Optakt: Tre point er et krav
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Pepe
- Gæst
-
Lade ham blive , vi har brug for underholdning engang imellem. ;)Gribben skrev: Hvis jeg får 10 likes på det her indlæg, ryger Real-Laudrup så ud?
Synes vi skulle starte en kompagne med at få Real-Laudrup ud herfra.
Forstår selv ikke hvorfor han selv bliver når alle er imod ham. Men må godt nok have haft personlig had imod Madrid siden man stadig bliver. Det lige fører jeg tror din kone har været en smut forbi kommandoen , og du vil hævne dig over for os madridistas.
Helt ærligt hånd på hjertet hvad er sjovt ved at Trolle,.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Du kan godt høre hvor dumt det lyder, kan du ikke? Og det virker til at du ved mere om Barcelona.dk end jeg gør.Real-MOU skrev: Piquenbauer jeg ved du er blevet skøre af jeg ved hvem du er.
Synes vi skulle starte en kompagne med at få Real-Laudrup ud herfra.
Forstår selv ikke hvorfor han selv bliver når alle er imod ham. Men må godt nok have haft personlig had imod Madrid siden man stadig bliver. Det lige fører jeg tror din kone har været en smut forbi kommandoen , og du vil hævne dig over for os madridistas.
Helt ærligt hånd på hjertet hvad er sjovt ved at Trolle,.
- D_P_Z
- Gæst
-
Gribben skrev: Ja det var så ti likes. Der skal måske flere til?
Nu havde jeg lovet mig selv at være tilskuer til den her idiotiske debat om Real-Laudrup.
Men hvor meget synes du selv dine indlæg gavner forummet? Hvis du er uenig i det manden skriver så ignorer ham og spring hans indlæg over, det gør jeg og jeg har ikke de mindste problemer med at han er her.
Surt opstød, men hold nu kæft hvor er der dog mange af de her "enkelt sætninge" indlæg lige for tiden, mange rettet mod Real-Laudrup fordi han enten troller eller ikke er helt så vild med Ronaldo som os andre.
Håber snart der bliver gjort noget overfor alle de intetsigende indlæg, for det dræber da enhver debat.
Og så eller fortsat god aften til alle!
DC19
-#7- skrev:
Gribben skrev: Ja det var så ti likes. Der skal måske flere til?
Nu havde jeg lovet mig selv at være tilskuer til den her idiotiske debat om Real-Laudrup.
Men hvor meget synes du selv dine indlæg gavner forummet? Hvis du er uenig i det manden skriver så ignorer ham og spring hans indlæg over, det gør jeg og jeg har ikke de mindste problemer med at han er her.
Surt opstød, men hold nu kæft hvor er der dog mange af de her "enkelt sætninge" indlæg lige for tiden, mange rettet mod Real-Laudrup fordi han enten troller eller ikke er helt så vild med Ronaldo som os andre.
Håber snart der bliver gjort noget overfor alle de intetsigende indlæg, for det dræber da enhver debat.
Og så eller fortsat god aften til alle!
At du "ikke har det mindste problem med, at han er her" er jo ikke ensbetydende med at alle andre har det på samme måde. Man skal bare bladre lidt i diverse tråde her på forummet i de sidste par uger for at se, hvor mange han går på nerverne med sine ligegyldige og opmærksomhedssøgende indlæg. Det er jo tydeligt for enhver, at han kun påtager sig forskellige holdninger for at forarge så mange som muligt.
Det med, at man bare kan ignorere hans indlæg, virker kun hvis ALLE ignorerer ham, da han så nok ville søge andre steder hen for at få sin lyst til opmærksomhed styret, men der vil altid være nogen, der plumper i og svarer på hans indlæg, og derfor er han her endnu. Det fortæller 445 mere eller mindre provokerende indlæg på kun et par uger alt om.
Og det har jo intet at gøre med om han er Real Madrid fan eller ej eller om han er mindre vild med Ronaldo end os andre. Det har ene og alene noget at gøre med, at han devaluerer forummet og dermed sørger for at visse brugere søger andre steder hen og også sørger for, at os der bliver her får en mindre god oplevelse ud at læse forummet. Det tyder de mange likes jo på, at der er mange der enige i...