Optakt: Tre point er et krav
- Pepe
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
En hat af Ronaldo, og 2 kasser af Bale, en yderst velspillene Varane, et gensyn med Alonso, et rødt kort, et straffe der skulle havde været dømt, men som ikke blev det (ronaldo der blev krammet fra alle sider), et straffe der blev dømt som skulle være der, 2 straffe der IKKE skulle havde været der, et af disse dog brændt. En KÆMPE mål fest.
Puha der er meget at reflektere over i denne kamp :P
umudlbart spillede alle dog godt, men nogle små bemærkninger så jeg da.
Ramos virkede til tider usikker, især i 1 halvleg. Modric virkede heller ikke så bold sikker, måske fordi kampen var vundet. Samtidig om Isco, han er rigtig god, men han skal lære at skyde på mål. Der var 2-3 situtationer, hvor han dribler godt, kommer løbene lidt skråt, lige i midten uden for feltet, bolden ligger liiiiiige til højre benet, men så løber han videre og mister chancen, eller laver en pasning der dræbte angrebet. (Isco spillede en fantastisk kamp, dette var det eneste jeg bemærkede, han havde mange gode løb og pasninger.) Men ellers godt at se Isco frisk igen, omend han var træt til sidst.
xabi spillede hyggebold, men mere skulle der jo heller ikke til, og han skal bare tage den rolig.
Flot kamp af Illara, jeg begynder at se pointen med ham(har ikke set de sidste 2-3 kampe han er blevet rost for pga job)
Benzema var Fantastisk i dag, hvis han holder dette niveau ville det være fantastisk, han var virkelig i hans es.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
- Rubæk
- Gæst
-
- Pepe
- Gæst
-
ikke engang løgn, holdet er elendigt defensivt .Real-Laudrup skrev: Tja, vi skal have Chelsea´s held fra 11-12 hvis vi skal vinde CL. Jeg kan se os indkassere 3 mål mod de store hold, men jeg kan ikke se os score 7.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Du taler med dig selv.Real-MOU skrev: Piquenbauer du burde virkelig købe dig et Liv, eller få lidt træning hos kommandoen!!!!
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Real-Laudrup skrev: Tja, vi skal have Chelsea´s held fra 11-12 hvis vi skal vinde CL. Jeg kan se os indkassere 3 mål mod de store hold, men jeg kan ikke se os score 7.
Du er godt nok en skarp kniv i skuffen.. Vi andre har jo glemt hvor mange mål vi lukkede ind mod Dortmund, Bayern og Barca.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Det var jo kun i Dortmund vi tabte stort.GutiHAZ14 skrev:
Real-Laudrup skrev: Tja, vi skal have Chelsea´s held fra 11-12 hvis vi skal vinde CL. Jeg kan se os indkassere 3 mål mod de store hold, men jeg kan ikke se os score 7.
Du er godt nok en skarp kniv i skuffen.. Vi andre har jo glemt hvor mange mål vi lukkede ind mod Dortmund, Bayern og Barca.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Men ja du har ret, vi blev også udspillet mod Bayern og Barca.GutiHAZ14 skrev: Det gør selvf det hele meget bedre. Go nat
No soy sólo perfecto, soy Madridista también