Tre point efter fejlfri første halvleg

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #25 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Tre point efter fejlfri første halvleg
Det er i orden.

Videre fra mit indlæg før;
Og en anden situation på hjørne hvor Arbeloa ikke markere nogen. Griezmann var igen helt fri i hans side og kunne uden pres heade bolden forbi mål. Arbeloa har det med at stå at kigge fodbold alt for meget. Han har kostet mange mål i denne sæson.
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved GutiHAZ14.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #26 af GutiHAZ14

The Legend skrev:

GutiHAZ14 skrev:

The Legend skrev:

GutiHAZ14 skrev: Jeg synes målet er ren uheld. Varane ville have haft den hvis Pepe havde ladet den gå, og det er forståeligt at Varane bliver sat. Og så skal man heller ikke tage fejl af at Griezman er en fantastisk spiller. Han tager et perfekt løb og det gjorde han flere gange, også overfor Arbeloa der kom på arbejde idag. Han skulle også have 2 !

Arbeloa skal ikke have 2, han spillede klart til en 3'er i dag. Han kæmper fremragende for holdet

Han trækker et utrolig dumt gult kort, han blev sat under pres flere gange af Griezmann, han formår ikke at få noget ud af sine offensive situationer som Carvajal gjorde. Han er igen en statist i opspillet over det meste af kampen. For mig er han et klart 2 tal idag.

Jeg ved ikke, om jeg synes, at det er et dumt gult kort - han stopper en kontra. Vi ved jo, at Arbeloa ikke er den bedste offensive højreback, og derfor skal det ikke trække ned, da han jo så altid er med til at hjælpe forsvaret, når midtbanen bliver overspillet. Og i dag er det blot endnu sværere for him at deltage offensivt, da han spiller i venstre og er højre benet. Det er vel ikke hans fejl, at han bliver sat under pres? eller er det mig, der misforstår noget der?

Selvfølgelig skal det trække ned, da han jo får besked på at gå med frem. Han får ikke nok ud af de situationer. Nu hvor han også defensivt fejler meget (mod Levante, Sevilla, Rayo og idag), så forstår jeg ikke hvorfor man ikke bruger Nacho. Nacho har trods alt ikke kostet nogle mål og har spillet rimeligt.

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #27 af The Legend
Besvaret af The Legend på emne Tre point efter fejlfri første halvleg

JimmyBroe skrev:

The Legend skrev: Jeg synes, at 2 er en fint karakter til Lopez. At der ikke er meget at lave for ham gør jo ikke, at han skal have en bedre karakter, da det ikke påvirker hans spil. Når man står på mål i Real Madrid, skal man være klar, når det gælder, da et Real Madrid hold normalt har mest spil og flest chancer, så derfor skulle der ikke være vildt meget at lave for målmanden. Det der så er svært for en målmand i denne situation er så, at man skal være klar hele tiden, selvom at det er meget få gange, at man har noget at lave. Og det synes jeg simpelthen bare ikke, at Lopez gør godt i dag.

1. Han laver et straffe på Griezmann, der dog ikke bliver dømt, men han ser utrolig dårlig ud i den situation. Han kommunikerer helt forkert til Pepe, da lopez ikke når ud til bolden, og derefter begår straffe.
2. Jeg er enig i, at målet ikke er Lopez' skyld, men han ser heller ikke for godt ud i denne situation. Han bliver fanget på mellemhånd, og derfor er det meget let for Griezmann at score. Som sagt ikke hans skyld, at chancen opstår og sådan, men han kunne godt have set bedre ud i situationen.

Okay, så hvis en målmand ikke har noget at lave i en hel kamp, grundet en dårlig modstander eller en fantastisk hold præstation, så har målmanden skuffet??? What?

1: Jamen han laver ikke straffe? Så skal han vel ikke trækkes med det heller? Og nej den er ikke til straffe, han lader sig hænge i luften. Se situationen igen..

