Kunena Forum