Tre point efter fejlfri første halvleg

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #37 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Tre point efter fejlfri første halvleg
Jeg kommer egentlig også til at tænke, hvornår skal 5-tallet i brug på skalaen og er denne karakter overhovedet opnåelig?

Burde en spiller som Ronaldo måske ikke have modtaget højeste vurdering for sin kamp. Jeg mener, han scorede fra en spids vinkel i åbent spil, han scorede på et straffespark, han scorede på et direkte frispark, han smadrede et hug på overlæggeren langt udefra, han havde et godt hovedstødsforsøg, hvor han var modstanderen helt overlegen, han lagde op til et mål, han kæmpede generelt godt og havde en rimelig attitude, han leverede endnu et hattrick...

Hvad mere skal der til? :-) Skal manden hedde Messi eller Casillas eller hvad ;-)
Eller er det kun muligt at opnå sådan en karakter, hvis man leverer alt det ovenstående i en CL finale eller lign. f. eks? :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• smølf
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #38 af smølf
Besvaret af smølf på emne Tre point efter fejlfri første halvleg
Det er direkte useriøst at give Modric 3 oven på den kamp. Han styrede simpelthen midtbanen især i første halvleg og havde så stor betydning for at Alonso og Khedira fik ro til deres spil. I anden halvleg tabte alle tempoet men han holdt stadig sammen på en midtbane som vel sjældent er set bedre i denne sæson. Ubetinget man of the match, selvom Ronaldo laver 3 kasser.

Derudover virker det som komplet mangel på fodbold forståelse, hvis man klandrer Varane for målet. Han står placeret lige midt i boldens bane og er retvendt. Så snitter Pepe bolden og den rettes af mod hans venstreside, så han fanges på det forkerte ben og ser rigtig skidt ud. Faktum er dog at hvis Pepe ikke havde rørt den, havde den siddet lige i skoen på Varane og Griezman havde stået på den forkerte side af ham i forhold til bolden.

Mål kan ske på baggrund af dårligt forsvars spil eller sort uheld. Det kunne være rart om der blev skelet lidt til forskellen, inden man hetzer spillerne.

12 år 8 måneder siden #39 af El Rojo
Som der bliver henvist til tidligere, så er det altid subjektivt hvordan man ser spillernes præstation. Kan folk ikke lade vær med at bruge ord som "useriøst" osv. om de her karaktergivninger, der er folk der i sin fritid (tænker jeg) holder et klasseforum kørende, laver kampreferater, støvsuger medierne for alle nyheder etc., og så skal de have så meget lort for én enkelt karaktergivning eller to, der ikke sidder i skabet.

Nuvel, jeg er da oftest også ganske uenig i nogle af karaktererne, men det er mig bekendt nemmere at spotte én fejl end at få 11 rigtige. Selvfølgelig skal man have lov at debattere, og endda kritisere, men der er for mig stor forskel på "det er jeg meget uenig i" og "det er komplet useriøst" .. Selvfølgelig er det et seriøst stykke arbejde der bliver lavet herinde.

Bruger-karakterer ville være sjovt!
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, MMM

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #40 af falle
Besvaret af falle på emne Tre point efter fejlfri første halvleg
Jeg synes at karaktergivningen herinde er fin. Den vil altid være subjektiv, hvilket afspejler vores reaktioner herinde og derfor kommer der et par gode diskussioner ud af det.

12 år 8 måneder siden #41 af Siempre Madrid

El Rojo skrev: Som der bliver henvist til tidligere, så er det altid subjektivt hvordan man ser spillernes præstation. Kan folk ikke lade vær med at bruge ord som "useriøst" osv. om de her karaktergivninger, der er folk der i sin fritid (tænker jeg) holder et klasseforum kørende, laver kampreferater, støvsuger medierne for alle nyheder etc., og så skal de have så meget lort for én enkelt karaktergivning eller to, der ikke sidder i skabet.

Nuvel, jeg er da oftest også ganske uenig i nogle af karaktererne, men det er mig bekendt nemmere at spotte én fejl end at få 11 rigtige. Selvfølgelig skal man have lov at debattere, og endda kritisere, men der er for mig stor forskel på "det er jeg meget uenig i" og "det er komplet useriøst" .. Selvfølgelig er det et seriøst stykke arbejde der bliver lavet herinde.

Bruger-karakterer ville være sjovt!

Tak for rosen. Og jeg er enig med dig, det er ualmindeligt svært at ramme 11 karakterer, som alle brugere er enige i. Vi har det heller ikke som decideret mål, men vi gør et ihærdigt forsøg og jeg kan love, at der ikke bliver kørt kampagner for eller imod nogle spillere.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Leveret af Kunena Forum