Passende pointdeling i Torino
Lad os starte med det åbenlyse – der er stadig store defensive problemer, noget, som først og fremmest skal løses med kontunitet på midtbanen, i forsvaret og på målmandsposten.
Angrebet:
Stadig svært at sætte en finger på angrebet og især Ronaldo. Dog var Benzema ikk god nok med bolden i første halvleg og for uskarp i anden.
Midtbanen:
Alle dem, der sagde at Alonso var en færdig mand i Madrid, burde sidde at skamme sig, hjemme i sofaen, eller hvor i nu sidder. Det er en fryd for øjet at se ham tilbage, og så er han ikke i form i nu.
Khedira laver nogle gode og dårlige ting. De dårlige, er at manden er både langsom på bolden og uden – dette medføre at han efterlader meget plads, hvor i dag Pirlo havde alt for meget plads. Det gode, var at de gode rates som han lavede op ad banen i anden halvleg. Dog skete dette først efter, at Juve gav Os mere tid på bolden og mere plads. Derfor er det ikke godt nok.
Modirc spillede en god kamp. Jeg vil dog hellere se en Midtbane med Illarra (der i øvrigt spille fejlfrit efter indskiftningen) og Alonso, samt Isco, da Illarra og Alonso tilbagetrukken spillestil både ville øge beskyttelsen af forsvaret og give Isco mulighed for at søge med frem – og vi mangler noget kreativt uden ham.
Forsvaret: Som allerede nævnt så er der mange problemer. Og løsningen er først og fremmest
kontinuitet med Ramos og Varane centralt. Derudover, som jeg allerede har nævnt mange gange, så skal Illarra og Alonso starte fast på midtbanen. Den manglende kontinuitet har indflydelse på alle forsvarsspillere, hvor det virker som om, de altid er et skridt efter og at de mangler den sidste skarphed.
Målmandsposten:
I dag blev jeg endnu mere sikker i min sag, om at San Iker skal starte i hver kamp i både CHL og La Liga, men hvorfor så det?
San Iker er en spiller der absolut ikke er i form, da han kun har spillet tre fulde kampe i sæsonen. Derfor er det godt gået, at San Iker kun lukker to mål ind i mod et Juve hold, der nærmest skulle vinde – noget de ikke gjorde p.g.a. San Iker. Han blev i dag totalt overladt til sig selv af forsvaret og viste gode reflekser, selvom han ikke er i form. Når det er sagt, så syntes jeg trods alt, at forsvaret var mere disciplineret i dag, p.g.a. San Ikers og Alonsos erfaring og medfødte ro. Og selvom han lod to mål gå ind, så var det altså mod en storklub som Juve og ikke en bundklub som Rayo.
Jeg anerkender at San Iker ikke så lige skarp ud på alle Juves dødbolde, men det handler mere om at han mangler den sidste skarphed, der førstkommer, når han for flere kampe. Derudover skal personer herinde, der mente at San Iker ikke virkelig genoverveje dette synspunkt.
Med andre ord – San Iker, er ikke i form, men gjorde det alligevel på højde med Lopez, der burde være i topform, med alle de kampe han har spillet – så tænk på hvis San Iker var i form.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real-MOU skrev: Han havde en skidt kamp, i nogen tvil om det .
Men det jo ikke sådan han har haft en stime af dårlige kampe, og det jo hellere ikke en katastrofe kamp af ham, han taber en duel imod llorente som jeg ikke ser noget galt i . Og begår en straffe som ifølge marca ikke er der. Men han skal oppe sig,
Stop nu det der. Straffesparket er klokkeklart, det er bare urutineret at begå det der, når Pogba er på vej ud i en spids vinkel.
Jeg synes også, at han er skyld i det andet mål. Han står jo og kigger på Llorente i 4-5 sekunder, og har slet ikke øje på bolden. Også urutineret. Han skal have tid, jeg er stadig ikke i tvivl om, at han har potentiale til at blive verdens bedste forsvarsspiller.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- The Legend
- Gæst
-
baggins skrev: Mine kommentarere til kampen:
Lad os starte med det åbenlyse – der er stadig store defensive problemer, noget, som først og fremmest skal løses med kontunitet på midtbanen, i forsvaret og på målmandsposten.
Angrebet:
Stadig svært at sætte en finger på angrebet og især Ronaldo. Dog var Benzema ikk god nok med bolden i første halvleg og for uskarp i anden.
Midtbanen:
Alle dem, der sagde at Alonso var en færdig mand i Madrid, burde sidde at skamme sig, hjemme i sofaen, eller hvor i nu sidder. Det er en fryd for øjet at se ham tilbage, og så er han ikke i form i nu.