2: Fanget på mellemhånd? Ja, hvad havde du regnet med, det svarer til, at Pepe, foran mål, "prøver" at Cleare en bold, men istedet for at gå ud over baglinjen, så sprøjter den ind i mål. Så skal Lopez, i den situation, klandres for ikke, at ha' stået i vejen for bolden? Det lyder sådan ifølge din logik.:) Men okay, du mener ikke det er Lopez skyld, så igen, det skal han ikke klandres for...

Jeg har ikke sagt, at han har skuffet, hvis der ingen chancer er, men han har jo heller ikke gjort noget godt, og når han så ikke er klar og ser usikker ud, når der så kommer chancer, så ja, så mener jeg, at han har skuffet.

Der er klart straffe, Lopez glider ud i Griezmann, da han tager trækket forbi, og om der er straffe eller ej, så ser Lopez utrolig skidt ud i situationen, da han igen igen kommer på mellemhånd (og ifølge mig laver straffe), og han får også kommunikeret forkert til Pepe.

Som sagt siger jeg ikke, at det er Lopez skyld, men jeg mener, at han hele tiden skal være klar, også selvom at det ser ud til at Pepe får sparket bolden væk. Hvis han ifølge mig skulle gøre det bedre i denne situation, så skulle han være helt ude i Griezmann, så han ikke har mulighed for at få den over ham, ellers skal han være tættere på sit mål, så Griezmann igen ikke kan få den over ham. Hvis han bliver tættere på sit mål, kan han håbe på, at Varane får presset Griezmann så meget, at han ikke får lavet en ordentlig afslutning.
Og dit eksempel på "min logik" er jo helt væk, eksempler skulle helst gøre ens pointe bedre, men dit eksempel er jo helt væk.

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #28 af The Legend
Besvaret af The Legend på emne Tre point efter fejlfri første halvleg

GutiHAZ14 skrev:

The Legend skrev:

GutiHAZ14 skrev:

The Legend skrev:

GutiHAZ14 skrev: Jeg synes målet er ren uheld. Varane ville have haft den hvis Pepe havde ladet den gå, og det er forståeligt at Varane bliver sat. Og så skal man heller ikke tage fejl af at Griezman er en fantastisk spiller. Han tager et perfekt løb og det gjorde han flere gange, også overfor Arbeloa der kom på arbejde idag. Han skulle også have 2 !

Arbeloa skal ikke have 2, han spillede klart til en 3'er i dag. Han kæmper fremragende for holdet

Han trækker et utrolig dumt gult kort, han blev sat under pres flere gange af Griezmann, han formår ikke at få noget ud af sine offensive situationer som Carvajal gjorde. Han er igen en statist i opspillet over det meste af kampen. For mig er han et klart 2 tal idag.

Jeg ved ikke, om jeg synes, at det er et dumt gult kort - han stopper en kontra. Vi ved jo, at Arbeloa ikke er den bedste offensive højreback, og derfor skal det ikke trække ned, da han jo så altid er med til at hjælpe forsvaret, når midtbanen bliver overspillet. Og i dag er det blot endnu sværere for him at deltage offensivt, da han spiller i venstre og er højre benet. Det er vel ikke hans fejl, at han bliver sat under pres? eller er det mig, der misforstår noget der?

Selvfølgelig skal det trække ned, da han jo får besked på at gå med frem. Han får ikke nok ud af de situationer. Nu hvor han også defensivt fejler meget (mod Levante, Sevilla, Rayo og idag), så forstår jeg ikke hvorfor man ikke bruger Nacho. Nacho har trods alt ikke kostet nogle mål og har spillet rimeligt.

Du har din mening, og jeg har min mening. Vi må blive enig om at være uenig. Hvilket vi igennem flere debatter har været. Så ikke noget nyt.

