Passende pointdeling i Torino

12 år 8 måneder siden #25 af Siempre Madrid
Mine tæer er først ved at blive rettet ud nu efter den tåkrummende dårlige indsats fra Varane.

Når det er sagt, så var Ramos kun marginalt bedre og forhåbentlig skal jeg aldrig mere opleve ham som højre back! Og Iker kunne i mine øjne også godt have fået et 4-tal, selv om han havde et par svipsere i kampen. Til gengæld holdt hans redninger os inde i kampen i en svær periode.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 8 måneder siden #26 af Doc.juego

Siempre Madrid skrev: Mine tæer er først ved at blive rettet ud nu efter den tåkrummende dårlige indsats fra Varane.

Når det er sagt, så var Ramos kun marginalt bedre og forhåbentlig skal jeg aldrig mere opleve ham som højre back! Og Iker kunne i mine øjne også godt have fået et 4-tal, selv om han havde et par svipsere i kampen. Til gengæld holdt hans redninger os inde i kampen i en svær periode.

Okay, den med tæerne fik mig faktisk til at grine:)

Vi kan meget godt blive enige om at Ramos som højre back no es bueno. Og det er rigtigt at det langt fra var en af Varanes bedre dage, og måske den første gang man ser ham lave to så store fejl. Men jeg mener at hans præstation var bedre end 1. Jeg havde givet Både Ramos og Varane 2. Fordi Varane spillede jo fint (ikke pisse godt) det meste af kampen, og lavede derefter 2 brøllere, og det mener jeg ikke bør berretige et 1. Både 1 og 5 er meget 'ekstreme' karrektere, som kun bør gives med god grund, og mener ikke at Varane var dårlig nok til 1
Følgende bruger(e) sagde tak: Fernando M.

12 år 8 måneder siden #27 af rezamadridista
Ancelotti om Ramos på HB

The defense against Juve was temporarily not fixed. Ramos is a center back not a RB, but he showed he can play there.

SUK

- Ingen svæver på banen som Zizou!

Leveret af Kunena Forum