Khedira laver nogle gode og dårlige ting. De dårlige, er at manden er både langsom på bolden og uden – dette medføre at han efterlader meget plads, hvor i dag Pirlo havde alt for meget plads. Det gode, var at de gode rates som han lavede op ad banen i anden halvleg. Dog skete dette først efter, at Juve gav Os mere tid på bolden og mere plads. Derfor er det ikke godt nok.
Modirc spillede en god kamp. Jeg vil dog hellere se en Midtbane med Illarra (der i øvrigt spille fejlfrit efter indskiftningen) og Alonso, samt Isco, da Illarra og Alonso tilbagetrukken spillestil både ville øge beskyttelsen af forsvaret og give Isco mulighed for at søge med frem – og vi mangler noget kreativt uden ham.
Forsvaret: Som allerede nævnt så er der mange problemer. Og løsningen er først og fremmest
kontinuitet med Ramos og Varane centralt. Derudover, som jeg allerede har nævnt mange gange, så skal Illarra og Alonso starte fast på midtbanen. Den manglende kontinuitet har indflydelse på alle forsvarsspillere, hvor det virker som om, de altid er et skridt efter og at de mangler den sidste skarphed.
Målmandsposten:
I dag blev jeg endnu mere sikker i min sag, om at San Iker skal starte i hver kamp i både CHL og La Liga, men hvorfor så det?
San Iker er en spiller der absolut ikke er i form, da han kun har spillet tre fulde kampe i sæsonen. Derfor er det godt gået, at San Iker kun lukker to mål ind i mod et Juve hold, der nærmest skulle vinde – noget de ikke gjorde p.g.a. San Iker. Han blev i dag totalt overladt til sig selv af forsvaret og viste gode reflekser, selvom han ikke er i form. Når det er sagt, så syntes jeg trods alt, at forsvaret var mere disciplineret i dag, p.g.a. San Ikers og Alonsos erfaring og medførte ro. Og selvom han lod to mål gå ind, så var det altså mod en storklub som Juve og ikke en bundklub som Rayo.
Jeg anerkender at San Iker ikke så lige skarp ud på alle Juves dødbolde, men det handler mere om at han mangler den sidste skarphed, der førstkommer, når han for flere kampe. Derudover skal personer herinde, der mente at San Iker ikke virkelig genoverveje dette synspunkt.
Med andre ord – San Iker, er ikke i form, men gjorde det alligevel på højde med Lopez, der burde være i topform, med alle de kampe han har spillet – så tænk på hvis San Iker var i form.
Rigtig godt set, det var også noget jeg havde tænkt over. I de to mod Sevilla og Rayo inden denne, flagrede forsvaret rundt, hvilket jeg ikke i lige så høj grad, synes var tilfældet i dag. Og San Iker på klassen i alle kampe vil være fedt og en gave for holdet.
Jeg er lidt uenig i, at Modric skulle have spillet en god kamp, da jeg tror, at det var hans opgave at være bindeleddet mellem midtbane og anbreb, hvilket han ikke gjorde godt, men defensivt var han fin. Ellers er jeg enig i resten :)
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- The Legend
- Gæst
-
baggins skrev: Modric løftede ihvertfald niveauet i anden halvleg og var ikke overbevisende i første. Gjorde det bare kort, da mit indlæg er lagt. Derudover vil jeg jo også hellere se Isco inde ;-)
Ja, det er rigtig nok. Jeg vil også hellere se Isco :)
The Legend skrev:
baggins skrev: Mine kommentarere til kampen:
Angrebet:
Midtbanen:
Målmandsposten:
San Iker er en spiller der absolut ikke er i form, da han kun har spillet tre fulde kampe i sæsonen. Derfor er det godt gået, at San Iker kun lukker to mål ind i mod et Juve hold, der nærmest skulle vinde – noget de ikke gjorde p.g.a. San Iker. Han blev i dag totalt overladt til sig selv af forsvaret og viste gode reflekser, selvom han ikke er i form. Når det er sagt, så syntes jeg trods alt, at forsvaret var mere disciplineret i dag, p.g.a. San Ikers og Alonsos erfaring og medførte ro. Og selvom han lod to mål gå ind, så var det altså mod en storklub som Juve og ikke en bundklub som Rayo.
Rigtig godt set, det var også noget jeg havde tænkt over. I de to mod Sevilla og Rayo inden denne, flagrede forsvaret rundt, hvilket jeg ikke i lige så høj grad, synes var tilfældet i dag. Og San Iker på klassen i alle kampe vil være fedt og en gave for holdet.