12 år 8 måneder siden #29 af Halamadrid1411
Hvordan kan det være at Modric kun får et 3 tal? Jeg synes han var eminent både mht. til at erobre bolden og skabe noget med den.
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Halamadrid1411.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, El_Juan, MMM

12 år 8 måneder siden #30 af pm
Skulle jeg give Ancelotti en karakter idag må det blive et 2 tal, Hans peptalk i pausen fik da virkelig ikke nogen positiv effekt og virkede til man bare skulle få tiden til at gå. Fair nok med den føring, men: vi har bevist flere gange vi er vores egen største fjende i disse situationer og med det rent ud sagt, pisse ringe forsvar i mente lader vi dem kommer frem til alt for meget. Burde man, med den føring ikke lade indskifterne få mere end 19,13 & 8 minutters spilletid. Jeg synes virkelig ikke det er et positivt signal han sender ved at sende dem så sent ind i kampen.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 8 måneder siden #31 af henrikcomn
Denne karaktergivning er jo en ren farce!

Giv brugerne lov til at bedømme spillernes karakter fra 1-5, og efter man har afgivet sin stemme kan man så se resultatet (gennemsnitskarakteren) på det daværende tidspunkt..
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, El_Juan, Mathiaska

12 år 8 måneder siden #32 af El_Juan
Stop venligst med at give karakterer, hvis I ikke kan gøre det seriøst.

Hvad er begrundelsen for, kun at give Diego López, andet end at fortsætte en regulær heksejagt? Det er sådan lidt ynkeligt. La Real har otte chancer, hvoraf de tre er på målet og den ene går ind. Diego laver to redninger, heriblandt en vigtig en og målet er ikke hans skyld alene - den kan i hvert fald ikke hænges på hans kappe. Han laver stort set ingen fejl i kampen. Tværtimod. Det er en af de kampe, med lidt at lave, hvor det virkelig handler om for målmanden at holde sig skarp, så snart chancen pludselig opstår til modstanderen. Hans præstation var bestemt G-O-D-K-E-N-D-T, eller en 3'er i jeres bog, som dog ikke er meget værd.

Modric var i øvrigt en af banens bedste. Et hak op i karakterbogen værdigt.

Edit: Hvad målet angår. Det er ret patetisk, at se folk prøve at klandre enkelte spillere for individuelle fejl. Lad mig skære det ud i pap. Man angriber som et hold. Og forsvarer som et hold. Det var helt naturligt, at gassen gik af ballonen efter pausen. Holdet mistede lidt kontrol og balance, mens La Real omvendt fik bedre styr på balancen på deres hold efter pausen. En chance der opstår på en lidt tilfældig omstilling og sådan en scorer Griezmann altså på når han får den. Velas aflevering frem mod Griezmann bliver i øvrigt rettet af via Pepe og det fanger lidt Varane og López. Svært at klandre nogen. At Benzema - som mister bolden - og Arbeloa, så står og kigger fodbold i situationen, det er sådan cirka tilsvarende det de fleste andre af deres holdkammerater ligeledes gør. Der blev trukket i håndbremsen.
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved El_Juan.

12 år 8 måneder siden #33 af Siempre Madrid
Karaktergivning vil altid være subjektiv og så afhænger seriøsiteten af om man er enig eller ej.

Når det er sagt så ville jeg også have givet Diego en højere karakter.

Vi arbejder på at få lavet det sådan, at brugerne også får mulighed for at give karakterer.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #34 af GutiHAZ14
Det er lidt folkeskole agtigt at give karaktere, men så kunne man ændre det til godkendt ik godkendt, med argumenter hvorfor en spiller ik er godkendt. Så tror jeg at det vil handle mere om fodbolden.
Igår var alle godkendt, på trods af tempoet faldt i 2 halvleg.
Udskiftningerne kom for sent.

• Juanito
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #35 af Juanito
Besvaret af Juanito på emne Tre point efter fejlfri første halvleg
Fik Ronaldo egentlig udlignet Hugo Sánchez, mht. ligamål? Mener nok der var en artikel her på siden, for en uge eller 2 siden, om det :)

12 år 8 måneder siden #36 af Real Madrid

Juanito skrev: Fik Ronaldo egentlig udlignet Hugo Sánchez, mht. ligamål? Mener nok der var en artikel her på siden, for en uge eller 2 siden, om det :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Leveret af Kunena Forum