Jeg er lidt uenig i, at Modric skulle have spillet en god kamp, da jeg tror, at det var hans opgave at være bindeleddet mellem midtbane og anbreb, hvilket han ikke gjorde godt, men defensivt var han fin. Ellers er jeg enig i resten :)
Jeg er også enig i det meste, især det med defensiven. Ja okay vi gav da nogle chancer væk, men jeg følte der var en form for organisation som ikke har været tilfældet tidligere. Samtidig var der ikke så langt mellem kæderne. Jeg synes egentlig det var ret positivt.
Men ja, kontinuitet er det vi leder efter
MEN, Pogba. Han virker til at være den samme spiller som Khedira, og er I åndsvage han er dygtig!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Pelle skrev: Vildt at ingen nævner Ramos. Ved godt han spiller på en uvant situation idag, men jeg har sjældent set så dårlig en første halvleg, hvor han er direkt skyld i 3-4 store Juventus chancer.
Og kæmpe respekt til Pepe som virkelig spiller en god kamp. Ligeledes Casillas. Med Lopez' faldende niveau burde det bare være et spørgsmål om tid, før han får chancen i La Liga igen.
Vores offensive indsats var ok mod et virkelig hårdtarbejdende italiensk forsvar.
Fuldstændig enig omkring Ramos. Han må da en gang for alle have overbevist Ancelotti om, at han under ingen omstændigheder skal spille højre back. Og så kan jeg da ikke lade være med at blive lidt skræmt over, at vi har en træner, som fortsat famler i blinde for at finde den rigtige formation. Han har bestemt ikke imponeret endnu.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Omkring det 60' minut, har Madrid en kontra, hvor Ronaldo skyder på mål, hvor han egentligt burde have spille waliseren fri.
Da Buffon nemt redder bolden, ser man Ronaldo løfte en undskyldende hånd i vejret mod Bale. Jeg tør vædde på, at Suarez, Tevez, Messi og for den skyld de fleste angribere, var gået amok over ikke, at have fået afleveringen. Bale derimod gav blot en "thumps up" og lille klapsalve til Ronaldo.
- Man skal ikke undervurdere, hvor vigtig Bales ydmyghed er, på et hold som skal fungere med en masse verdensstjerner. At være helt nede på jorden som verdens næstdyreste fodboldspiller er guld for harmonien.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Realex skrev: En lille detalje fra igår, som i virkeligheden giver et kæmpe billede af Bales karakter;
Omkring det 60' minut, har Madrid en kontra, hvor Ronaldo skyder på mål, hvor han egentligt burde have spille waliseren fri.
Da Buffon nemt redder bolden, ser man Ronaldo løfte en undskyldende hånd i vejret mod Bale. Jeg tør vædde på, at Suarez, Tevez, Messi og for den skyld de fleste angribere, var gået amok over ikke, at have fået afleveringen. Bale derimod gav blot en "thumps up" og lille klapsalve til Ronaldo.
- Man skal ikke undervurdere, hvor vigtig Bales ydmyghed er, på et hold som skal fungere med en masse verdensstjerner. At være helt nede på jorden som verdens næstdyreste fodboldspiller er guld for harmonien.
Det lagde jeg også mærke - nøjagtigt som Jesper Thygesens udsagn om, at der på et tidspunkt nok skulle komme en intern strid mellem Bale og Cristiano. Vorherre bevares...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
DarioGomez skrev:
Realex skrev: En lille detalje fra igår, som i virkeligheden giver et kæmpe billede af Bales karakter;
Det lagde jeg også mærke - nøjagtigt som Jesper Thygesens udsagn om, at der på et tidspunkt nok skulle komme en intern strid mellem Bale og Cristiano. Vorherre bevares...
Luna menete dog ikke, det nogensinde ville komme til at ske :-)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
varane 1 seriøst? JA han var skyld i 2 måle, men Ramos (der har fået 3) var skyld i 5 kæmpe chancer, som ikke gik ind fordi Iker stod fantastisk (som også kun har fået 3, ligesom Ramos)
varane spillede jo fint, med undtagelse af de to mål, mens ramos spillede JAmmerligt. Er det bare fordi han normalt spiller fantastisk at han skal have 1, som gives meget sjællendt selv om vi har haft mange ringe spillere i kampe. bare fordi han har en dag med to fejl, som så uheldigvis giver mål.
og alle andre for 3 undtaget Alosno, alonso var da ikke IMO den bedste spiller på dagen, selv om Alonso er rigtig god, synes lidt han overvurderes nogen gange. bare min mening.